Camping Soleil du Pibeste

Camping Soleil du Pibeste
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil du Pibeste voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Soleil du Pibeste in het Nederlands

Te weinig campingevoel

Appie
10-9-2017

Na het lezen van zoveel positieve recensies deze camping geboekt. Vriendelijk eigenaren, als het loopt zoals zij willen. gelijk na aankomst wilden we een patatje halen, maar ik hoorde Luc de eigenaar ruzie maken met zigeuners. Toen zei hij dat hij nu geen tijd had, want hij was boos zei hij. Het was me gelijk over. Ik wilde met onze dochter een ijsje kopen. Ze hadden alleen magnums en die werden gelijk voor ons gelegd.Ik zei dat ik die te groot vond. De eigenaar greep de ijsjes voor ons weg, smeet ze in de vriezer en liep geirriteerd bij ons weg.

Camping bestaat over algemeen uit stacaravans, waaronder veel van particulieren. Hierdoor krijg je een beetje een "kliek"..veel Fransen en weinig campingevoel..miste de tenten en caravans/Campers om ons heen.

Ook vonden we de camping gedateerd, zoals Kapotte rand van kinderbadje, losliggende tegels bij zwembad, een niet uitnodigende receptie (erg rommelig). Vond de rust heerlijk, maar volgende keer niet meer naar deze camping.

Super accomodatie !

Viviane
1-7-2017

Vriendelijk ontvangst en veel ontspanningsmogelijkheden ! Behulpzaam team !

Luc is heel gastvrij en wil het al zijn gasten naar de zin maken.Hij weet de Fransen en Nederlandse gasten te verbinden.De camping is klein maar groot genoeg. Mooi uitzicht vanaf het zwembad, veel mogelijkheden in de buurt om heen te gaan!!De sfeer op de camping is rustig en gezellig.Leuke speelplaats.Een paar keer per week is er voor de gasten iets georganiseerd.Mozaiken,kaarsen maken een dansavond,een spel,wandeltocht met 2 gidsen naar Marmotten,okee dat liep bij ons iets anders omdat ik n stukje van de uitleg gemist had (ivm schoenen wissel)wist ik niet dat we de schaduwzijde gingen lopen (veel langere tocht)onze kinderen 5&7 hadden het HEEL zwaar en ik vond het geweldig,voelde me heidi! Ga naar Gavarnie, en Lac Gaube en Pont déspagne echt toppers, ook kleine uitstapjes als Lourdes en n bergpas erg leuk.

Met warme gevoelens denk ik terug aan onze tijd hier! Was heel relaxt omdat we de kinderen los konden laten op het terrein.OOh en de pizza's van Luc zijn heerlijk. We hadden een ruime stacaravan, vrij nieuw!

Oude reviews (archief)

Henk, Jan en Rinus zijn in augustus op de fiets vanuit Zwolle naar Agos Vidalos (Lourdes) gefietst. Henk kent deze camping omdat hij al 3 maal eerder is geweest. Een heel hartelijke verwelkoming. Prima verzorgde maaltijden werd er voor ons gemaakt ondanks dat het restaurant gesloten was. We hoefden maar te roepen en het direct geregeld. We zijn daar echt verwend na een zware fietstocht van 21 dagen. Nogmaals hartelijk dank voor de twee leuke dagen die we hebben gehad op de camping.

Nooit meer

Frits
    3-1-2016

Camping ligt in geweldig gebied met veel mogelijkheden. Sanitair gedateerd, smerig, defect. Receptie smerig, ruiten vol met vliegenuitwerpselen. Een vorm van terras dat in het hoogseizoen niet in gebruik is. Camping teert waarschijnlijk nog op vergane glorie! Jammer!

aan te bevelen camping

Ab
    21-12-2015

in en uitrijden van de camping, drukke weg

Wij hebben een beetje gemengde gevoelens overgehouden aan ons verblijf. Voor onze jongens van 13 en 10 was het voetbalveld/basketbalveld een regelrechte hit. Op elk moment van de dag vonden kinderen, van diverse leeftijden (vanaf 6 jaar tot en met 16 jaar), elkaar op het veld. Geweldige sfeer.

De camping straalt rust en een gemoedelijke sfeer uit. Maar aan de andere kant vonden we het rommelig en niet altijd even verzorg uitzien, zoals losliggende stenen, hoog het onkruid tussen de terrastegels, rommel in de struiken e.d. De huuraccomodatie was oké, maar niet meer dan dat. De pizza's heerlijk en de kinderen vonden de frieten super!

De omgeving is fantastisch! Rodelen, wandelen, kabelbanen, fietsen.

De kinderen willen volgend jaar graag terug. Wij gaan liever naar een andere camping. Wij hebben vooral een gezellig terras waar je even iets kunt drinken gemist, het zwembad was (voor ons) te klein en het gebrek aan aandacht rondom de accommodatie en de accommodatie zelf.

Uitstekende ontvangst in de Pyreneeën.

Henny Overbeek
    10-8-2015

Gemoedelijke camping met uitstekende ontvangst. Midden in de Pyreneeën, mooi uitzicht op de bergen (met gieren). Vrij veel mobil homes, maar niet storend, komt ook omdat de camping het hele jaar open is. Klein zwembad, maar prima om even af te koelen. Goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen, ook voor niet geoefende fietsers. De eigenaren zijn super aardig en dienstverlenend, brood wordt bij de tent bezorgd en er worden goede tips over de omgeving gegeven en er worden activiteiten georganiseerd (wandelingen bijvoorbeeld).

Douches voldoen, er zijn wat weinig toiletten.

Een mooie omgeving

brussel
    30-7-2015

Een mooie omgeving.

Wij waren met ons eigen caravan. Staat van sanitair is geen vier sterren waard. Sanitair was niet schoon .Het douchewater was niet een temperatuur. Soms was hij erg warm en soms koud. Als je met kinderen ben is dat echt niet fijn. Zwembad was wel oké. Alleen de trap naar het zwembad is wel aan vervanging toe. Erg rommelig camping. Douchehokjes als opslagplaats open. Doe hem dan dicht dan zie je gasten dat niet. En dat geldt ook voor het hok bij het zwembad. De eigenaren zijn onwijs aardig en vriendelijk. Wij denken ook als je in een stacaravan sta. Dat het allemaal goed geregeld is.

Sfeervolle en gemoedelijke camping!

Cornelis
    29-7-2015

Zeer sfeervolle en gemoedelijke camping met nederlandssprekende campingeigenaren die zeer gastvrij en aardig zijn, humor hebben en zorgen dat het je aan niets ontbreekt, er worden leuke originele activiteiten georganiseerd, eigenaar Luc is een voortreffelijke kok, de camping ligt centraal en in de prachtige omgeving is veel te doen en te zien zoals boomklimpark in Argeles Gazost, zomerrodelbaan en wandelen op Hautacam, naar de dagelijkse lichtprocessie 's avonds in Lourdes, wandelen naar meren bijvoorbeeld vanaf Pont d'Espagne, wandelen in Val d'Azun, naar Cauterets en Via Ferrata in Gourette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Soleil du Pibeste in Agos-Vidalos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Soleil du Pibeste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Soleil du Pibeste scoort een 8.2 uit 10 op basis van 76 reviews.