Géén boekingskosten

Les Jonquilles

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Xonrupt-Longemer (Vosges)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Jonquilles voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 71 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 71 reviews
  • 7Natuur
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

71 Reviews over Les Jonquilles

• 7Koert Koers30-09-2022

Nooit meer !!

De camping Les Jonquilles in Xonrupt-Longemer ligt fraai aan het prachtige Longemer. Jammer dat er in de afgelopen 16 jaar niets is gerenoveerd. Het sanitair is hierdoor sterk verwaarloosd, zoals het ontbreken van straalbrekers in de kranen, lekke afvoerpijpen van wasbakken, sterk verouderde toiletten en douches, deurkrukken die ontbreken, douches, die niet op slot kunnen, urinoirs die zijn verwijderd, maar niet vervangen. Het warme water is niet echt warm. Er is geen WiFi op de camping, alleen bij de receptie. Wij zijn hier de afgelopen 16 jaar nu vier keer geweest, maar deze keer was toch echt wel de laatste keer !!

• 7Natuur
  • 9Ingrid24-08-2021

Zeer mooi en verzorgde camping

Ruim een week hebben we op deze camping gestaan met onze camper. Zeer ruime plaatsen aan het Longemer in de buurt van het Gerardmer. Het Longemer is oa geschikt voor zwemmen, suppers en ook waterfietsen zijn te huur. Vanaf de camping zijn mooie wandelingen en MTB tochten te maken, ook geschikt voor wielrenners. Ook een rondje wandelen rondom het Longemer is mogelijk, dit is ongeveer 5 km. De eigenaar en medewerkers zijn behulpzaam. Het sanitair is verzorgd. Boodschappen in Gerardmer op 6 km, ook is er een kleine campingwinkel met oa brood, fruit, groente. Wij gaan graag weer terug naar dit mooie gebied in de Vogezen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5A v S06-10-2019

Prachtige lokatie, sanitair mag verbeteren!

Mooie ligging aan het meer Longermer! Ligt wel aan een doorgaande weg. Maar daar hebben wij niet veel overlast van ervaren. Wifi is alleen bij de receptie bereikbaar en dan nog heel slecht! Het sanitair is erg verouderd en wordt met een 'Franse slag' schoongemaakt. Proppen met haar, dagen in de douche! Het afwaswater was erg lauw, waardoor je vette borden niet schoon kreeg! Douches wel lekker warm! De omgeving en lokatie zijn prachtig! We hebben er 2 weken gestaan, met mooi weer dus ook lekker in het schone meer gezwommen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Kion03-08-2019

Massale en rommelig

Wanneer je van een grote massale camping houdt, die rommelig is ingedeeld, met afwasplaatsen zomaar ergens op de camping, waar warm water in tijdsperiodes verkrijgbaar is, dan raad ik deze camping aan. Kleine plaatsen, plaatsen direct aan het meer zijn voor de vaste campingplaatshouders. Sanitair is meer dan gedateerd, zeker 50 jaar oud. wij hebben er twee nachten gestaan en zijn toen verder gegaan.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Henny Zuidenga19-07-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar!!

Een heerlijke camping, voor alle leeftijden. Veel te doen voor kinderen. De sanitair is verouderd maar wel schoon. Grote plekken. En een prachtig uitzicht op veel plekken, op het meer. Een niet te strak geregeld allemaal. Alles voor handen. Erg genoten en komen zeker terug! En voor een geweldige prijs. Gratis warm water. We zouden voor 2 nachten, maar zijn er 14 gebleven. Voor ons was het een heerlijke vakantie geworden mede de de leuke camping. Mooie omgeving waar veel te zien is

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Marco T.25-08-2018

Niet meer voor ons.

Prachtige locatie aan het meer van Xonrupt. Camping heeft gedateerd sanitair, Vaak koude douches. Overdag is het een fijne camping, echter de indeling is niet ideaal; jongeren groepen staan tussen gezinnen wat zorgt voor onnodige overlast met name in de avond. In de avond zou het rustig moeten zijn v.a. 22:30 helaas is er totaal geen toezicht en wordt dit dus ook niet nageleefd wat erg jammer is. Zeker als de camping vol is is dit zeer wenselijk. 2 keer per week is er bij het café van de camping een optreden van een “artiest” hier moet je van houden maar een rock artiest in het hoogseizoen.... Je moet er van houden maar voor gezinnen met kleine kinderen is dit verre van ideaal. Ook wij met kinderen van 15 en 18 werden hier niet gelukkig van. Wat ook opviel is dat er erg veel Duitsers in grote groepen komen op deze camping. Wat ook geluidsoverlast gaf. Wij zijn hierdoor eerder vertrokken, wat jammer is want het is er prachtig.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Jantine09-08-2018

Mooie camping! Overzichtelijk met kinderen.

Mooie camping! Recht aan het meer, ruimtelijk, met échte kampeerders en rust (lees: gelukkig geen animatie). Wij hebben 2x een bandje horen spelen bij de cafetaria, maar ach, dat was te accepteren. Vriendelijk personeel, lekker stokbrood. 1 toiletgebouw is wat verouderd, maar om te douchen gingen we gewoon naar het andere. Er loopt een leuk smal beekje voor kinderen over de camping.

Tip: ga niet naar de camping aan het begin van het meer. Wij werden al gek bij de slagboom! Zó druk! En de herrie rondom het zwembad. (of je moet ervan houden). Nee, we zijn snel doorgereden naar Les Jonquilles.

• 6Eetgelegenheden
  • 3Jan04-08-2017

Voor ons niet snel nog een keer

Mooie, natuurrijke, omgeving. Het meer is prachtig met heerlijk water. Aan de receptie zijn ze aardig. Het brood is ook lekker.

Er is een mini speelplekken voor kinderen.

Het campingsanitair is erg gedateerd en vies. De douches zijn koud. De plekken zijn schuin en de slagboom gaat snachts niet dicht.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Jutta fornero18-04-2017

Mein Lieblingsort

See super sauber wandern ganz toll. Baden richtig schön Natur pur . Bin seit 33 Jahren da.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Wegen31-07-2016

Relaxte, gezellige en schone camping

Heerlijke vakantie gehad. De ligging is perfect: aan het meer, naast het bos met uitdagende wandelingen, andere natuur/ meren op goede rij afstand. Camping wordt dagelijks goed onderhouden. Sanitair is absoluut schoon, maar mag wel eens vernieuwd worden. De sfeer is gemoedelijk en er zijn gasten van alle leeftijden. Camping winkel is handig,lekker brood elke ochtend. Snackbar is inderdaad niet veel, maar wel af en toe live muziek. De plekken zijn redelijk groot. Zeker een aanrader!

Camping Les Jonquilles info

Camping-informatie