Reviews over Aiguefonde

Onvoorstelbaar mooie plek

hein.wiegmans,
    4-10-2012

Het château d'Aiguefonde ligt, zoals voor de hand ligt, in het plaatsje Aiguefonde, iets ten noorden van Mazamet, in Zuid Frankrijk. Zoals de naam al suggereert is het château waterrijk. Het ligt op de helling van een heuvel en overal stroomt water; door de prachtige tuinen (waarin het zorgt voor fonteinen), langs het château en zelfs onder het château door. De kamers zijn zeer ruim met goed sanitair en een smaakvolle inrichting. Het zwembad ligt prachtig in een groot terras op de eerste verdieping. Op dit terras wordt bij mooi weer gedineerd. En de diners zijn een feest op zich.

Ook het ontbijt is prima. Van de inrichting van de zalen, bibliotheek en andere openbare ruimten sta je versteld. Een absoluut sfeervolle topper.