Camping Le Lacsterstersterster

Tonen op kaart

71 reviews over Camping Le Lac

• 2019
    8Adriana01-09-2019

Fijne camping in een prachtige omgeving

Een fijne camping, grote plaatsen, schoon sanitair en 's avonds na 22.00 uur is het stil. Voor de kinderen een heerlijk sportveld. De omgeving is prachtig, bergen, watervallen, beekjes. Genoten van ons verblijf!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Rob12-08-2019

Prima camping

Prima camping. Alle faciliteiten aanwezig. Schoon sanitair. Groot speelveld, eenvoudig zwembad. Zeer ruime plekken voor tenten, campers, vouwwagens en caravans. Iedere dag vers brood. Bij de receptie spreken ze Engels.
    Vanaf de camping makkelijk naar grote supermarkt in Argelez Gazost. Schitterende omgeving.

Mylène Peffabet, RESPONSABLE, 15-08-2019

Heel erg bedankt voor uw goed mening : een mooie beloning voor het werken van de team. We zijn blij dat u aangename vakantie bij ons hebt gehad. Tot een volgende keer ! Familie Peffabet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Van der Haar hans09-04-2019

Leuke, rustige, prima liggende camping

Perfecte camping met uitstekend sanitair, lekkere warme douche. Ruime plekken met zon of schaduw, het gras is als op een golfbaan. Zeer vriendelijk personeel. Rustig gelegen met prachtig uitzicht op de bergen rondom.

Leuke zwembaden. Ideaal voor families. Wel gevarieerde nationaliteiten.

Bij de receptie kon je veel suggesties krijgen van wat er in de omgeving te doen was. Omgeving is prachtig. Er waren ook genoeg folders aanwezig.

Goed uitgangspunt voor allerlei uitstapjes en wandelingen.

Campingwinkel is niet groot maar heeft alles wat je nodig hebt (brood, bier & wijn !)

Ter plaatse goed restaurant met elke dag lekkere gerechten.

Kortom, echte aanrader !

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jan28-01-2019

prima camping, ruime plaatsen, adembenemend zicht

als je van bergen houdt, is dit een geweldige uitvalsbasis voor het verkennen van plaatsen als Gavarnie, of de cols van de Pyreneeën. Camping du Lac is mooi, rustig en prima gelegen. De omgeving is schitterend, met vanop je plaats een super uitzicht op de bergen en het stuwmeer. Het sanitair is goed onderhouden, en proper. Je kan bij de vriendelijke eigenaars terecht voor info over bezienswaardigheden en uitstappen in de omgeving. Er is een groot speelveld, naast twee zwembaden, een winkeltje en restaurant. Het fijne is dat je hier zowel in het Frans, als het Nederlands of het Engels terecht kunt, wat toch eerder uitzonderlijk is, in Frankrijk. In de winter kan je één van de chalets huren, in de zomer zullen de erg ruime plaatsen een goed onderkomen voor je tent of caravan zijn. Voor de skiërs is het nauwelijks een half uur tot La Mongie, Cauterets, Luz Ardiden of Gavarnie, en zit je op amper 15 minuten in Hautacam. Een aanrader

PEFFABET M., RESPONSABLE, 31-01-2019

Haartelijk bedankt voor deze goede mening. Het nieuw jaar beginnt goed ! Wij hebben het heel plezierig gevonden om u hier te ontvangen. Tot een volgende keer. Familie PEFFABET

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Gerrie en Sonja Wendriks07-09-2017

Een boven verwachting mooie camping!

Wij hebben er heel lang naar uitgekeken om deze camping te bezoeken, vorig jaar door omstandigheden moeten afzeggen en dit jaar weer vanwege familieomstandigheden eerder moeten vertrekken helaas. Waar door de eigenaresse absoluut niet moeilijk over werd gedaan. Maar wat een mooie camping in een schitterende omgeving, rust ruimte en mooi weer, wat wil je nog meer. Je krijgt bij aankomst genoeg informatie om de omgeving te verkennen, en als je vragen hebt kun je heel de dag terecht bij de receptie. Wij stonden met 6 nationaliteiten bij elkaar wat toch wat zegt over de camping, iedereen komt er graag! Wij gaan er zeker naar terug want nog lang niet alles gezien. Als je animatie en harde muziek zoekt ga hier dan niet heen want dat is er gelukkig niet! De eigenaars hebben het super voor elkaar op dit mooie plekje. Avec beaucoop de respect!

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-09-2017

HARTELIJK BEDANKT voor uw erg positieve beoordeling !! Dat doet ons erg plezier ! U geeft een goede overzicht van onze camping dus dank u wel. En vooral hopen wij u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen. Nogmaals bedankt !!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Fam Janssen31-08-2017

Best mooi maar niet meer voor ons

Niet gereserveerd in hoogseizoen maar hadden toch een redelijke plaats, wel liep het erg schuin. Jammer dat de voor ons leukere veldjes geen stroom hadden. We vonden het toch wat druk met veel schreeuwende kinderen om 7uur in de ochtend. Jammer dat het restaurant niet overkapt is met beschutting dan zou het veel leuker zijn hier een hapje te eten of wat muziek.Een tapas avond in de kou is minder aantrekkelijk. Sanitair erg schoon en verder prima voorzieningen. Eigenaren zeer aardig. En de omgeving is heel mooi. Vonden 36 euro toch wat veel, zijn na 5 nachten naar Arreau vertrokken en stonden daar rustiger voor 21 euro. Kortom deze camping was het niet wat we hadden verwacht.

• 8Staat v/h sanitair

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 01-09-2017

Dank u wel voor "BEST mooi " maar .......we zijn al blij ! Blijkbaar was het vooral een probleem van tarief ( 4 personen voor uw familie.) Het dorpje van Arreau is in een adere regio van de Pyreneeën ( niet erg bekend) : dit verklaart misschien een verschil !

Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ale31-08-2017

schone camping met heel ruime plaatsen

De camping heeft heel ruime plaatsen. De camping is keurig schoon; de toiletgebouwen worden zeker 3 keer per dag schoongemaakt. De eigenaren die de receptie bemensen zijn heel vriendelijk; spreken Frans, Engels een een beetje Nederlands.Er is een kleine winkel voor de direct benodigde zaken. Er zijn 2 zwembaden, goed onderhouden, een geschikt voor kleinere kinderen. Er is een mooi speelterrein voor de kinderen en een sportveld. De camping heeft een locatie van waaruit je prachtige uitstapjes kunt maken in de Pyreneeën. De planning wordt gemaakt op een stuk papier, waardoor die niet altijd klopt. Je moet bij het reserveren heel duidelijk zijn over je wensen. De receptie wil graag bemiddelen bij reservering van uitstapjes voor de kabelbaan of een treintje. Kijk vooraf goed in de folders over de arrangementen. De afstand tot een supermarkt is 8 km. Volg als je met een caravan naar de camping gaat na Argelés Gazost de borden met camping du Lac en niet je tomtom.

• 10Staat v/h sanitair

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 01-09-2017

We zijn heel blij uw mening te lezen. Dat doet ons erg plezier. Wij hopen van ganser harte u een volgende keer te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Vincent29-08-2017

Leuke camping in een mooi gebied!

Het is een rustige camping met mooie plekken. De ene groter dan de ander maar wel ruim genoeg. We werden vriendelijk welkom geheten bij aankomst door de eigenaar. Hij gaf ons goeie informatie over de omgeving en de mooie plekken in de buurt. Het sanitair is prima. In onze eerste week was het ook voortdurend schoon. Daarna liet het soms te wensen over. Sommige mensen denken dat het ordelijk achterlaten van de wc's en douches niet voor hun geldt! Jammer!. Het restaurant is alleen in de buitenlucht. De bediening is super vriendelijk, de salades prima maar de pizza's moeten echt beter!! Ben je een fietser dan kun je vanaf de camping mooie bergen beklimmen. Het is een goede uitvalsbasis voor de Tourmalet, Aubisque, Tramassel etc.... Het zwembad is prima. Er zijn er twee. één voor de kleinere gasten en de ander iets dieper, voor de oudere gasten. Mooi schoon en niet al te vol. Verder is er een speeltuin en een speelveld. Hier wordt flink gebruik van gemaakt en is prima in orde.

• 7Staat v/h sanitair

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 01-09-2017

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat doet ons erg plezier. Nogmaals bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam Driessen23-08-2017

Geweldige camping in de bergen

Op deze camping wordt je geweldig ontvangen. Met trots wordt je naar je plek begeleid. Wij kregen een mooie plek met een mooi uitzicht op het dorp en de bergen. Je ontvangt gelijk een lijst met activiteiten en hoogtepunten in de omgeving. De camping is ideaal gelegen om de vele hoogtepunten in de omgeving te bezoeken. Er heerst een relaxte sfeer op de camping. Ook onze 4 tieners hebben een geweldige actieve vakantie gehad.

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 01-09-2017

Heel hartelijk bedankt voor uw mening. En tot ziens !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam. Jansen07-08-2017

Heerlijke, rustige plek. Écht vakantie!

Een heerlijk, rustige camping, met prachtig uitzicht en veel mooie wandelingen en uitjes op korte afstand. Wij hadden een enorme plaats (nr. 84), vlakbij het zwembad. Dit deel van de camping is rustiger dan de plekken rondom de receptie en het sportveld. Maar om 23 uur is het wel echt overal heerlijk stil. Veel keuze in lekker brood. Ietwat gedateerd, maar brandschoon sanitair (douchen op blote voeten wordt gevraagd en is ook goed te doen 🤗). Leuk en overzichtelijk zwembad. Soms wat druk, maar voor gezinnen geen probleem. De eigenaren en andere medewerkers zijn uiterst vriendelijk en duidelijk naar alle gasten. Voor ons 1e keer met kinderen (5, 7 en 10 jaar) in de Pyreneeën. Veel wandelingen in de omgeving (oa. Gavarnie, Pont d'Espagne, Barrage du Tech en Cirque du Troumousse) waren prima te doen. Heerlijke 17 dagen gehad!!

Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-08-2017

Dank u wel voor uw positieve beoordeling en de tijd die u daarvoor heeft genomen. Uw feedback is een oprechte aanmoediging voor ons. Wij hopen u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

5 tips over Camping Le Lac

• Ad, 24-08-2013

In de omgeving zijn er mooie tochten te maken. Ga zeker naar Lac D' Estaing, Cirque de Troumouse, Lac D' Isaby en Tech du Barage. Wij hebben Cirque de Gavarnie overgeslagen vanwege de enorme drukte. Daarnaast moet je uiteraard Lourdes bezoeken. Liefhebbers van paardrijden kunnen terecht in het nabij gelegen Ouzous (Manege Le Bourdalat). Wij hebben een mooie buitenrit van ruim 2 uur gemaakt door de bergen. Lekker eten doe je net buiten de camping bij Chez Pierot. Proef hier de smaak van de streek

• veronique_ramakers, 01-08-2013

Wandelen naar Lac du Gaube en bezoek de waterval in Gavernie. Zorg er dan wel voor dat je een regenjas meeneemt. Het weer verandert er snel. Lourdes moet je gewoon even gezien hebben.

• Maurice, 03-08-2014

De route via de col de aubisque naar le petit train d' artouste was indrukwekkend. Mooie wandelingen gemaakt naar hooggelegen bergmeertjes en watervallen o.a. bij Gavernie. Rodelbaan en skelterafdaling bij hautacam was zeer spectaculair.

6 vragen over Camping Le Lac

• Ine, 25-06-2019

Fietsen

Kunnen we ook in de omgeving fietsen?

• Vincent, 08-10-2016

Fietsen

Is deze camping te gebruiken als uitvalsbasis voor het fietsen can mooie cols?

• Lizeth, 06-07-2016

Hond

Hoe is de camping en omgeving met hond?

Camping Le Lac info

• Aantal sterrensterstersterster