FrankrijkLorraine (Lotharingen)YutzHotels YutzHotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg

Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Yutz

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Ibis Thionville Porte du Luxembourg

• 8Wanouk17-07-2018

Erg fijn hotel

Erg fijn overnachtingshotel. Kamers zijn klein maar schoon, fijne badkamer met heerlijke douche. Bedden liggen prima. Gegeten bij Buffalo Grill, was redelijk, vlees was lauw. Er is een mac Donald op 2 minuten loopafstand. Ontbijt was erg goed. Vers gebakken croissants en chocolade broodjes, gekookt eitje, brood, zoet en hartig beleg, fruit, yoghurt enz. Je zit binnen een paar minuten weer op de snelweg. Aanrader!

• 8plu24-09-2017

Overnachtingshotel op weg naar Nederland

Hotel goed. Ga er echter niet eten 's avonds. Te duur en niet goed.

• 8Der Joof09-08-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Kamers goed en schoon, met leuke ( maritime look ) en nette badkamer. Men was net bezig om het hele hotel te voorzien van nieuwe vloerbedekking, dat wat al klaar was zag er keurig uit. Ontbijt was prima verzorgd, alles voldoende, en je kon zelf je eitje koken en broodje roosteren. Uitgebreid en van alles genoeg. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ruim parkeer terrein.In de directe omgeving is genoeg gelegenheid om s 'avonds te eten. Enige minpuntje, het terras buiten is aan een opknap beurt toe. We zijn hier een nacht geweest op doorreis.

• 7h.h.bruggeman01-07-2014

matig

wij verbleven 1 nacht in dit hotel. prima kamer, goede ligging. vlak bij de snelweg. de 2 personeels leden waarmee wij contact hadden, waren niet erg gemotiveerd.het eten in het eigen restaurant was slecht! vlees oud en taai, kwam kennelijk uit de diepvries. het ontbijtbuffet was redelijk.

• 9Gerda en Harrie16-11-2012

Prima Hotel voor op doorreis

Prima Hotel voor op doorreis. Wij gaan al verschillende jaren met de motor naar Frankrijk, op de terugreis pakken we meestal het Ibis hotel in Thonville, net voor de grens met Luxemburg. Daarna is het nog ongeveer 300 kilometer naar Nederland, een rustige rit.

• 10Iz13-09-2010

Zeker waard

Dit hotel is de moeite waard voor de prijs. Rustig gelegen maar heel dichbij de snelweg. Mc Donald op 200m; Buffalo Grill voor de deur (voor grill lover is zeker een must!) en een in house restaurant. We hebben dit hotel gebruikt als basis om Luxemburg te verkennen en door te reizen naar Parijs.

• 8BlueWonders03-01-2010

Prima overnachtings hotel

Wederom hier overnacht op doorreis naar huis. Nog steeds prima hotel me goede kamers. Wordt goed bijgehouden. Ontbijt is nog steeds simpel maar wel goed en met verse producten. De afgesloten parkeerplaats is ook fijn.

• 9BlueWonders03-01-2010

Heerlijk hotel voor doorreis

Hotel ligt in een industriewijkje met meerdere hotels. Er is altijd plaats. Ze hebben geen familiekamers maar er zijn wel kamers met tussen deuren. Kamers zijn bijzonder goed en netjes met heerlijke douches en airco. Ontbijt is simpel maar zeer goed met verse producten en keus. Prima hotel dus voor als je op doorreis bent.

Hotel Ibis Thionville Porte du Luxembourg info

Building information