Camping La Vologne

17 reviews over Camping La Vologne in het Nederlands

Mooi!

Ineke
29-7-2018

Leuke camping met jonge kinderen. Wij verblijven in een chalet. Erg eenvoudig maar heeft alles wat je nodig hebt. Leuk speeltuintje en uiteraard de rivier om in te spelen. Meer op loopafstand via een bospad. Bij de receptie zijn wat boodschappen verkrijgbaar. Maar ook genoeg winkels in de omgeving. Geen Wi-Fi, dat is wat minder, maar misschien ook wel eens goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Karin
12-8-2016

Het is een prima camping en het sanitair gebouw is schoon! Ook was het sanitair gebouw groot genoeg. De plekken zijn ruim. Het enige nadeel bij ons was dat er weinig zon was omdat er veel bomen rondom ons stonden. Op de camping zelf is niet veel te doen, een klein camping winkeltje en wat speeltoestellen voor de kinderen. In de buurt daar en tegen is genoeg te zien. Over deze camping niks te klagen. Bovendien doen de eigenaren van de camping hun best om Engels te spreken. Dit is niet altijd vanzelfsprekend in Frankrijk.

Meer hoef je niet!

Haak
31-7-2016

Eenvoudige camping zonder poes pas, zo zien we het graag. Voor ongeveer 20 euro met 4 personen per nacht, waar vind je dat nog! Schoon sanitair, trampoline, schommel, zandbak aanwezig. Mooie omgeving genoeg te doen. Op loopafstand van de meren. Slechte WiFi door schotel ontvangst. Colmar erg leuk om te bezoeken. Maar dat heb je om te ontspannen niet nodig toch? Kom hier zeker nog eens terug. Pizzabakker komt op de camping, ook brood te bestellen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

ACSI Eurocampings

Fantastische camping midden in de natuur

silia
23-6-2016

Als je van rust en natuur houdt, moet je deze camping kiezen. Vanaf de camping loop je zo het bos in, alwaar je kan wandelen naar Lac Longemer of Lac Retournemer. Voor fietsers en mountainbikers ook ideaal, dit hebben wij niet gedaan. Gunstige ligging om uitstapjes te maken. De camping zelf is heel rustig, wij hadden een chalet gehuurd, ideaal, alles erop en eraan en voor ons liep de Vologne, heerlijk genoten! Camping eigenaren zijn zeer vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2016

Camping naar ons hart!

Christien Smaling
5-9-2012

Wij hadden een tenthuisje gehuurd, gelegen aan het beekje. De plek was erg groot. Het tenthuisje was schoon, niet duur en had alles wat een accomodatie nodig heeft. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het beekje, op de trampoline en met de hond van de zeer aardige eigenaar. Vanaf de camping is het heerlijk wandelen. Op 5 minuten lopen ligt een prachtig meer. Deze rustige en nette camping is echt een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Goede basis om te sporten

Bart
12-8-2012

De camping uitgekozen vanwege de centrale ligging, en wat verder weg van de drukte van de dorpen; ideaal om enkel te slapen en te eten, en de rest van de dag de omliggende natuur in te duiken met hikingschoenen, kano, racefiets of mountainbike. Eigenaar is begaan, aardig, 's ochtends al vroeg brood (handig als je vroeg gaat fietsen), plaatsen zijn zeer ruim, geen lawaai na 22.30. Wordt ook goed op gelet, of je niet te laat lawaai maakt.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Leuke camping!

J-S
28-7-2012

Vriendelijk en gastvrij ontvangen door een man die met plezier zijn camping runt!
Camping ligt prachtig in het dal, je kunt te voet naar het meer en in de directe omgeving zijn diverse leuke wandelingen te maken. De plaatsen zijn ruim. Wij stonden aan het beekje waarin onze kinderen van 4 en 7 zich uitstekend vermaakt hebben. Ook het speeltuintje vonden ze erg leuk. Het sanitair is niet nieuw maar voldoet prima en is altijd schoon. Wij hebben overigens geen enkele lawaaischopper getroffen, het was juist erg rustig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Leuke camping voor gezinnen die ondernemend zijn.

vdWerf
31-7-2011

De camping is een goede uitvalbasis voor diverse activiteiten in de omgeving, o.a. wandelen, fietsen, rodelen etc. en op loopafstand van het meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel aangenaam

Lieven
28-7-2011
  • Begin juli: nog plaats genoeg.
  • Bijna geen vast stacaravans, veel tenten.
  • Grote plaatsen.
  • Vanop camping kan je zo in het bos (leuk voor kinderen).
  • In vallei, maar geen nadeel voor de zon (oost-west): s' morgens en s'avonds zon op camping (tot 21 u begin juli).
  • Grote en kleine trampoline heel leuk voor kinderen
Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Degelijk, schoon en rustig

Jeroen
29-4-2011

Kleine camping, voorzien van een goed sanitair. Mooie ligging voor rustige vakantie en mensen die eropuit willen trekken. Weinig activiteiten op camping zelf. Geen zwembad is minpunt en ook geen inkoopmogelijkheden op camping zelf.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vologne in Xonrupt-Longemer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.