Appartement Euroxyène

2008

Budgetvriendelijke vakantie

S. van holsbeeck
11-12-2008

Verzorgd appartement waar het basiscomfort aanwezig is. Mooie ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Euroxyène in Xonrupt-Longemer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Euroxyène zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.