Camping Soleil du Pibeste

Camping Soleil du Pibeste
8,2

10 tips over Camping Soleil du Pibeste

willy schoutissen, 30-6-2015

de , wat vlakkere fiets tochten mogen best meer aandacht krijgen .

we waren er met de ralley . een heel leuk en vol arrangement .bij luc en ook bij mariette en claire in les ezyys in dordogne .

eestermans viviane, 2-10-2014
Hier en daar slordige indruk vooral onder het zwembad!!!Misschien deuren plaatsen ! (Of grote schoonmaak !)
bertdeboer, 4-8-2014
Marmottenwandeling met gids. Wandeling naar Pont d'Espagne

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil du Pibeste voor je op een rij gezet:

Remco, 30-7-2014

Zet zachtjes de kraan aan in de stacaravan, wanneer de douche niet op constante temperatuur blijft. Door de energiezuinige douchekop blijft deze namelijk niet constant en door deze simpele oplossing wordt dit probleem verholpen.

Vraag de werknemers om advies waar je naartoe wilt gaan, er is namelijk veel te zien!

Sander Dito, 8-8-2013
Geef je op voor de traditionele avonden en neem een duik in de Franse gebruiken en gewoonten!
Sander Dito, 8-8-2013
Geniet van de pizza's van Luuk! Ze zijn heerlijk!

Erik, 24-7-2013

De gierenwandeling olv Luc is een aanrader.

Pic du Midi op de Tourmalet.

ronald siersma, 18-7-2013

gieren excursie met eigenaar luc. rafting. allerlei bergwandelingen.

sanitair schoon en leuk zwembad op helling gelegen. we hadden mobilhome no 34 en die was prachtig gelegen en ruim bemeten.

Remco, 1-11-2012
Lourdes. Wandelen/ fietsen in de bergen (Tourmalet ligt om de hoek).
Monick , 2-9-2012
Vraag aan Luc van de camping waar je het beste heen kan gaan. Hij weet de mooiste plekjes.