Arcizans-Avant

We hebben een aantal aanbieders voor Arcizans-Avant voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Arcizans-Avant voor je op een rij gezet:

Reviews over Arcizans-Avant

Geweldig mooi plek voor rustzoekers!

Eelco Schaap,
    14-9-2018

Super plek voor een heerlijke vakantie. Rustige camping met magnifique uitzicht op dal en bergen. Super enthousiaste campingeigenaren. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Zwembad voor even een frisse duik. Leuk dorpje voor een avondwandeling. Kortom, mooie uitvalsbasis voor tochten in de Pyreneeen.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie natuurcamping met vriendelijke eigenaars

Van de Walle,
    24-7-2018

Camping met ruime plaatsen.

Sanitair is proper.

Ideaal voor koppels/gezinnen die op zoek zijn naar een rustige camping in de natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een boven verwachting mooie camping!

Gerrie en Sonja Wendriks,
    7-9-2017

Wij hebben er heel lang naar uitgekeken om deze camping te bezoeken, vorig jaar door omstandigheden moeten afzeggen en dit jaar weer vanwege familieomstandigheden eerder moeten vertrekken helaas. Waar door de eigenaresse absoluut niet moeilijk over werd gedaan. Maar wat een mooie camping in een schitterende omgeving, rust ruimte en mooi weer, wat wil je nog meer. Je krijgt bij aankomst genoeg informatie om de omgeving te verkennen, en als je vragen hebt kun je heel de dag terecht bij de receptie. Wij stonden met 6 nationaliteiten bij elkaar wat toch wat zegt over de camping, iedereen komt er graag! Wij gaan er zeker naar terug want nog lang niet alles gezien. Als je animatie en harde muziek zoekt ga hier dan niet heen want dat is er gelukkig niet!

De eigenaars hebben het super voor elkaar op dit mooie plekje. Avec beaucoop de respect!

Gereisd met partner in augustus 2017
    Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-9-2017

HARTELIJK BEDANKT voor uw erg positieve beoordeling !!

Dat doet ons erg plezier !

U geeft een goede overzicht van onze camping dus dank u wel.

En vooral hopen wij u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen.

Nogmaals bedankt !!

Best mooi maar niet meer voor ons

Fam Janssen,
    31-8-2017

Niet gereserveerd in hoogseizoen maar hadden toch een redelijke plaats, wel liep het erg schuin. Jammer dat de voor ons leukere veldjes geen stroom hadden. We vonden het toch wat druk met veel schreeuwende kinderen om 7uur in de ochtend. Jammer dat het restaurant niet overkapt is met beschutting dan zou het veel leuker zijn hier een hapje te eten of wat muziek.Een tapas avond in de kou is minder aantrekkelijk. Sanitair erg schoon en verder prima voorzieningen. Eigenaren zeer aardig. En de omgeving is heel mooi.

Vonden 36 euro toch wat veel, zijn na 5 nachten naar Arreau vertrokken en stonden daar rustiger voor 21 euro.

Kortom deze camping was het niet wat we hadden verwacht.

Gereisd met partner in juli 2017
    Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

Dank u wel voor "BEST mooi " maar .......we zijn al blij !

Blijkbaar was het vooral een probleem van tarief ( 4 personen voor uw familie.)

Het dorpje van Arreau is in een adere regio van de Pyreneeën ( niet erg bekend) : dit verklaart misschien een verschil !

Met vriendelijke groeten

schone camping met heel ruime plaatsen

Ale,
    31-8-2017

De camping heeft heel ruime plaatsen. De camping is keurig schoon; de toiletgebouwen worden zeker 3 keer per dag schoongemaakt. De eigenaren die de receptie bemensen zijn heel vriendelijk; spreken Frans, Engels een een beetje Nederlands.Er is een kleine winkel voor de direct benodigde zaken. Er zijn 2 zwembaden, goed onderhouden, een geschikt voor kleinere kinderen. Er is een mooi speelterrein voor de kinderen en een sportveld.

De camping heeft een locatie van waaruit je prachtige uitstapjes kunt maken in de Pyreneeën.

De planning wordt gemaakt op een stuk papier, waardoor die niet altijd klopt. Je moet bij het reserveren heel duidelijk zijn over je wensen.

De receptie wil graag bemiddelen bij reservering van uitstapjes voor de kabelbaan of een treintje. Kijk vooraf goed in de folders over de arrangementen.

De afstand tot een supermarkt is 8 km.

Volg als je met een caravan naar de camping gaat na Argelés Gazost de borden met camping du Lac en niet je tomtom.

Gereisd met partner in juli 2017
    Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

We zijn heel blij uw mening te lezen.

Dat doet ons erg plezier.

Wij hopen van ganser harte u een volgende keer te mogen ontvangen.

Arcizans-Avant scoort een 6,6 uit 10, op basis van 25 reviews