Reviews over Agos-Vidalos

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Vincent,
    17-8-2018

Fantastische familiecamping. Gunstig gelegen nabij enkele hoogtepunten van de Pyreneeën (Cirque Gavarnie, Lac St. d' Estaing, Cauterets etc). Gerund door een geweldige, zeer gastvrije familie. De camping beschikt over ruime plaatsen met houten chaletjes en mobile homes. Zwembed ligt verhoogd waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de bergen. Bijzonder is dat de Franse eigenaren (Luc en Silvain) vloeiend Spaans maar ook Nederlands spreken. Ze weten alles over de Pyreneeën en vertellen er graag over. (Wandel- fietsroutes, raften, canyoning etc). Alles ademt rust en relaxed-heid uit. Sylvain organiseert en verzorgt allerlei yoga activiteiten.

Bijzonder is dat de kampeerwinkel voornamelijk over biologische producten beschikt en dat ze leuke lokale producten hebben (bv bier, geitenkazen, ham). Het restaurant is eenvoudig maar wat ze maken is goed.

Aanrader voor degene die rust/mooie natuur en/of een actieve/sportieve vakantie willen

Te weinig campingevoel

Appie,
    10-9-2017

Na het lezen van zoveel positieve recensies deze camping geboekt. Vriendelijk eigenaren, als het loopt zoals zij willen. gelijk na aankomst wilden we een patatje halen, maar ik hoorde Luc de eigenaar ruzie maken met zigeuners. Toen zei hij dat hij nu geen tijd had, want hij was boos zei hij. Het was me gelijk over. Ik wilde met onze dochter een ijsje kopen. Ze hadden alleen magnums en die werden gelijk voor ons gelegd.Ik zei dat ik die te groot vond. De eigenaar greep de ijsjes voor ons weg, smeet ze in de vriezer en liep geirriteerd bij ons weg.

Camping bestaat over algemeen uit stacaravans, waaronder veel van particulieren. Hierdoor krijg je een beetje een "kliek"..veel Fransen en weinig campingevoel..miste de tenten en caravans/Campers om ons heen.

Ook vonden we de camping gedateerd, zoals Kapotte rand van kinderbadje, losliggende tegels bij zwembad, een niet uitnodigende receptie (erg rommelig). Vond de rust heerlijk, maar volgende keer niet meer naar deze camping.

Super accomodatie !

Viviane,
    1-7-2017

Vriendelijk ontvangst en veel ontspanningsmogelijkheden ! Behulpzaam team !

Super fijne,overzichtelijk,goede camping,aanrader

Chris,
    14-4-2017

Luc is heel gastvrij en wil het al zijn gasten naar de zin maken.Hij weet de Fransen en Nederlandse gasten te verbinden.De camping is klein maar groot genoeg. Mooi uitzicht vanaf het zwembad, veel mogelijkheden in de buurt om heen te gaan!!De sfeer op de camping is rustig en gezellig.Leuke speelplaats.Een paar keer per week is er voor de gasten iets georganiseerd.Mozaiken,kaarsen maken een dansavond,een spel,wandeltocht met 2 gidsen naar Marmotten,okee dat liep bij ons iets anders omdat ik n stukje van de uitleg gemist had (ivm schoenen wissel)wist ik niet dat we de schaduwzijde gingen lopen (veel langere tocht)onze kinderen 5&7 hadden het HEEL zwaar en ik vond het geweldig,voelde me heidi! Ga naar Gavarnie, en Lac Gaube en Pont déspagne echt toppers, ook kleine uitstapjes als Lourdes en n bergpas erg leuk.

Met warme gevoelens denk ik terug aan onze tijd hier! Was heel relaxt omdat we de kinderen los konden laten op het terrein.OOh en de pizza's van Luc zijn heerlijk. We hadden een ruime stacaravan, vrij nieuw!

Henk, Rinus en Jan op de fiets naar Lourdes.

H.L.,
    31-10-2016

Henk, Jan en Rinus zijn in augustus op de fiets vanuit Zwolle naar Agos Vidalos (Lourdes) gefietst. Henk kent deze camping omdat hij al 3 maal eerder is geweest. Een heel hartelijke verwelkoming. Prima verzorgde maaltijden werd er voor ons gemaakt ondanks dat het restaurant gesloten was. We hoefden maar te roepen en het direct geregeld. We zijn daar echt verwend na een zware fietstocht van 21 dagen. Nogmaals hartelijk dank voor de twee leuke dagen die we hebben gehad op de camping.

Agos-Vidalos scoort een 7,6 uit 10, op basis van 27 reviews