Reviews over Woël

een absoluut pareltje!

Lieske,
    9-8-2016

Onderweg terug van een heerlijke vakantie in het zuiden van Frankrijk maakten wij een tussenstop in het Noorden om zo onze reis op te delen. na een lange reis werden we warm onthaald door de eigenaar. De B&B bevindt zich in een oude boerderij (waar tijdens de eerste wereldoorlog drie officieren verbleven). De boerderij is helemaal opgeknapt en het resultaat is werkelijk schitterend. We werden naar onze kamer gewezen (de eigenaar spreekt erg goed Engels en wist ons veel over de omgeving te vertellen) en buiten werd voor ons een drankje klaargezet. Vervolgens kregen we de vraag of we ergens wilden eten en heeft hij voor ons de reservering gemaakt. Het enige wat wij hoefden te doen na een lange autorit was ons vergapen aan de prachtige gerestaureerde B&B! De volgende ochtend kregen we een heerlijk zelfgemaakt ontbijt (alles biologisch of lokaal geproduceerd). Mocht u dus op zoek zijn naar een prachtige locatie om te logeren (als tussenstop of om de sites in de omgeving te zien) dan raden mijn vriend en ik deze B&B van harte aan!