Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Castex voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Le Castex

• 8Annelies25-07-2022

Prachtige camping

Voor de tweede keer op deze camping en weer genoten van de prachtige omgeving, de mooie ligging van de camping en de lekkere maaltijden van Arie en Hannie, die aan hun laatste seizoen zijn begonnen en binnenkort het stokje overgeven aan de nieuwe eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Aleke & Harry Hilverink02-09-2021

Camping Castex All inclusive. Kamperen met stijl.

Wij hebben 20 jaren kampeerervaring. De reactie op ons mailtje was openhartig, persoonlijk en hartverwarmend. Klantvriendelijk uitnodigend. Een camping naar ons hart. Onze vouwwagen is uitgerust met keuken, bakoven, magnetron en BBQ. Op de eerste avond genoten we aan een grote tafel met andere campinggasten van een tovergerecht van grote klasse en smaak. En dat voor een "vriendenprijs " ! De sfeer aan tafel varieert van relaxed naar informatief, van ernstig naar hilarisch. "Ze" bereiden en serveren -onverstoorbaar relaxed- aan 10 tot 25 gasten het uitgebreide 4 gangen menu, nemen daar zelf ook aan deel en vertellen met trots over hun Camping in de Gers. We hebben ( ruim 3 weken) ELKE avond gedineerd. Hannie en Arie gaan stoppen. Met zorg hebben ze Fabienne en Patrice geselecteerd en ingewerkt. Wij vertrouwen, dat zij het bijzondere karakter van de Camping zullen behouden. We nemen als "vrienden" afscheid en komen zeker terug.

• 9Edward16-09-2019

Kamperen zoals kamperen bedoeld is!

Privacy! Rust! Vriendelijkheid. Schoonheid!! En als je wilt kun je de camping zelf(s) kopen..,

• 9Aukje26-09-2018

Heel mooi

Waar je ook je kampeerplekje uitzoekt op dit terrein, je kampeert hier geweldig met veel privacy. Prachtig natuurlijk aangelegd terrein , heel gevarieerd.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10H&J de Korte10-03-2018

Domaine du Castex heeft héél veel te bieden!

We verblijven al enige jaren regelmatig op deze mooi aangelegde en verzorgde camping in een prachtige natuur. Er is alzo vaak geschreven over de aardige eigenaren, het lekkere eten enz enz. Maar... er is zoveel meer waarom wij zo vaak naar deze camping gaan. Weet u dat u met (elektrische) fietsen hier de omgeving kunt verkennen. Dat de natuur hier zo prachtig is, heerlijk om te wandelen met vele uitgezette wandelingen vanaf de camping. Dat de wijn voortreffelijk is, te koop in het dorp. Er worden in de omgeving festiviteiten op muziek- en dansgebied. Ook wijnfeesten en streekactiviteiten. Kent u de drie musketiers? Er is over d' Artagnan een museum op fietsafstand. Overigens weten de eigenaren u uitstekend te informeren over al deze dingen. O ja, er komen in het najaar lepelaars overgevlogen, er worden regelmatig bijzondere vogels gespot. En het hele jaar door zijn er prachtige bloemen te bewonderen: langetong orchis, kaasjeskruid enz

• 9Fam. ter Brugge31-12-2017

Voortreffelijke camping en gastvrije beheerders.

Camping is goed onderhouden is een oase van rust en heeft ruime plaatsen met deels mooie vergezichten. Uitstekend en heel schoon sanitair, mooi zwembad. De geboden table d'hôtes is uitstekend. En anders is er een goed gesorteerde supermarkt in Aignan op loopafstand. Leuke plaatsjes en plaatsen (Auch) in de nabije omgeving. De gastvrije eigenaren helpen je graag met het maken van uitjes. Er zijn ook chalets, mobile homes en mooie kamers (in het hoofdgebouw) te huur. Kortom, voor ons was het een verblijf met alleen maar pluspunten.

• 9marijke rossenaar01-11-2017

Fijne camping en eigenaren

Heerlijke camping , grote mooie plekken , mooi zwembad, Hannie en Arie zijn super hartelijke eigenaren. Wij waren er in september en dat was een nadeel want er was een explosie van een soort groene kevers, groene schildwants, die kruipen in alle hoeken en gaten in je caravan, we hebben in de eerste instantie wel een stuk of 80 verwijderd maar weken daarna kwamen ze nog regelmatig teverschijn. We hebben een spoor in Spanje schtergelaten. Niet prettig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Paul Munson12-09-2017

A small taste of paradise

Most - swimming pool. Least - having to leave.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Cees Oudhuis04-09-2017

een fantastische plekken

Een hele mooie omgeving met een buurtsuper en bakker op één km afstand van de camping. De toiletten waren zeer schoon en ook de camping wordt goed bij gehouden. Er is een prachtig zwembad met genoeg ligstoelen. De eigenaren spreken Duits/Frans/Engels en Nederlans

• 9Colinda09-08-2017

Wat een ontdekking

Bij toeval op deze camping terecht gekomen, wat een geluk voor ons. De camping is prachtig en echt superschoon. Ik heb nog nooit zo een schoon en fris badhuis gezien op een camping terwijl het toch hoogseizoen was. Vanwege alle festiviteiten in de buurt een gezellige mix van nationaliteiten. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Arie is de rust denzelfe en Hannie moet je leren kennen maar is heel lieve en een goede gastvrouw. Je kan aanschuiven voor nog geen 20 euro bij de eigenaren (kinderen veel minder). Wij zijn normaal niet zo sociaal maar hebben een ontzettende leuke avond gehad met veel wijn en lekker eten. Voor ons een ontdekking deze camping. De omgeving is prachtig, vlakbij een meer met een glijbaan en een Klimbos (ideaal voor onze kinderen 7 en 10). Het stadje en de supermarkt zijn lopend te bereiken. Wij komen hier zeker weer terug (wij dachten zelfs vele malen terug aan deze camping op onze volgende camping)

• 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegangBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar