Vakantiehuis Les Hauts d'Albas

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag17°6°

Kenmerken
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hauts d'Albas voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis Les Hauts d'Albas in het Nederlands

Geweldig.

Jeannette
6-9-2015

Wij werden enthousiast onthaald door de trotse eigenaren Bernard en Nadine. Met de kaart op tafel werden in goed engels alle bezienswaardigheden toegelicht. De (10) yurts zijn nieuw, schoon, van alle luxe voorzien (airco, vaatwasser, stortdouche) en verrassend groot. Ook hadden wij een werkelijk prachtig uitzicht over de Lot. Het zwembad was heerlijk en onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Les Hautes Albas is rustig gelegen en een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekend

Bart
6-9-2015

Heerlijk rustig, mooie accommodatie en prima zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

fantastisch!

Jo en Sooike
27-7-2015

Het is het tweede jaar op rij dat we genoten hebben van de gastvrijheid van Bernard en Nadine. En het is vermoedelijk niet het laatste, want de kinderen willen absoluut terug (wat wij niet erg vinden).

Les Hauts d'Albas heeft alles wat wij van een vakantie verlangen: een unieke slaapplaats in een prachtig domein, een zwembad waar de kinderen zich in kunnen uitleven, een eenvoudig maar heerlijk ontbijt, rust, ontspanning,…. En dat in de heerlijke omgeving van de vallei van de Lot met veel natuur en zalige dorpjes.

Dankjulliewel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Dit nooit meer helaas

Sonja
24-6-2015

Helaas geen relaxte vakantie, gebrek aan comfort, minimale inrichting zowel binnen als buiten op het terras. Geen aanbeveling wat ons betreft en relatief duur. Een Tent, met de luxe van een zeer basis ingerichte Caravan.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Hauts d'Albas in Albas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Hauts d'Albas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.