Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg

Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Thionville Porte du Luxembourg voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg in het Nederlands

Hotel goed. Ga er echter niet eten 's avonds. Te duur en niet goed.

Zeker voor herhaling vatbaar

Der Joof
9-8-2017

Kamers goed en schoon, met leuke ( maritime look ) en nette badkamer. Men was net bezig om het hele hotel te voorzien van nieuwe vloerbedekking, dat wat al klaar was zag er keurig uit. Ontbijt was prima verzorgd, alles voldoende, en je kon zelf je eitje koken en broodje roosteren. Uitgebreid en van alles genoeg. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ruim parkeer terrein.In de directe omgeving is genoeg gelegenheid om s 'avonds te eten. Enige minpuntje, het terras buiten is aan een opknap beurt toe. We zijn hier een nacht geweest op doorreis.

Oude reviews (archief)

matig

h.h.bruggeman
1-7-2014

wij verbleven 1 nacht in dit hotel. prima kamer, goede ligging. vlak bij de snelweg. de 2 personeels leden waarmee wij contact hadden, waren niet erg gemotiveerd.het eten in het eigen restaurant was slecht! vlees oud en taai, kwam kennelijk uit de diepvries. het ontbijtbuffet was redelijk.

Prima Hotel voor op doorreis

Gerda en Harrie
16-11-2012

Prima Hotel voor op doorreis.

Wij gaan al verschillende jaren met de motor naar Frankrijk, op de terugreis pakken we meestal het Ibis hotel in Thonville, net voor de grens met Luxemburg.

Daarna is het nog ongeveer 300 kilometer naar Nederland, een rustige rit.

Zeker waard

Iz
13-9-2010

Dit hotel is de moeite waard voor de prijs. Rustig gelegen maar heel dichbij de snelweg. Mc Donald op 200m; Buffalo Grill voor de deur (voor grill lover is zeker een must!) en een in house restaurant. We hebben dit hotel gebruikt als basis om Luxemburg te verkennen en door te reizen naar Parijs.

Prima overnachtings hotel

BlueWonders
3-1-2010

Wederom hier overnacht op doorreis naar huis. Nog steeds prima hotel me goede kamers. Wordt goed bijgehouden. Ontbijt is nog steeds simpel maar wel goed en met verse producten. De afgesloten parkeerplaats is ook fijn.

Heerlijk hotel voor doorreis

BlueWonders
3-1-2010

Hotel ligt in een industriewijkje met meerdere hotels. Er is altijd plaats. Ze hebben geen familiekamers maar er zijn wel kamers met tussen deuren. Kamers zijn bijzonder goed en netjes met heerlijke douches en airco.

Ontbijt is simpel maar zeer goed met verse producten en keus. Prima hotel dus voor als je op doorreis bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg in Yutz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg scoort een 8.05 uit 10 op basis van 7 reviews.