Chalet Locachalet

5Matig

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Xonrupt-Longemer (Vosges)

5Matig

Meer chalet info

6 reviews over Chalet Locachalet

• 7Bruno03-06-2010

mooie ligging

We zijn in mei hier naartoe geweest en dan is de prijs kwaliteitsverhouding goed. Maar in het hoogseizoen zijn de prijzen veel te hoog voor deze verouderde toch wel afgeleefde chalets. Voor de rest leuke vakantie gehad, mooie ligging dicht bij gerardmer. Enkel het weer is altijd afwachten

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8monique02-09-2008

Helemaal fijn

Wij komen nu al meer dan 17 jaar in deze huisjes en het bevalt nog steeds prima. We gebruiken het als uitvalbasis voor de wintersport en dat lukt ieder jaar weer. Dan met 4 personen, dan met 8 en n hond, het past altijd:). Oké het is wel wat ouder, maar dat mag de pret niet drukken en als er iets is, even naar de receptie en het wordt verholpen.

Gereisd met familie in januari 2007

• 2Maarten Bakker18-05-2008

Romantische maar minuscule huisjes. Omdat ze voor acht personen zijn ingericht, is er binnen nauwelijks loopruimte. Bovendien heeft, door de veel te intensieve bewoning, zo´n beetje alles in en aan de huisjes, ooit betere tijden gekend. De huisjes liggen over een groot terrein verspreid. Als in het voor- en naseizoen niet alle huisjes bezet zijn, is er geen contact met andere bewoners. Wij hebben dat erg gemist.

Gereisd met partner in mei 2008

• 5Barry en Chantal14-03-2007

Het huisje stonk muf. Het toilet had een defecte bril en het doucheputje liep niet door. We hebben gevraagd om dit te verhelpen en dat is de volgende dag ook gedaan. Uitzicht is prachtig! Mooie wandelroutes in de omgeving.

Gereisd in maart 2007

• 7Hilda06-03-2005

Wij zijn in 2003 hier in de zomer op vakantie geweest en wij hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi uitzicht maar het huisje is niet erg groot. Op het park heb je niets maar je zit vlak bij Xonrupt Longemer. Het meer is fantastisch. Waterfietsen, midgetgolf , winkeltje, restaurant e.d. aanwezig. Helder water met lange steiger. Leuk voor de kinderen. Huiskamer is compact, als je op de vide slaapt heb je wel last als er iemand in de huiskamer tv o.i.d. kijkt. Uitzicht is wel heel mooi. Ligt er wel aan welk huisje je zit.Het is er zeer rustig.

Gereisd in maart 2005

Chalet Locachalet info