Vakantiehuis

8 reviews over Vakantiehuis La Framie in het Nederlands

fantastisch

Babs
13-5-2016

Wij verblijven al vele jaren een week of langer in La Framie en we hebben het altijd geweldig naar ons zin. Al verblijf je er maar een korte tijd; je komt helemaal los van de alledaagse stress. Je kunt de hele dag in een ligstoel zitten en kijken wat er op het terrein gebeurt. Een kip die zijn ei niet kwijt, of schaapjes die naar je toe komen. Je kunt zwemmen, maar ook gewoon luieren aan de rand van het zwembad. De omgeving is prachtig. Er zijn leuke restaurants in de omgeving en Jolanda is een perfecte gastvrouw. Kortom een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2015

De ultieme oase van rust, stilte en natuur

Annemarie van Zundert
5-7-2015

Prachtige locatie, enig middeleeuws huisje, sfeervol ingericht met een grote privé lap grond erom heen met fascinerende vergezichten. En de stilte....... is overweldigend.

Huisje is schoon en de Nederlandse eigenaresse is zeer vriendelijk. Dagelijks een vers eitje van de eigen kippen, wijntje van de streek Cahors.

En ook bij het zwembad (schoon) heb je een prachtig uitzicht over de vallei, met heerlijke ligbedden.

Zeker een plek om weer naar toe terug te gaan!

Gereisd met partner in juni 2015

Mooi

Kevin hamhuis
8-1-2014

Was heel mooi echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

La Framie

post
4-7-2012

Zoekt u rust , ruimte en privacy in een landelijke omgeving dan is dit een aanrader. De zeer gastvrije eigenaresse Jolanda staat altijd klaar. Het is back to basic.Verwacht geen luxe dingen, wel wifi aanwezig.. Je waant je in groot moeders tijd door de brocante inrichting van het huisje. Gevuld wijnrek. Zwembad aanwezig. Mooie omgeving, leuke stadjes in de buurt. Kortom wij hebben enorm genoten en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Gewelidge plek

corné
24-10-2010

Wat hebben we de afgelopen week een heerlijke week gehad in la Framie Basse de twee persoons gite. Ik sluit me aan bij alle andere beoordelingen welke voor zich spreken. Voor rust en heerlijke (best pittige in de heuvels!) wandelingen moet je echt naar la Framie. Bij minder weer zijn er leuke stadjes in de omgeving en ook de marktjes in de dorpjes zijn de moeite waard. Het echte Frankrijk waar best veel Nederlanders zich gevestigd hebben.

Gereisd met partner in oktober 2010

aanrader

e hofman
30-1-2010

in 2009 met het gezin een heerlijke week doorgebracht op la framie. een perfecte plek boven op een heuvel met voor ieder voldoende privacy. hartelijke ontvangst door de nederlandse eigenaresse. we hadden graag wat langer gebleven .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Wat een rust!

leo & tineke
24-6-2009

Bovenop een berg, de wijngaarden beginnen in de achtertuin.

Prima plek om te onthaasten en goede uitvalsbasis om de mooie streek te verkennen.

Wij verbleven in La Framie Basse, een tweepersoons gite op enige afstand van de andere drie huizen. Het zwembad is daardoor niet direct voor de deur, maar dit levert wel weer optimale privacy.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Inmiddels gaan we alweer voor de derde keer naar La Framie. Wat een heerlijke plek in de buurt van Cahors aan de rivier de Lot. La Framie ligt op een berg en bestaat uit 4 huisjes, waarvan er 3 worden verhuurd.

In het andere huis woont de Nederlandse eigenaresse. Bij aankomst staan er kaasjes, wijn, biertjes, brood en eieren klaar om bij te komen van de reis en voor ontbijt van de volgende ochtend.

De huisjes zijn erg sfeervol ingericht en zeer rustig gelegen. Er is ook een zwembad en er lopen kippen, geitjes en een hond vrij rond.

Heerlijk om samen of met kinderen lekker bij te komen en te genieten van rust, ruimte en sfeer.

In de buurt zijn een aantal leuke plaatsjes en ook Toulouse (250 km) is met een dagtrip te doen.

Gereisd familie in april 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Framie in Albas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Framie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.