Vakantiepark Club Belambra Les Portes de Dordogne

Vakantiepark Club Belambra Les Portes de Dordogne

7.5Goed

Frankrijk, Midi Pyrenees, Alvignac

Op vakantie geweest naar Club Belambra Les Portes de Dordogne?

7.5Goed

• 5.3Activiteiten
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 8.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Club Belambra Les Portes de Dordogne voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

8 reviews over Vakantiepark Club Belambra Les Portes de Dordogne

• 6Jan Jaap Jansen12-08-2012

Dit nooit meer.

Vrij nieuw vakantiepark. Bij aankomst receptie dicht. Receptie beperkt geopend, ook in hoogseizoen. Geen restaurant, snackbar of winkel op het park. Park alleen bezocht door Fransen. Medewerkers spreken geen Engels. Nette bungalows. Veel last van mieren. Weinig privacy op eigen terras. Geen ligstoelen. Matrassen keihard. Zeer klein zwembad. Wij hebben verblijf voortijdig afgebroken.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Snijckers25-09-2009

Mooie vakantiewoningen, heerlijk rustig park

Wij hebben tijdens onze vakantie in domaine des salgues genoten. Als je op zoek bent naar een rustigere luxueuze accomodatie, dan zit je hier prima op je plek. Zwembad is heel netjes en ruim genoeg voor het aantal accomodaties. Je ziet wel dat de nieuwe eigenaar van dit park andere plannen heeft dan oorspronkelijk de bedoeling is geweest van de initiator (Maison des Biarritz). Het lijkt er op dat men nu toch mikt op een iets lager segment en niet voornemens is voorlopig de SPA e.d. op te zetten. Toch is dit park o.i. zeker de moeite waard. Het is een prima uitvalsbasis voor tal van uitstapjes, er zijn eetgelegenheden genoeg in het nabijgelegen Rocamadour en l'Hopital en voor gezinnen met jonge kinderen is het er heerlijk vertoeven. Wij gaan niet naar Frankrijk in de verwachting dat men er een andere taal spreekt dan Frans, dat is wel op meer plaatsen zo. En is wat ons betreft ook de charme van Frankrijk. Verwacht je dit wel, dan kun je wellicht beter een andere accomodatie zoeken.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Eddy Rooy30-08-2009

Valt inderdaad iets tegen

De woningen zijn prima, de bedden erg hard. De airco was bij ons stuk en moesten we iedere paar uur resetten. Groot nadeel vonden wij dat men er nauwelijks een tweede taal spreekt naast het Frans. Dus als je de taal niet machtig bent is het 'handen en voeten werk'. Bij de ontvangst receptie is het zelfs moeizaam communiceren en de informatieklapper die je mee krijgt met alle richtlijnen voor het park en voor bv. de vertrekdag is in het Frans. Het zwembad is uitstekend. Het grote peuterbad erg prettig voor de kleine kids. De omgeving is mooi en het Resort is een perfecte uitvalbasis voor dagtrippen. De kinderspeeltuin is nog niet klaar en er was ook geen animatie voor de kinderen. Dus inderdaad......de verkooppraatjes sluiten niet helemaal aan bij de realiteit.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Cor Koelewijn07-08-2009

Mooi opgezet nieuw park, maar helaas nog niet af.

Het park is ruim opgezet, een aantal voorzienningen zijn nog niet af, zoals de Spa en de kinder speeltuin. De huisjes zijn luxe ingericht met een LCD tv (32") en internet aansluiting (onbeperkt gebruik). Alle kamers zijn voorzien van een goede airco installatie. De bedden zijn vrij hard, de éénpersoons bedden zijn ook niet zo breed, voor kinderen prima. Het zwembad is goed ook voor kinderen alleen zouden er wat meer ligstoelen bij kunnnen. Bij de huisjes is een tuinset met parasol aanwezig, ook hier zou ik graag 2 ligstoelen bij hebben. de ligging van de huisjes is uitstekend en je kan je auto vlak bij de huisjes parkeren.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7KA04-07-2009

Drie sterren is meer op zijn plaats....

Mooi complex gebracht als resort maar is een goede *, ruim. Wij hadden M4 (3 slaapkamers). Woonkamer en keuken zijn ruim genoeg, slaapkamers precies goed en veel bergruimte. Zwembad was licht verwarmd en werd goed schoongehouden. Voor ouders met peuters genoeg mogelijkheden in de buurt verder een grote supermarkt in Gramat op 10 mins autorijden . Wat miste waren de volgende faciliteiten waarmee men wel adverteert en in reisgidsen staat vermeld: sauna, binnen-zwembad, SPA, kinderanimatie, dagelijks bezette poolbar, speeltuin, overdekt kinderspeelcentrum. De gebouwen staan, de inhoud mist nog en er werd ook niet gewerkt om het dit seizoen nog in orde te krijgen. Verder was de bezetting laag waardoor het sfeer miste. Daarnaast was men nog niet zo gewend aan gasten. Alles werd op lijstjes bijgehouden en ‘ plats emporter’ waren soms ineens niet mogelijk. Personeel was vriendelijk maar nog wat onervaren. Kortom, zeker de moeite waard maar de prijs die je ervoor betaald is te hoog

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 7Frank18-06-2009

Mooi complex maar niet zoals in reisgids staat

Park is recent (april 2009) van eigenaar veranderd en de SPA en fitness zijn niet open en gaan ook in 2009 niet open. Mooie huisjes, ruim met goede keuken en badkamer. Bedden zijn 1.90 denk ik en erg hard. Alvignac als plaats stelt niets voor en de Dordogne bezienswaardigheden liggen op een uurtje autorijden behalve Rocamadour. Voor eten adviseer ik Bellevue in Hospitalet vlakbij Rocamadour, voor € 14,- lekker menu met lokale specialiteiten (eend, gans) let op dat er veel orgaanvlees gegeten wordt dus een woordenboek is geen overbodige luxe. Park ligt in de Lot en niet in de Dordogne dus reken op wat kilometers om naar het prachtige Sarlat te gaan. Dus al met al mooi huisje maar het e.e.a. is niet gereed en gezien de bezetting verwacht ik niet dat men er veel in zal blijven investeren. (15% bezettingsgraad).

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Yami22-10-2008

Mooie nieuwe residentie

Mooie nieuwe residentie. Opgezet in een mooi domein. Alles heel recent. Overdekt zwembad en volledige spa nog niet open. Huisje voor 4 personen is eigenlijk geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Er zijn 2 aparte slpkmrs maar 1 heeft 2 enkele bedden van maar 70 breed op 180. Dus niet geschikt voor grote personen. De keuken is goed ingericht alleen zijn er maar 2 kookplaten. Voor de rest mooi ingerichte huisjes met volledige badkamer en 2 aparte toiletten.

Gereisd met familie in september 2008

Vakantiepark Club Belambra Les Portes de Dordogne info