vakanties Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

We komen zeker terug!

Miekwit,
    29-11-2018

Begin september 2018. Mooie camping, gelegen aan de Moezel bij het oude station van Villey-le-Sec. Vriendelijke ontvangst. We konden zelf een plek uitzoeken, ook aan het water. Mooie plaatsen, met en zonder schaduw. ‘s Ochtends bood op bestelling, restaurant en miniwinkeltje. Het miniwinkeltje is vanaf 16.00 open. Goed sanitair, geen wc-papier, geen apart sanitair voor mannen en vrouwen. Goed warm water bij douches en vaat. Mooie fietsmogelijkheden langs de Moezel, in beide richtingen. Een kaartje daarvoor gratis te krijgen bij de receptie. We kwamen op de camping via een weg (1km) goed bergaf. We vreesden dat het moeilijk was daarover terug te rijden met de caravan. Gelukkig is er ook een weg terug over de sluis

Geweldige vakantie op een geweldig park!

Willem,
    4-10-2018

We zijn deze zomer voor de tweede keer op dit park geweest. Het was wederom een geweldige vakantie. Het park is niet groot en ook de huisjes zijn knus, maar de ruimte om het huisje in ongekend groot. Het is er heerlijk rustig. Het huisje is luxe genoeg en op de veranda kun je prima zitten. Het gemeentezwembad is naast het park en hier kun je als gast gratis gebruik van maken. En dat is prima. We komen vast nog wel weer een keer terug want het bevalt ons erg goed!

Mooie, kleine en gezellige camping!

Martin,
    23-9-2018

Leuke en gezellige kleine camping in een prachtige omgeving. Goed sanitair en fantastisch vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Dus op naar Camping A l' Hermitage in Plombieres-les-Bains!

Heerlijke vakantie gehad

Elisabeth de Jong,
    11-9-2018

Een leuke camping voor kleine kinderen. Prima zwembad ( alleen gebruik gemaakt van het buitenbad) voor hen en ook lekker gespeeld in de speeltuinen. Ontvangst was hartelijk en nederlands sprekend. Stacaravan was heel schoon en netjes bij aankomst. De douche is wel aan de kleine kant. Veel gebruik gemaakt van het toiletgebouw. Deze was echt heel schoon. De kampeerwinkel stelt niet veel voor, maar in de dorpjes in de buurt zijn supermarkten genoeg te vinden. Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar de afhaal was goed. Wel erg lang moeten wachten op de bestelling.

Geweldig

Harry en Ina,
    21-8-2018

We hebben hier twee weken met een tent gestaan op nummer 251.Onze plek was erg klein , er kon geen bijzettentje voor de kinderen staan, maar ging op zich ook prima zonder . Dit is het rustige gedeelte van de camping . Wij vonden dit erg fijn. Plekken zijn mooi omheind met een haag. Sanitair is verouderd maar wel goed schoon. Warm water voorziening niet optimaal. Douche en afwaswater te koud. Zwembaden prima. Winkeltje stelt niet veel voor, wel elke dag vers brood , maar genoeg supermarkten in de buurt. Receptie erg vriendelijk. Animatie mag wel een Nederlandssprekend persoon of op zijn minst beter sprekend Engels. Paar grote vijvers voor vissen , niet om te zwemmen. Wij zouden de grote vijver dichtgooien en een groot gezellig centraal punt maken, voor animatie, theater , shows enz. Terras . Dit zou de camping een positieve boost geven. Dit is nu te ver weg /uit elkaar. Omgeving geweldig, kortom een super vakantie!