Camping La Vologne

8.8Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Xonrupt-Longemer (Vosges)

Op vakantie geweest naar La Vologne?

8.8Fantastisch

Meer camping info

20 reviews over Camping La Vologne

• 2018
    9Ineke29-07-2018

Mooi!

Leuke camping met jonge kinderen. Wij verblijven in een chalet. Erg eenvoudig maar heeft alles wat je nodig hebt. Leuk speeltuintje en uiteraard de rivier om in te spelen. Meer op loopafstand via een bospad. Bij de receptie zijn wat boodschappen verkrijgbaar. Maar ook genoeg winkels in de omgeving. Geen Wi-Fi, dat is wat minder, maar misschien ook wel eens goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Karin12-08-2016

Prima

Het is een prima camping en het sanitair gebouw is schoon! Ook was het sanitair gebouw groot genoeg. De plekken zijn ruim. Het enige nadeel bij ons was dat er weinig zon was omdat er veel bomen rondom ons stonden. Op de camping zelf is niet veel te doen, een klein camping winkeltje en wat speeltoestellen voor de kinderen. In de buurt daar en tegen is genoeg te zien. Over deze camping niks te klagen. Bovendien doen de eigenaren van de camping hun best om Engels te spreken. Dit is niet altijd vanzelfsprekend in Frankrijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Haak31-07-2016

Meer hoef je niet!

Eenvoudige camping zonder poes pas, zo zien we het graag. Voor ongeveer 20 euro met 4 personen per nacht, waar vind je dat nog! Schoon sanitair, trampoline, schommel, zandbak aanwezig. Mooie omgeving genoeg te doen. Op loopafstand van de meren. Slechte WiFi door schotel ontvangst. Colmar erg leuk om te bezoeken. Maar dat heb je om te ontspannen niet nodig toch? Kom hier zeker nog eens terug. Pizzabakker komt op de camping, ook brood te bestellen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8silia23-06-2016

Fantastische camping midden in de natuur

Als je van rust en natuur houdt, moet je deze camping kiezen. Vanaf de camping loop je zo het bos in, alwaar je kan wandelen naar Lac Longemer of Lac Retournemer. Voor fietsers en mountainbikers ook ideaal, dit hebben wij niet gedaan. Gunstige ligging om uitstapjes te maken. De camping zelf is heel rustig, wij hadden een chalet gehuurd, ideaal, alles erop en eraan en voor ons liep de Vologne, heerlijk genoten! Camping eigenaren zijn zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Christien Smaling05-09-2012

Camping naar ons hart!

Wij hadden een tenthuisje gehuurd, gelegen aan het beekje. De plek was erg groot. Het tenthuisje was schoon, niet duur en had alles wat een accomodatie nodig heeft. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het beekje, op de trampoline en met de hond van de zeer aardige eigenaar. Vanaf de camping is het heerlijk wandelen. Op 5 minuten lopen ligt een prachtig meer. Deze rustige en nette camping is echt een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Bart12-08-2012

Goede basis om te sporten

De camping uitgekozen vanwege de centrale ligging, en wat verder weg van de drukte van de dorpen; ideaal om enkel te slapen en te eten, en de rest van de dag de omliggende natuur in te duiken met hikingschoenen, kano, racefiets of mountainbike. Eigenaar is begaan, aardig, 's ochtends al vroeg brood (handig als je vroeg gaat fietsen), plaatsen zijn zeer ruim, geen lawaai na 22.30. Wordt ook goed op gelet, of je niet te laat lawaai maakt.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8J-S28-07-2012

Leuke camping!

Vriendelijk en gastvrij ontvangen door een man die met plezier zijn camping runt!
    Camping ligt prachtig in het dal, je kunt te voet naar het meer en in de directe omgeving zijn diverse leuke wandelingen te maken. De plaatsen zijn ruim. Wij stonden aan het beekje waarin onze kinderen van 4 en 7 zich uitstekend vermaakt hebben. Ook het speeltuintje vonden ze erg leuk. Het sanitair is niet nieuw maar voldoet prima en is altijd schoon. Wij hebben overigens geen enkele lawaaischopper getroffen, het was juist erg rustig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9vdWerf31-07-2011

Leuke camping voor gezinnen die ondernemend zijn.

De camping is een goede uitvalbasis voor diverse activiteiten in de omgeving, o.a. wandelen, fietsen, rodelen etc. en op loopafstand van het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Lieven28-07-2011

Heel aangenaam

• Begin juli: nog plaats genoeg.
    • Bijna geen vast stacaravans, veel tenten.
    • Grote plaatsen.
    • Vanop camping kan je zo in het bos (leuk voor kinderen).
    • In vallei, maar geen nadeel voor de zon (oost-west): s' morgens en s'avonds zon op camping (tot 21 u begin juli).
    • Grote en kleine trampoline heel leuk voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Jeroen29-04-2011

Degelijk, schoon en rustig

Kleine camping, voorzien van een goed sanitair. Mooie ligging voor rustige vakantie en mensen die eropuit willen trekken. Weinig activiteiten op camping zelf. Geen zwembad is minpunt en ook geen inkoopmogelijkheden op camping zelf.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010