Reviews over Arcambal

Prachtige plek

j. kluft,
    5-3-2014

De eigenaars zijn hartelijke mensen, die je het graag naar de zin maken. De kamers zijn zeer ruim, prachtig ingericht met heerlijke bedden en een eigen badkamer. Zeer luxe. Het ontbijt is echt goed en vers.

Je kan ook dineren op deze plek, wat een echte aanrader is. De eigenaresse kookt uitmuntend.

Een fantastische bed and breakfast, een oase

verkouw,
    2-8-2013

Dit is een prachtig gelegen bed and breakfast ten zuiden van de Dordonge, aan de rivier Lot. We zijn zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren die veel tijd en aandacht besteden aan sfeer en inrichting en belangrijker nog: aan het eten (niet alleen het ontbijt maar ook het diner).

Gedurende een lange rondreis door Frankrijk en Spanje was dit voor ons de nummer 1 locatie.