We hebben een aantal aanbieders voor Albas voor je op een rij gezet:

Reviews over Albas

fantastisch

Babs,
    13-5-2016

Wij verblijven al vele jaren een week of langer in La Framie en we hebben het altijd geweldig naar ons zin. Al verblijf je er maar een korte tijd; je komt helemaal los van de alledaagse stress. Je kunt de hele dag in een ligstoel zitten en kijken wat er op het terrein gebeurt. Een kip die zijn ei niet kwijt, of schaapjes die naar je toe komen. Je kunt zwemmen, maar ook gewoon luieren aan de rand van het zwembad. De omgeving is prachtig. Er zijn leuke restaurants in de omgeving en Jolanda is een perfecte gastvrouw. Kortom een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig.

Jeannette,
    6-9-2015

Wij werden enthousiast onthaald door de trotse eigenaren Bernard en Nadine. Met de kaart op tafel werden in goed engels alle bezienswaardigheden toegelicht. De (10) yurts zijn nieuw, schoon, van alle luxe voorzien (airco, vaatwasser, stortdouche) en verrassend groot. Ook hadden wij een werkelijk prachtig uitzicht over de Lot. Het zwembad was heerlijk en onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Les Hautes Albas is rustig gelegen en een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekend

Bart,
    6-9-2015

Heerlijk rustig, mooie accommodatie en prima zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

fantastisch!

Jo en Sooike,
    27-7-2015

Het is het tweede jaar op rij dat we genoten hebben van de gastvrijheid van Bernard en Nadine. En het is vermoedelijk niet het laatste, want de kinderen willen absoluut terug (wat wij niet erg vinden).

Les Hauts d'Albas heeft alles wat wij van een vakantie verlangen: een unieke slaapplaats in een prachtig domein, een zwembad waar de kinderen zich in kunnen uitleven, een eenvoudig maar heerlijk ontbijt, rust, ontspanning,…. En dat in de heerlijke omgeving van de vallei van de Lot met veel natuur en zalige dorpjes.

Dankjulliewel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De ultieme oase van rust, stilte en natuur

Annemarie van Zundert,
    5-7-2015

Prachtige locatie, enig middeleeuws huisje, sfeervol ingericht met een grote privé lap grond erom heen met fascinerende vergezichten. En de stilte....... is overweldigend.

Huisje is schoon en de Nederlandse eigenaresse is zeer vriendelijk. Dagelijks een vers eitje van de eigen kippen, wijntje van de streek Cahors.

En ook bij het zwembad (schoon) heb je een prachtig uitzicht over de vallei, met heerlijke ligbedden.

Zeker een plek om weer naar toe terug te gaan!

Gereisd met partner in juni 2015
Albas scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews