5,7

76 reviews over Camping Capfun La Mirabelle in het Nederlands

Super week gehad

Kim
21-8-2019

Hele leuke week op deze camping gehad met ons meisje van 3. Verbleven in een bijna nieuwe stacaravan aan het meer, wat er top uitzag en waar alles het deed. Zwembad en speeltuinen zijn super voor de leeftijd van onze dochter. Het capfun team doet het ook super goed, heel enthousiast! Ze spraken enkel Frans, zoals ook aangegeven stond, maar probeerden echt goed te begrijpen wat je bedoelt. En vooral de minidisco viel enorm in de smaak bij ons meisje😍. Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar vooralsnog heeft de camping ook maar 3 sterren. Wel een rondje gedaan over het campinggedeelte en moet inderdaad zeggen, daar is nog veel werk aan. Maar ik snap ook dat daar eerst wat geld voor verdiend moet worden en met de nieuw huisjes en stacaravans gaat dat vast lukken! Wij zouden hier echt nog een keer heen gaan!

Doorijden!

ellen
20-8-2019

Zwembad en speeltuin heel mooi, sanitair erg vies. Kampeer plekken vol kuilen bosjes en bomen mogen wel gesnoeid worden en er ligt overal rommel wc papier flessen enzovoort. Wel veel mooie nette huisjes.helaas hadden ze bij deze camping beter moeten investeren in de basis. Ook erg dure camping vind dit niet waard ik zeg voor nu doorrijden!!

nooit meer

yves
17-8-2019

voor een 3 sterren camping waren onze verwachting niet hoog er was een mooi overdekt zwembad fantastische glijbanen sanitair was vies stonk er hongen zelfs uitwerpsels aan de muren het werd 3 maal per dag gekuist (nat gespoten met een tuislang) we hadden geboet voor 7 dagen we zijn na 4 dagen terug vetrokken

Rij door!

Corrine
17-8-2019

De camping lijkt fantastisch. Prachtig zwembad en nog mooiere en gave waterglijbanen. De speeltuin wordt momenteel vernieuwd en wordt echt leuk. Maar binnen een kwartier knalrode ogen krijgen in het zwembad is niet ok. Zo is ook vooral het kampeergedeelte slecht onderhouden en smerig. Hondenpoep op de plek, (gebruikt) wc papier is overal te vinden. Toiletgebouw lijkt ok, maar staat geregeld een laag water in. En waar de wc’s goed schoongemaakt worden, geldt dat niet voor de poepvlekken op de wanden. Vanaf 23 uur moet je stil zijn op de camping maar de animatie gaat luid door tot 23.30 uur. Waarna de gasten lallend naar hun kampeerplek terug gaan vaak met jonge kinderen die alleen nog maar kunnen huilen van moeheid. Pas rond 0.30 uur was het de twee nachten dat wij er stonden stil! Daarnaast rijdt het personeel met hoge snelheid over terrein. Wij hebben gezien hoe een dame net niet 2 kinderen aanreed en met gierende banden parkeerde!

Slecht

Hanneke
17-8-2019

Op doorreis 3 nachten op deze camping geweest. Bij aankomst vertelde de jongen van de receptie dat het vol was, maar er waren genoeg lege plaatsen. Na aandringen bleek dat er wel plek was. De plaatsen zijn klein en veel kuilen. Het vuilnis is het visitekaartje van de camping. Ziet er niet uit. Sanitair mooi gebouw maar te vies voor woorden en douches ook. Zwembad wel heel fijn voor de kinderen maar dat is het enige pluspunt. Nooit meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel misschien over 5 jaar nog een keer...

Vd Reep
16-8-2019

Lastig te beoordelen. Er wordt hard gewerkt aan deze camping; nieuwe speeltoestellen, mooie glijbanen in het zwembad, overal nieuwe stacaravans. Maar het kampeergedeelte blijft achter; vieze plekken met etensresten, toiletpapier en afval, nauwelijks waterpunten, omgegooide of kapotte bloembakken. In het sanitairgebouw staat continu een laag water en wordt dus een blubberbende, loshangende slangen en afgesloten urinoirs.

Het is dat de kids zo genoten van het zwembad, anders waren we na een nacht al vertrokken.

Zijn op de goeden weg

Marco goorbergh
16-8-2019

Was een top vakantie op de camping 2.5 week geweest .wc wel béter schoonmaken Een van de persoon Nederland spreken aub

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zal hier voor geen miljoen voor terug komen

gerhard
15-8-2019

wat een slechte camping zal hier nooit meer terug komen, voor geen goud niet.... het personeel is niet vriendelijk, het sanitair gebouw is om te kotsen, ontlasting zat tot de plafon aan toe en de meisjes wc zat gewoon bloed op de wc word maar 1 keer per dag schoongemaakt met een tuinslang ,ik zou mn brood met pindakaas daar niet op de grond kunnen eten. En nu nog de douches.!.!!!! werkelijk verschrikkelijk te vies voor woorden, en de douche is of steen koud of bloedheet,, heb er blaren op mn voeten van overgehouden. er lagen vieze wattenstaafjes met oorsmeer in de douche. soms doen ze een douche 2 weken op slot en word er niet schoongemaakt in die douche, het troep en de modder gewoon in de tegels zijn ingetrokken... Het animatie team kan voor geen goud Engels of Nederlands en de Fransen worden overal bij voorgetrokken. je moet zelf een camping plaats uitzoeken en de chalet staan gewoon op stenen en modder. Maar het zwembad is mooi en goed..

Mooie camping maar met aandachtspunten

Patricia
14-8-2019

Mooie nieuwe stacaravan, leuk zwembad met glijbanen en genoeg te doen voor de kids. De schuimparty was de kers op de taart, heel leuk voor alle leeftijden! Aandachtspunt is de weg op de camping, diepe gaten waardoor je zowat je auto kapot rijdt. Tevens veel last gehad van enorme jeuk. Scheen door de processierups te komen. Over een aantal jaren als de camping echt helemaal af en opgeknapt is kom ik hier graag nog terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen aanrader!

Martin
13-8-2019

Bij aankomst een lange rij mensen die wachten om in te checken, receptie is namelijk dicht van 12 tot 14 uur, gelukkig ging de receptie al om 14.25 open. Aan de zijkant een hele grote vuilstort met een overvolle vuilcontainer en 2x de inhoud er naast gegooid, ook een grote berg papier en nog een berg met overig afval, het lijkt net de vuilstort te stinken met sommige chalets op korte afstand. Verder bij aankomst 1 glijbaan defect bij vertrek 2 dagen later 3 van de 4 glijbanen stuk. niemand gezien die zijn best deed dit te repareren. Er zijn veel chalets neergeklapt , op een paar bakstenen, kuub modder er om heen en klaar. Niks maar dan ook niks is hier afgewerkt of netjes onderhouden, groenvoorziening/looppaden/sanitair het is allemaal te triest voor woorden. Staat hier ook een 9 als beoordeling dat zou betekenen dat het daar bijna perfect is, nou echt niet hoor. Bouw een mooi zwembad zet het op de foto en de mensen komen wel!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Mirabelle in Volstroff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Mirabelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.