Camping Les Châtaigniers

Camping Les Châtaigniers
8,7

22 reviews over Camping Les Châtaigniers in het Nederlands

Geweldig mooi plek voor rustzoekers!

Eelco Schaap,
14-9-2018

Super plek voor een heerlijke vakantie. Rustige camping met magnifique uitzicht op dal en bergen. Super enthousiaste campingeigenaren. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Zwembad voor even een frisse duik. Leuk dorpje voor een avondwandeling. Kortom, mooie uitvalsbasis voor tochten in de Pyreneeen.

Gereisd met partner in september 2018

Deze camping wordt op Zoover sterk overgewaardeerd

Fam. Wieringa,
11-8-2018

Grootte van de plaatsen varieert: wij hadden 100 m2 waarvan bijna de helft zo schuin was dat er geen tent kan staan. Een deel van de plaatsen heeft ook erg weinig schaduw. Het sanitair op de camping wordt de hele dag gepoetst. Het aantal toiletten en douches is echter onvoldoende voor het aantal staanplaatsen waardoor je bijna altijd in de rij staat te wachten voor zowel de wc als de douche.

Er is een niet al te groot zwembad. Het water was de 1e week van ons verblijf zuur. In het zwembad mogen de kleintjes wel in het water springen. Tieners mogen echter erg weinig in het zwembad (ook niet als er verder niemand in de buurt is). Er mag niet gesprongen en gespetterd worden.

Om 22.00 uur moet het overal stil zijn.

Kortom, de camping is zeer geschikt voor bejaarden en gezinnen met baby's, peuters en kleuters. Voor tieners is er weinig ruimte en begrip. Voor ons liever een camping met minder regels en meer tolerantie en gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie natuurcamping met vriendelijke eigenaars

Van de Walle,
24-7-2018

Camping met ruime plaatsen.

Sanitair is proper.

Ideaal voor koppels/gezinnen die op zoek zijn naar een rustige camping in de natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super mooie camping in een prachtig gebied

R. Moerdijk,
21-8-2017

Schoon sanitair, aardig personeel, behulpzaam en schitterende uitvalbasis! En elke avond kampvuur voor onze eigen tent!

Het sanitair was relatief ver lopen vanaf het bovenste veld, goed plannen dus....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Plek met waanzinnig uitzicht en zeer vriendelijk

waanzinnig uitzicht,
19-8-2017

Vanaf onze (en de meeste plekken) is het uitzicht fantastisch. Zeer vriendelijke campingeigenaar die overal een oplossing voor vindt (wij gingen er bijvoorbeeld vanuit dat er op iedere plek stroom was, maar dat was niet zo....toch werd het geregeld), sanitair werd zo'n beetje de hele dag door schoon gehouden, heel fijn.

Enige wat we miste was de mogelijkheid om even een kop koffie te drinken of een ijsje te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie, warme camping op fantastische locatie

Sohie en Kenneth,
31-7-2017

De camping is ideaal gelegen, op een bergflank met een fantastisch panorama op het dal. We mochten zelf ons plekje uitkiezen. Alvast plaats genoeg want al de plaatsen zijn vrij ruim.

Het is wel duidelijk dat voor Déde deze camping zijn levenswerk is. Samen met het overige personeel stond hij steeds met veel enthousiasme en humor paraat om al de gasten het naar hun zin te maken.

De toiletten en douches worden continu schoongemaakt en gereinigd.

Als fiets- en wandelliefhebbers vonden we de locatie van de camping alvast top. Van hieruit sta je zo aan de voet van de Tourmalet, Soulor, Aubisque, Hautacam,...

Kleinschalige, authentieke camping, waar ook onze kinderen zich super vermaakt hebben! Leuk speelpleintje, een verfrissend zwembad, de campinghond Milo,... meer moet dat niet zijn!

Bedankt voor een topvakantie op jullie topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping!

Rob en Ottoline,
19-7-2017

Prima camping. Goed en vooral schoon sanitair. Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren. Ruime plaatsen en een fantastisch uitzicht, zelfs met bewolkt weer! Heerlijk rustig.

Gereisd met partner in juni 2017

Super gave camping

Fam Elenbaas,
26-6-2017

We hebben enorm genoten op deze mooie camping met schitterend uitzicht op de Pyreneeën. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair. Heerlijk rustig, geen snelweg die je hoort. Mooi zwembad met ligstoelen De camping is prima geschikt als uitvalsbasis voor fietsers naar de Tourmalet en andere bergen in de buurt. Wij hebben schitterende wandelingen gemaakt bij de Gavernie , Troumouse en Pont d'Espagne.

Leuke restaurantjes in het dorp op loopafstand waar je goed kunt eten. Wij hebben al veel campings gezien maar deze staat met stip op nummer 1. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Dédé was de ideale gastheer. Met een enorme betrokkenheid, inzet en humor gaf hij ons als bezoekers een goed gevoel op de camping. We vreesden dat we eerst geen plaats meer zouden hebben maar Dédé had een toeloop verwacht en had een extra terrein boven vrijgemaakt. Het zijn plekken als terrassen met zicht op de bergen en het meer. Niet voor caravans want de weg is te steil. Dit is wel nieuw want er was nog geen beplanting om de plekken wat van elkaar af te scheiden. Je moet wel een eindje naar beneden voor het sanitair. Dat sanitair werd erg goed onderhouden en was dus zeer proper ook al gaat het om een wat verouderd sanitair. Boven staat nog een lege stal en als Déde daar nog een sanitair kan van maken... . Boven mag je voor je tent een vuurtje maken. Sprokkelhout mag je dan in het achterliggende bos gaan halen. Het is ook een rustige camping met een niet al te groot zwembad. De camping heeft ook een erg goede ligging. Wat hoger op en weg van het verkeer. Voor de wandelingen moet je wel een eindje rijden. De andere campings die dichter bij de wandelingen liggen vonden we maar niets. Ongezellig en niet proper. Deze camping is de beste van de omgeving. De camping is ook betaaldbaar en dus niet te duur. Het bewolkt wel makkelijk in het dal en rond de camping (je ziet de bergen dan niet meer) maar eens je hogerop bent verder in het dal dan schijnt meestal de zon! Lourdes en Argelez Gazost vonden wij maar niets! De bergen met z'n wandeling daarentegen...!! De Gavarnie is zeer mooi maar het is daar te druk! Dédé kan je wel helpen met een wandelroute die de drukte wat vermijdt. Mooie streek als je van topwandelingen houdt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne plek!

Leonie
26-8-2016

Een hele fijne camping. Mooie grote plaatsen en voldoende schaduw. Een zwembad om lekker even af te koelen. De campingeigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ditect bij aankomst wezen ze ons op de bezienswaardigheden de we zeker niet mochten missen. Het is mogelijk om brood te bestellen voor in de ochtend.

Het sanitair is schoon, maar de toiletten kunnen frisser. Dat is ook direct het enige aandachtspuntje.

Buiten de camping loop je direct op een aantal restaurantjes af. Deze zijn zeker de moeite waard!

Verder ligt de camping mooi centraal voor alle mooie bergen en meertjes in de buurt. Echt een prachtige omgeving!

Wij komen zeker eens terug op deze camping!

Tip: ga via het dorpje Saint Savin naar Arcizans Avant, want de TomTom stuurt je vlak buiten Argeles-Gazost een heel steil weggetje op naar Arcizans Avant. Met een caravan is dat niet prettig.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Châtaigniers in Arcizans-Avant , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Châtaigniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.