Camping Les Châtaigniers

39 reviews over Camping Les Châtaigniers

• 2019
    9Nico en Marjan06-12-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prachtig hoog gelegen rustige camping met mooi uitzicht, goed en schoon sanitair en zeer vriendelijke, humorvolle eigenaar die zijn best doet om wat Nederlands te spreken. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Eijkelkamp05-09-2019

Fantastisch omgeving, prachtige camping.

Een rustige camping. Vooral het nieuwe gedeelte dat wat hoger ligt heeft ruime plaatsen en een prachtig uitzicht. We werden hartelijk ontvangen, de eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Er is een zwembad, goed voor afkoeling en vermaak van kleinere kinderen. Wij hebben ons er prima vermaakt met onze drie 18+ kinderen. Er is in de omgeving ook genoeg te doen. We zijn er bijna twee weken geweest en hadden nog geen tijd genoeg om alles te bekijken en te doen in de omgeving. Komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam. Hemrica04-08-2019

Fantastische camping met uitzicht op dal en bergen

Fantastische camping met grote plekken. Sanitair is prima in orde en schoon. Zwembad is niet heel groot, maar perfect om even af te koelen. Er is voldoende schaduw. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam. Een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Eelco Schaap14-09-2018

Geweldig mooi plek voor rustzoekers!

Super plek voor een heerlijke vakantie. Rustige camping met magnifique uitzicht op dal en bergen. Super enthousiaste campingeigenaren. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Zwembad voor even een frisse duik. Leuk dorpje voor een avondwandeling. Kortom, mooie uitvalsbasis voor tochten in de Pyreneeen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 4Fam. Wieringa11-08-2018

Deze camping wordt op Zoover sterk overgewaardeerd

Grootte van de plaatsen varieert: wij hadden 100 m2 waarvan bijna de helft zo schuin was dat er geen tent kan staan. Een deel van de plaatsen heeft ook erg weinig schaduw. Het sanitair op de camping wordt de hele dag gepoetst. Het aantal toiletten en douches is echter onvoldoende voor het aantal staanplaatsen waardoor je bijna altijd in de rij staat te wachten voor zowel de wc als de douche. Er is een niet al te groot zwembad. Het water was de 1e week van ons verblijf zuur. In het zwembad mogen de kleintjes wel in het water springen. Tieners mogen echter erg weinig in het zwembad (ook niet als er verder niemand in de buurt is). Er mag niet gesprongen en gespetterd worden. Om 22.00 uur moet het overal stil zijn. Kortom, de camping is zeer geschikt voor bejaarden en gezinnen met baby's, peuters en kleuters. Voor tieners is er weinig ruimte en begrip. Voor ons liever een camping met minder regels en meer tolerantie en gezelligheid.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Van de Walle24-07-2018

Mooie natuurcamping met vriendelijke eigenaars

Camping met ruime plaatsen. Sanitair is proper. Ideaal voor koppels/gezinnen die op zoek zijn naar een rustige camping in de natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8R. Moerdijk21-08-2017

Super mooie camping in een prachtig gebied

Schoon sanitair, aardig personeel, behulpzaam en schitterende uitvalbasis! En elke avond kampvuur voor onze eigen tent!

Het sanitair was relatief ver lopen vanaf het bovenste veld, goed plannen dus....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9waanzinnig uitzicht19-08-2017

Plek met waanzinnig uitzicht en zeer vriendelijk

Vanaf onze (en de meeste plekken) is het uitzicht fantastisch. Zeer vriendelijke campingeigenaar die overal een oplossing voor vindt (wij gingen er bijvoorbeeld vanuit dat er op iedere plek stroom was, maar dat was niet zo....toch werd het geregeld), sanitair werd zo'n beetje de hele dag door schoon gehouden, heel fijn. Enige wat we miste was de mogelijkheid om even een kop koffie te drinken of een ijsje te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Sohie en Kenneth31-07-2017

Mooie, warme camping op fantastische locatie

De camping is ideaal gelegen, op een bergflank met een fantastisch panorama op het dal. We mochten zelf ons plekje uitkiezen. Alvast plaats genoeg want al de plaatsen zijn vrij ruim. Het is wel duidelijk dat voor Déde deze camping zijn levenswerk is. Samen met het overige personeel stond hij steeds met veel enthousiasme en humor paraat om al de gasten het naar hun zin te maken. De toiletten en douches worden continu schoongemaakt en gereinigd. Als fiets- en wandelliefhebbers vonden we de locatie van de camping alvast top. Van hieruit sta je zo aan de voet van de Tourmalet, Soulor, Aubisque, Hautacam,... Kleinschalige, authentieke camping, waar ook onze kinderen zich super vermaakt hebben! Leuk speelpleintje, een verfrissend zwembad, de campinghond Milo,... meer moet dat niet zijn! Bedankt voor een topvakantie op jullie topcamping!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Rob en Ottoline19-07-2017

Geweldige camping!

Prima camping. Goed en vooral schoon sanitair. Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren. Ruime plaatsen en een fantastisch uitzicht, zelfs met bewolkt weer! Heerlijk rustig.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Les Châtaigniers info