Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Lac voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over Le Lac

• 10Ernie Maas17-09-2022

Een pareltje

Echt een hele mooie camping, midden in de Pyreneeën. Als je sportief bent kun je je hart luchten in deze omgeving met de Hautacam, Aubisque etc. Ook klimmen (Ferrata), Canyoing, raften, allemaal mooi. Camping eenvoudig, maar heel aangenaam en alle faciliteiten. Eigenaren zijn behulpzaam en runnen het vanuit hun hart. Aanrader.

• 10Jannie02-08-2022

Wauw wat was dit een verrassing. Wij wilden naar een andere camping eigenlijk, maar die was vol. Achteraf heel blij om. Wat een vriendelijke mensen en een leuk restaurant met prachtig uitzicht. Fijne zwembaden met ook weer een prachtig uitzicht. De Eigenaar kwam ons een dag voor vertrek waarschuwen dat de weg zou worden afgesloten ivm de tour na 10 uur. Sanitair schoon en leuk. Roze voor de dames en blauw voor de heren.grote plekken en de huisjes zien er ook echt leuk uit.wij waren met de camper. Wel zouden er meer parasols bij het zwembad mogen.

• 10Nanouk Biessels30-08-2021

Supervakantie!

We hebben hier een supervakantie gehad; lekkere mojito's, lekker eten, lieve mensen, die écht moeite doen om het je naar de zin te maken, ruime plaatsen, prachtige omgeving, mooi zwembad, schoon sanitair, vogeltjes rond de tent, kortom, een echte aanrader, ik heb een stukje van mijn hart achtergelaten in de Pyreneeën 😊

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Afke Collet24-08-2021

Geweldige sportieve camping!

Wat een super camping is dit! Mooie ruime staanplaatsen. Wij hadden plaats 15 dat is een hele grote plek met mooi uitzicht en bij het speelveld. Alles op de camping is heel mooi verzorgd er lopen de hele dag tuinmannen rond. Overal vriendelijke mensen op de camping die allemaal komen voor de mooie omgeving. 's Avonds hebben de kinderen zich ontzettend vermaakt op het voetbalveld. Nederland tegen Frankrijk, kinderen en ouders, echt ontzettend leuk. Je krijgt van de eigenaar een blad met tips om te doen in de omgeving. Allemaal geweldige wandelingen, elke wandeling is weer anders. Klein nadeel dat alles wel nog ver rijden is. We hebben een heerlijke week gehad hier met alleen maar mooi weer.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Anja Mulder18-10-2020

Prachtige camping en fantastische omgeving

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping. De eigenaren besteden veel zorg aan het onderhoud en dat is te zien. De omgeving is schitterend, veel te doen voor bergliefhebbers. Op de camping is het na 23 uur volledig stil. De eigenaren zijn enorm behulpzaam. Spreken goed Engels en de dame die brood verkoopt spreekt zelfs Nederlands. Leuke activiteiten ondernomen waarbij canyoning de topper was voor ons gezin. Het restaurant zet geweldige hamburgers op tafel. Het sanitair is wat verouderd maar 100% werkend en brand schoon. Een leuk zwembad om even af te koelen.

• 8Vincent07-09-2020

Perfect als je echt voor de bergen gaat.

Deze camping doe je voor de bergwandelingen/fietsen. De omgeving is erg indrukwekkend. Uitstapje Lourdes is vlakbij. Dit is geen typische kampeerderscamping, wij zaten er in een chalet, die de beste was die ik ooit gehad heb (zat zelfs een wasmachine in). Hou rekening met dat in een week bergen op hoogte er altijd wel 2 mindere dagen tussen zitten qua weer (regendag/zeer zwaar bewolkt). Toch vermaakten de kinderen zich wel vooral door s'avonds tikkertje te spelen en op de speelveldjes.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Liesbeth08-08-2020

Fantastische camping

Een mooie, rustige camping met voldoende schaduw. Heerlijk zwembad, schoon sanitair en aardig personeel. Elke ochtend stond de koffie klaar voor mijn man. De omgeving is fantastisch mooi. Er is geen animatie en na 23.00 uur is het stil. Het restaurant serveert zelfgemaakte gerechten. De camping is een echte aanrader!

• 8Eetgelegenheden

RESPONSABLE, 23-08-2020

Ons ganse team dankt u hartelijik voor uw mening. Dat doet ons écht plezier.

• 8Adriana01-09-2019

Fijne camping in een prachtige omgeving

Een fijne camping, grote plaatsen, schoon sanitair en 's avonds na 22.00 uur is het stil. Voor de kinderen een heerlijk sportveld. De omgeving is prachtig, bergen, watervallen, beekjes. Genoten van ons verblijf!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Rob12-08-2019

Prima camping

Prima camping. Alle faciliteiten aanwezig. Schoon sanitair. Groot speelveld, eenvoudig zwembad. Zeer ruime plekken voor tenten, campers, vouwwagens en caravans. Iedere dag vers brood. Bij de receptie spreken ze Engels.
    Vanaf de camping makkelijk naar grote supermarkt in Argelez Gazost. Schitterende omgeving.

• 8Eetgelegenheden

RESPONSABLE, 15-08-2019

Heel erg bedankt voor uw goed mening : een mooie beloning voor het werken van de team. We zijn blij dat u aangename vakantie bij ons hebt gehad. Tot een volgende keer ! Familie Peffabet

• 10Van der Haar hans09-04-2019

Leuke, rustige, prima liggende camping

Perfecte camping met uitstekend sanitair, lekkere warme douche. Ruime plekken met zon of schaduw, het gras is als op een golfbaan. Zeer vriendelijk personeel. Rustig gelegen met prachtig uitzicht op de bergen rondom.

Leuke zwembaden. Ideaal voor families. Wel gevarieerde nationaliteiten.

Bij de receptie kon je veel suggesties krijgen van wat er in de omgeving te doen was. Omgeving is prachtig. Er waren ook genoeg folders aanwezig.

Goed uitgangspunt voor allerlei uitstapjes en wandelingen.

Campingwinkel is niet groot maar heeft alles wat je nodig hebt (brood, bier & wijn !)

Ter plaatse goed restaurant met elke dag lekkere gerechten.

Kortom, echte aanrader !

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar