vakanties Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Leuk voor tieners en wandelaars!

Berber Kaptein,
    7-11-2018

We hadden een huisje op de camping gehuurd voor drie weken. Zoon van 16 was mee. Hij vermaakte zich heel goed met de andere tieners op de camping. Zelf enorm genoten van prachtige wandelingen in de buurt.

Gewoon genieten!

Ilse,
    29-10-2018

Ptit Monde is een mooie en gezellige B&B midden in de natuur. Heerlijke verse producten en zelfgebakken brood bij het ontbijt. 's avonds konden wij genieten van een overheerlijk 3-gangen menu. Nathalie en Peterjan zijn een zeer betrokken gastvrouw en -heer en zijn steeds bereid info te geven over de activiteiten in de omgeving. De kamer was ruim en netjes. De badkamer mocht wel iets groter. Voor ons was het een top verblijf!

Heerlijke plek!

Imke,
    20-10-2018

Prachtige charmecamping met veel te spelen en te ontdekken voor kinderen en volwassenen! Visvijver is fantastisch, omgeving prachtig en lieve eigenaren die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. Goed sanitair. Caravan gehuurd, wat oudere uitstraling maar prima in orde. Aanrader voor iedereen die van geen gedoe, natuur en het echte camperen houdt.

We hebben een zonnige, fijne herfstvakantie gehad.

Ruud,
    17-10-2018

Alles wat we hebben ervaren was goed. Goed opgezet sanitair gebouw en mooie natuurlijke omgeving. Lekkere warme douche!!

Genoten!

MO,
    11-10-2018

Heerlijke kleinschalige camping in prachtige omgeving. Wandelen en fietsen, autotochtje, er is veel mogelijk. Op de camping zijn verschillende wandelroutes om mee te nemen. Boodschappen doen is niet ver weg.

We zijn gastvrij ontvangen met een glaasje drinken en konden onze plaats kiezen. De plaats was zeer ruim met fantastisch uitzicht. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Fijn dat er echt heet water is voor de afwas. De rust, vriendelijke sfeer en omgeving hebben ons doen besluiten om langer dan gepland op de camping te blijven. Met recht een charme camping!