Géén boekingskosten

Camping Soleil du Pibeste

FrankrijkMidi PyreneesAgos-Vidalos

We hebben de beste aanbieders voor Camping Soleil du Pibeste voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 77 reviews

Meer camping info

78 Reviews over Soleil du Pibeste

• 8Christine16-09-2018

Super genial

Excellent accueil tres chaleureux chalet tres confortable espace calme tranquille ideal pour se ressourcer dans cette tres belle region equipe sensationnelle J 'espere fortement pouvoir revenir en 2019

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Vincent17-08-2018

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Fantastische familiecamping. Gunstig gelegen nabij enkele hoogtepunten van de Pyreneeën (Cirque Gavarnie, Lac St. d' Estaing, Cauterets etc). Gerund door een geweldige, zeer gastvrije familie. De camping beschikt over ruime plaatsen met houten chaletjes en mobile homes. Zwembed ligt verhoogd waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de bergen. Bijzonder is dat de Franse eigenaren (Luc en Silvain) vloeiend Spaans maar ook Nederlands spreken. Ze weten alles over de Pyreneeën en vertellen er graag over. (Wandel- fietsroutes, raften, canyoning etc). Alles ademt rust en relaxed-heid uit. Sylvain organiseert en verzorgt allerlei yoga activiteiten. Bijzonder is dat de kampeerwinkel voornamelijk over biologische producten beschikt en dat ze leuke lokale producten hebben (bv bier, geitenkazen, ham). Het restaurant is eenvoudig maar wat ze maken is goed. Aanrader voor degene die rust/mooie natuur en/of een actieve/sportieve vakantie willen

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Appie10-09-2017

Te weinig campingevoel

Na het lezen van zoveel positieve recensies deze camping geboekt. Vriendelijk eigenaren, als het loopt zoals zij willen. gelijk na aankomst wilden we een patatje halen, maar ik hoorde Luc de eigenaar ruzie maken met zigeuners. Toen zei hij dat hij nu geen tijd had, want hij was boos zei hij. Het was me gelijk over. Ik wilde met onze dochter een ijsje kopen. Ze hadden alleen magnums en die werden gelijk voor ons gelegd.Ik zei dat ik die te groot vond. De eigenaar greep de ijsjes voor ons weg, smeet ze in de vriezer en liep geirriteerd bij ons weg. Camping bestaat over algemeen uit stacaravans, waaronder veel van particulieren. Hierdoor krijg je een beetje een "kliek"..veel Fransen en weinig campingevoel..miste de tenten en caravans/Campers om ons heen. Ook vonden we de camping gedateerd, zoals Kapotte rand van kinderbadje, losliggende tegels bij zwembad, een niet uitnodigende receptie (erg rommelig). Vond de rust heerlijk, maar volgende keer niet meer naar deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Viviane01-07-2017

Super accomodatie !

Vriendelijk ontvangst en veel ontspanningsmogelijkheden ! Behulpzaam team !

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Chris14-04-2017

Super fijne,overzichtelijk,goede camping,aanrader

Luc is heel gastvrij en wil het al zijn gasten naar de zin maken.Hij weet de Fransen en Nederlandse gasten te verbinden.De camping is klein maar groot genoeg. Mooi uitzicht vanaf het zwembad, veel mogelijkheden in de buurt om heen te gaan!!De sfeer op de camping is rustig en gezellig.Leuke speelplaats.Een paar keer per week is er voor de gasten iets georganiseerd.Mozaiken,kaarsen maken een dansavond,een spel,wandeltocht met 2 gidsen naar Marmotten,okee dat liep bij ons iets anders omdat ik n stukje van de uitleg gemist had (ivm schoenen wissel)wist ik niet dat we de schaduwzijde gingen lopen (veel langere tocht)onze kinderen 5&7 hadden het HEEL zwaar en ik vond het geweldig,voelde me heidi! Ga naar Gavarnie, en Lac Gaube en Pont déspagne echt toppers, ook kleine uitstapjes als Lourdes en n bergpas erg leuk. Met warme gevoelens denk ik terug aan onze tijd hier! Was heel relaxt omdat we de kinderen los konden laten op het terrein.OOh en de pizza's van Luc zijn heerlijk. We hadden een ruime stacaravan, vrij nieuw!

• 8H.L.31-10-2016

Henk, Rinus en Jan op de fiets naar Lourdes.

Henk, Jan en Rinus zijn in augustus op de fiets vanuit Zwolle naar Agos Vidalos (Lourdes) gefietst. Henk kent deze camping omdat hij al 3 maal eerder is geweest. Een heel hartelijke verwelkoming. Prima verzorgde maaltijden werd er voor ons gemaakt ondanks dat het restaurant gesloten was. We hoefden maar te roepen en het direct geregeld. We zijn daar echt verwend na een zware fietstocht van 21 dagen. Nogmaals hartelijk dank voor de twee leuke dagen die we hebben gehad op de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Monnemie21-08-2016

Camping reposant

Petit camping familial à taille humaine proposant des chalets, mobilhoms et emplacements pour les tentes, le repos est assuré car les animations se terminent assez tôt. Terrain de jeux pour enfants avec terrain de foot très appréciés. Programme d activités pour la semaine sur le camping ou en dehors, petit snack. Et vue sur les montagnes MAGNIFIQUES, aux portes de nombreuses randonnées et de Lourdes. Accueil des propriétaires tjs aussi chaleureux avec boissons offertes des notre arrivée appréciable au vue de la chaleure.

Déception sur l'entretien général du camping, objets usagés et mobiliers de camping cassés laissés à l'abandon. Il faudrait que tout ce qui traîne soit envoyé à la dechettrie. Hygiène douteuse de notre location. Le ménage est supperficiel. Piscine décevante froide, petite, pas de douche ! et l'entretien général ??? Bon espace détente.

Un bon cou de nettoyage et d' entretien justifie un tarif 4 étoiles!!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Frits03-01-2016

Nooit meer

Camping ligt in geweldig gebied met veel mogelijkheden. Sanitair gedateerd, smerig, defect. Receptie smerig, ruiten vol met vliegenuitwerpselen. Een vorm van terras dat in het hoogseizoen niet in gebruik is. Camping teert waarschijnlijk nog op vergane glorie! Jammer!

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Ab21-12-2015

aan te bevelen camping

in en uitrijden van de camping, drukke weg

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Olga15-08-2015

kleine, rustige en gemoedelijke camping

Wij hebben een beetje gemengde gevoelens overgehouden aan ons verblijf. Voor onze jongens van 13 en 10 was het voetbalveld/basketbalveld een regelrechte hit. Op elk moment van de dag vonden kinderen, van diverse leeftijden (vanaf 6 jaar tot en met 16 jaar), elkaar op het veld. Geweldige sfeer. De camping straalt rust en een gemoedelijke sfeer uit. Maar aan de andere kant vonden we het rommelig en niet altijd even verzorg uitzien, zoals losliggende stenen, hoog het onkruid tussen de terrastegels, rommel in de struiken e.d. De huuraccomodatie was oké, maar niet meer dan dat. De pizza's heerlijk en de kinderen vonden de frieten super! De omgeving is fantastisch! Rodelen, wandelen, kabelbanen, fietsen. De kinderen willen volgend jaar graag terug. Wij gaan liever naar een andere camping. Wij hebben vooral een gezellig terras waar je even iets kunt drinken gemist, het zwembad was (voor ons) te klein en het gebrek aan aandacht rondom de accommodatie en de accommodatie zelf.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar