Arcizans-Avant

We hebben een aantal aanbieders voor Arcizans-Avant voor je op een rij gezet:

Reviews over Arcizans-Avant

• 10Van der Haar Hans09-04-2019

Leuke plek !

Zeer rustige omgeving, een ideale uitvalbasis om deze prachtige streek te ontdekken.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Jan28-01-2019

ligging, ligging, ligging

geweldige ligging om van de Pyreneeën te genieten, je hebt hier alle cols (OK, Aspin en Peyresourde zijn wat verder weg) bij de hand, net als werelderfgoed als Gavarnie, of een tocht langs de Pourtalet naar Spanje (of via de tunnel van Aragnouet-Bielsa). En toch ben je maar een half uur verwijderd van Tarbes, en een uur van Pau, terwijl je niet uit je luie zetel moet komen om te genieten van het zicht op de ruige bergen.

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2018

• 7Martine06-08-2017

Leuk plaatsje

Een leuk klein echt frans plaatsje, met een mooi kerkje. Best veel eetgelegenheden (waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, dus de kwaliteit kan ik niet beoordelen). Vlakbij Saint Savin (loopafstand) met mooie oude Romaanse kerk.

• 7Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8KN05-08-2014

Prachtige berglandschappen

prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen (voor stevige kuiten)

• 10Hansen Jacobus05-08-2014

Ideale plekke om de omgeving te ontdekken.

Ideale plekke om de omgeving te ontdekken.

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

• 9Maurice03-08-2014

Gastvrij en veel mooie natuur

Heerlijke restaurants Tip leuke dierentuin in het nabije gazost waar je de schattige bergmarmotten mag knuffelen.

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

• 7Ingrid25-07-2014

Mooie plaats. Niet veel cultuur.

Mooie plaats, maar er is niet veel cultuur. De natuur daarintegen is geweldig. Imposante bergen.

• 7Suus & family17-09-2013

Alleen voor echte natuurliefhebbers!

In het dorp is niet zoveel te zien of te doen; er zijn twee eetcafe's waar je a la carte kunt eten. Wij gingen liever naar het centrum van Argeles-Gazost. Veel producten uit de regio!

Vergeet niet Lac d'Estaigne aan te doen, de plek is overweldigend. Maar dan niet op zondag: de plaatselijke bevolking komt dan picknicken, het is dan erg druk.

Verder kun je vanuit de plaats veel cols bereiken: de Hautacam, Luz Ardiden, Aubisque. De Tourmalet is gedeeltelijk verwoest door overstromingen.

Lourdes: ook leuk om aan te doen, ook al ben je niet gelovig. Elke avond kun je naar de processie kijken. Overdag amrkt.

• 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Braakman03-08-2013

Klein dorp boven op een berg

Klein frans dorp, met 2 campings, 1 jeugdherberg en diverse kleine restaurantjes. Verder geen winkeltjes.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7veronique_ramakers01-08-2013

Zeer rustig bergdorp.

Vanaf camping le lac loop je via het meer het dorp in. Het dorp heeft geen winkels en heeft twee eetgelegenheden die weinig sfeer uitstralen. Argeles gazost ligt op loopafstand ( drie kwartier) of met de auto op vijf minuten afstand. Argeles gazost is een klein stadje met meerdere restaurantjes en winkeltjes. Gavernie, Cirque du Troumouse, Lourdes, Lac du Gaube,barrage du tech, col du tourmalet of Soulor of Aubisque zijn in de buurt. Er zijn nog veel meer dorpjes, wandelgebieden en fietsroutes in dit gebied, maar dat werd teveel om in die ene week te proppen. Pic du midi staat ook hoog aangeschreven, echter vonden wij dit niet zo speciaal. De gondel naar boven was erg duur en het museum was geheel in de Franse taal. Mensen die op wintersport gaan zien de bergtoppen ook maar dan voorzien van een mooi wit laagje sneeuw en een blauwe lucht.

• 7Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn