Camping Le Castex

Meer camping info

33 reviews over Camping Le Castex

• 2019
    9Edward16-09-2019

Kamperen zoals kamperen bedoeld is!

Privacy! Rust! Vriendelijkheid. Schoonheid!! En als je wilt kun je de camping zelf(s) kopen..,

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Aukje26-09-2018

Heel mooi

Waar je ook je kampeerplekje uitzoekt op dit terrein, je kampeert hier geweldig met veel privacy. Prachtig natuurlijk aangelegd terrein , heel gevarieerd.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10H&J de Korte10-03-2018

Domaine du Castex heeft héél veel te bieden!

We verblijven al enige jaren regelmatig op deze mooi aangelegde en verzorgde camping in een prachtige natuur. Er is alzo vaak geschreven over de aardige eigenaren, het lekkere eten enz enz. Maar... er is zoveel meer waarom wij zo vaak naar deze camping gaan. Weet u dat u met (elektrische) fietsen hier de omgeving kunt verkennen. Dat de natuur hier zo prachtig is, heerlijk om te wandelen met vele uitgezette wandelingen vanaf de camping. Dat de wijn voortreffelijk is, te koop in het dorp. Er worden in de omgeving festiviteiten op muziek- en dansgebied. Ook wijnfeesten en streekactiviteiten. Kent u de drie musketiers? Er is over d' Artagnan een museum op fietsafstand. Overigens weten de eigenaren u uitstekend te informeren over al deze dingen. O ja, er komen in het najaar lepelaars overgevlogen, er worden regelmatig bijzondere vogels gespot. En het hele jaar door zijn er prachtige bloemen te bewonderen: langetong orchis, kaasjeskruid enz

• Oude reviews

9Fam. ter Brugge31-12-2017

Voortreffelijke camping en gastvrije beheerders.

Camping is goed onderhouden is een oase van rust en heeft ruime plaatsen met deels mooie vergezichten. Uitstekend en heel schoon sanitair, mooi zwembad. De geboden table d'hôtes is uitstekend. En anders is er een goed gesorteerde supermarkt in Aignan op loopafstand. Leuke plaatsjes en plaatsen (Auch) in de nabije omgeving. De gastvrije eigenaren helpen je graag met het maken van uitjes. Er zijn ook chalets, mobile homes en mooie kamers (in het hoofdgebouw) te huur. Kortom, voor ons was het een verblijf met alleen maar pluspunten.

• 9marijke rossenaar01-11-2017

Fijne camping en eigenaren

Heerlijke camping , grote mooie plekken , mooi zwembad, Hannie en Arie zijn super hartelijke eigenaren. Wij waren er in september en dat was een nadeel want er was een explosie van een soort groene kevers, groene schildwants, die kruipen in alle hoeken en gaten in je caravan, we hebben in de eerste instantie wel een stuk of 80 verwijderd maar weken daarna kwamen ze nog regelmatig teverschijn. We hebben een spoor in Spanje schtergelaten. Niet prettig.

• 10Cees Oudhuis04-09-2017

een fantastische plekken

Een hele mooie omgeving met een buurtsuper en bakker op één km afstand van de camping. De toiletten waren zeer schoon en ook de camping wordt goed bij gehouden. Er is een prachtig zwembad met genoeg ligstoelen. De eigenaren spreken Duits/Frans/Engels en Nederlans

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Colinda09-08-2017

Wat een ontdekking

Bij toeval op deze camping terecht gekomen, wat een geluk voor ons. De camping is prachtig en echt superschoon. Ik heb nog nooit zo een schoon en fris badhuis gezien op een camping terwijl het toch hoogseizoen was. Vanwege alle festiviteiten in de buurt een gezellige mix van nationaliteiten. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Arie is de rust denzelfe en Hannie moet je leren kennen maar is heel lieve en een goede gastvrouw. Je kan aanschuiven voor nog geen 20 euro bij de eigenaren (kinderen veel minder). Wij zijn normaal niet zo sociaal maar hebben een ontzettende leuke avond gehad met veel wijn en lekker eten. Voor ons een ontdekking deze camping. De omgeving is prachtig, vlakbij een meer met een glijbaan en een Klimbos (ideaal voor onze kinderen 7 en 10). Het stadje en de supermarkt zijn lopend te bereiken. Wij komen hier zeker weer terug (wij dachten zelfs vele malen terug aan deze camping op onze volgende camping)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Eduard Bruinink.03-10-2016

Geweldig, terug in de tijd, en rust.

Wij waren hier 3 weken, geweldig, wat een thuiskomen, je voelt je er gewoon ook echt thuis, als je er in de avond gaat eten staan d pannen gewoon op tafel en eet een ieder mee, ook de eigenaren, Moeders en Vaders scheppen op en dan is het smullen geblazen, ook met de BBQ, als je mazzel hebt speelt er iemand op de gitaar, soms is dat de dochter die dat uitstekend kan, omgeving geweldig een minder toeristisch gedeelte van Frankrijk, maar heel mooi en heuvelachtig, geweldige oude dorpjes in de omgeving, prima hele grote plekken die je wel wordt aangewezen, maar gewoon zeggen dat je dat niet wilt en zoek er dan zelf een uit dan is het ook goed, Moeders is soms wat autoritair maar een echte schat als je er even doorheen prikt. Wij hebben er een perfecte tijd gehad, en gaan zeker nog eens langs, heerlijk luieren en naar het zwembad, glaasje wijn en eten bij "pappa en mamma" wat worden we dan ineens oud? of toch weer ineens jong.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Hans Greup21-10-2015

Heerlijk

Op doorreis vanaf midd.zee naar atlant.kust wilde wij hier 1 nacht vertoeven maar het was dusdanig mooi dat wij er ook een 2e nacht verbleven. Deze caming is schitterend gelegen. Hannie en Arie bleken zeer gastvrije en gezellige campingbeheerders. Nogmaals bedankt, Aleida en Hans

Gereisd met partner in september 2015

• 7Willemien18-08-2015

Niet voor onverwachts een paar nachtjes

Keurige camping mooi schoon. Wat erg lastig is dat je van te voren moet aangeven hoelang je wilt blijven. Ook moet je bij aankomst betalen terwijl je dus niet weet hoelang je blijft.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015