vakanties Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Prima camping!

Laurens,
    30-10-2018

Mooie terrassencamping in een prachtig gebied.

Mooie wandelroutes in de buurt.

Gerardmer is een toeristisch aantrekkelijke stad in de directe nabijheid.

Camping heeft een mooi zwembad, keurig sanitair en een bar / eetgelegenheid.

Sympathieke beheerder en personeel.

Verwend met hoofdletters

Ed,
    16-9-2018

Man oh man wat was dat genieten om hier te kunnen overnachten. Werkelijk heerlijke schone ruime kamer. Zeer hondvriendelijk en heerlijk gegeten (verwend).

Helaas konden we niet langer blijven.

Een absolute aanrader!!!

Een aanrader!

Ed en Madeleine,
    27-8-2018

Gastvrije ontvangst, hondvriendeljk, fijne ruime en schone kamer.

Heerlijk eten!

Rustige 3-sterren camping

K. Kwakman,
    16-8-2018

Rustige terrassencamping. Veel schaduw. Plekken zijn voor tenten wel wat klein en hobbelig en niet horizontaal, zeker de bovengelegen plaatsen. Sanitair in het onderste blok is wel schoon maar dient gemoderniseerd. Aantal wc's en douches permanent gesloten. 1 Hurktoilet bij de mannen! Wel overal warm water, maar in de lavabos geen koud water. Zwembadje is prima. Geen winkel, wel 's ochtends brood aanwezig en verder frisdrank, bier en wijn. Restaurant is meer een snackbar, met pizza's en burgers. Geen animatie, maar dat hoeft ook niet. Prachtig wandelgebied, ook verderop richting Gerardmer en Hohneck. Colmar (60km) is een aanrader om te bezoeken. Rustige en vriendelijke eigenaren en personeel. Voor boodschappen naar Gerardmer of Varny (8 a 9 km).

Voor herhaling vatbaar.

Evert van den Berg,
    12-8-2018

Mooie, verzorgde camping. Was wel even zoeken naar een vlakke plek voor de camper. Tijdens ons verblijf was de horeca nog niet open. Vriendelijke uitbaters.

Prima warme bakker op ongeveer 1 km. afstand.