Camping La Tour

5 reviews over Camping La Tour in het Nederlands

Prachtige vakantie

Fam Botter
19-8-2012

Camping La Tour is een kleine maar zeer mooie en rustige camping.

Ontvangst was zeer vriendelijk we werden door iemand van TourOperator ontvangen. Park is erg kindvriendelijk en zeer schoon. Chalets keurig netjes. Is echt de moeite waard voor jonge en oudere gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Geen faciliteiten

Raymond Vermeer
11-6-2012

Sinds zaterdag op deze camping. Nog niemand van touroperator gezien en dat gaat ook niet gebeuren lijkt het. Er is helemaal niets, zelfs geen receptie. Het zwembad is smerig, er is gisteren water in gezet. Geen enkele faciliteit dus op deze camping, alleen betaald Wifi..De plaatsen zijn ruim opgezet en de omgeving is mooi en als je dat prima vindt is dat genoeg. Wij zijn echter van touroperator complete campings gewend waar je gastvrij wordt ontvangen en waar ruim genoeg faciliteiten aanwezig zijn. Je mag gebruik maken van en 5 km verder gelegen camping. Oh ja, voetbal kun je hier maar mondjesmaat kijken. Net wat onze zender uit wil zenden. Nederland kon ik pas de tweede helft op een andere camping zien. Een tegenvaller dus.

Gereisd met partner in juni 2012

Wij zijn vorig jaar in juli op deze camping geweest. De camping ligt in een prachtige omgeving. Wij waren er tijdens de tour de france. 3 Etappes waren vlakbij, waarvan 1 echt langs de camping kwam. Leuk om mee te maken! De camping bestaat alleen uit sta-caravans en die zijn schoon en netjes. De speeltuin bestaat uit een klimrek met glijbaan en een rek waar helaas geen schommels aan hingen. Ook na dit meerdere malen te melden, kwamen er geen schommels. Het "grote" zwembad is verwarmd maar het kinderbad is ijskoud. De glijbaan werd slecht onderhouden en is enkele dagen dicht geweest vanwege "gevaar"(?) Jammer hoor. De eigenaar heeft nog een camping in de buurt en we kregen de indruk dat zijn prioriteiten meer daar liggen. Al met al een prachtige omgeving maar ons volgende keer een camping met iets meer voorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fijne rustige camping

MenA
23-8-2010

Domaine de la Tour is een kleine camping voor ongeveer 80 stacaravans. De meeste zijn bewoond door Fransen die daar een vaste staplaats hebben.

Leuk verwarmd zwembadje erbij, snelle glijbaan voor de kinderen.

Iedere dag kun je bij de receptie vers brood halen, maar meer is er ook niet te doen.

Omdat je overal dichtbij zit ben je heel snel in Lourdes of bovenop een berg.

Een echte aanrader, al is het maar vanwege de prachtige ligging.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Lekkere relaxte camping

Smit
24-7-2010

Camping de la Tour is mooi centraal gelegen in het prachtige berggebied van de Pyreneeën. Het ligt in een dal van waaruit allerlei bezienswaardigheden snel en eenvoudig te bereiken zijn. Het is een rustige campping zonder bingo, disco en dat soort dingen. Leuk zwembad (verwarmd) van 10 x 20 m. Tevens een leuke glijbaan en ligstoelen bij het zwembad aanwezig. In het nabijgelegen Argeles-Gazost heerst een relaxt vakantie-sfeertje en zijn een aantal aardige restaurantjes te vinden. Daar is ook een prachtige grote supermarkt van Carrefiour waar we ook een "dagverse" Telegraaf konden kopen. Camping is ook ideaal voor liefhebbers van bergwandelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tour in Agos-Vidalos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.