Chalet Locavosges

6Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Xonrupt-Longemer (Vosges)

Op vakantie geweest naar Locavosges?

6Voldoende

• 5.3Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info
Tonen op kaart

4 reviews over Chalet Locavosges

• 9Rachel01-08-2010

Zeer mooie chalet

Wij hebben genoten van ons verblijf. De chalet was netjes en goed onderhouden en het uitzicht was subliem, je moet inderdaad de auto nemen om inkopen te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 3Nathalie D.W.06-01-2009

Afgeleefd, ongezellig en bitterkoud

Ondanks het vriendelijke onthaal kunnen we ons alleen maar negatief uitspreken over de accommodatie. De piepkleine chalet waarin we met z'n vieren logeerden (ga hier nooit naartoe met z'n 6sen!) is totaal "afgeleefd": livingkast met afgebroken deur, een mini-TV die niet werkte, badkamerdeur met schimmel, talloze retouches op alle muren van de badkamer, loszittend behangpapier, een microgolf/oven die veruit zijn beste tijd heeft gehad, gebarsten wasbak, wc met loszittende bril, ... Kortom een interieur van 30 jaar oud waarvan men steeds alle gebreken herstelt en verdoezelt ipv eens deftig en totaal alles te vernieuwen en aan te passen aan de normen van vandaag.
    De chalets bleken tweewoonsten te zijn met weinig acoustische waarden...onze hoop op rustige buren was snel voorbij... Bij een buitentemperatuur van -4 krijg je de leefruimte met 1 elektrisch vuurtje niet verwarmd (opgelet voor peperdure elektriciteitsrekening achteraf), ook de inbouwcassette gaf geen soelaas

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7hiawatta12-09-2007

Als je in de 'juiste' chalet zit, heb je een prachtig uitzicht. De chalet was voor ons 5-en groot genoeg, maar met 8 personen een beetje krap misschien. De trap naar boven bevindt zich in de woonkamer, waardoor het huisje niet kindvriendelijk is. Buiten ook niet; geen terras, oud tuinmeubilair en onze dreumes die leerde lopen, kon zo de berg aflopen met alle gevolgen van dien. De omgeving vinden wij prachtig. Het Longemer is mooi. Gerardmer iets te toeristisch, maar wel mooi. Maar ga ook de (verborgen) watervallen bezoeken en de andere vele meren die er in de omgeving zijn (lac blanc, lac Noir, lac Vert en Retournemer: schitterend!). Wielrennen en motorrijden kan je hier ook prima. Het weer moet je treffen, dat klopt. Als je met een baby/dreumes gaat, neem dan een buik/rugdrager mee. Met een wandelwagen kan je tijdens de wandelingen niet makkelijk uit de voeten. Binnen een paar uur rijden ben je in een prachtige omgeving!

Gereisd met familie in juli 2007

• 5Patrick Verhulst13-07-2007

Chalet was wel te klein voor 8 personen.Gelukkig waren we maar met 6.De chalets zijn wel verzorgd en netjes gekuist. De ligging was wel mooi en het was er zeer rustig.We lagen ongeveer 1km van het meer.Om naar de bakker,beenhouwer moesten we wel onze auto nemen (+/- 1Km).

Gereisd met familie in juli 2007

0 tips over Chalet Locavosges

0 vragen over Chalet Locavosges

Chalet info

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresImpasse du Bouxerand 88400(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website