Camping Capfun La Mirabelle

Meer camping info

90 reviews over Camping Capfun La Mirabelle

• 2019
    4Mirjam06-10-2019

Jammer, maar voor ons echt eenmalig!

Wij hebben een paar dagen op deze camping gestaan op doorreis naar het zuiden. Zelfs als doorreiscamping geen aanrader! Blijkbaar in het kort overgenomen door Cap fun. Ligt op een prachtig ruim gebied met natuur (vis) water. De zwembaden waren redelijk. Bij binnenkomst op de camping aan de linkerkant een ware enorme vuilnisbelt, wat naar ons idee echt niet kon met vlak daarachter zelfs stacaravans. De receptie is erg verouderd en het personeel is niet behulpzaam. Zijn duidelijk niet gemotiveerd. Ook deze cap fun camping is meer georiënteerd op sta caravan gasten. Je moet heel goed zoeken naar een campingplaats zonder enorme kuilen en gaten. Het sanitair is zeer slecht. Restaurants of winkeltje is er niet. Er is enkel een (duur) stokbrood te bestellen voor de volgende dag. Jammer, maar voor deze camping zie ik op deze manier weinig toekomst, hoewel er zeker gezien de ruimte een prachtige camping van gemaakt zou kunnen worden.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Mario06-09-2019

Fijne rustig gelegen camping, wij komen terug!

Stoppen met gezeur over de camping! Fijne vakantie gehad in een prima mobilhome. De camping is rustig gelegen maar dit weet je van tevoren als je gaat boeken. Hetzelfde geldt voor het gebrek aan campingwinkeltje maar de bakker in Volstroff en de supermarkt in Guenange maken alles zeker goed! Prima zwembaden en glijbanen en mooie vijver. Vlakbij Thionville, Metz en Nancy en Luxemburg. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Pamela04-09-2019

Super vakantie

Er is verschil tussen kampeerterrein en stacaravans. Stacaravans zijn nieuw en schoon. Zwembad is top, warm water, gave glijbanen. Sanitair bij zwembad is oud en stinkt, dan maar terug naar de caravan. Animatie is in Frans maar het vriendelijke personeel maakt het voor alle kids even leuk. 2 avonden per week een Franse film is jammer maar de schuimparty maakt veel goed! Een winkeltje/supermarkt zou fijn zijn, maar misschien niet reëel op zo’n kleine camping. Gelukkig supermarkten genoeg in de buurt. Er mag wat meer geïnformeerd worden wat er in de omgeving te doen is, bijv. dmv folders/info bord en dan ook in het Engels/Nederlands. Snackbar duurt lang maar personeel werkt heel hard en het eten zelf is erg lekker. Leuke speeltuin, jammer dat je in het meer niet mag zwemmen, een strandje zou top zijn.

Als ik met een tent/caravan had geweest, dan had ik gelijk weer omgekeerd.

Maar in de stacaravan komen we graag terug!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Stephanie25-08-2019

Prima

In augustus een week in een stacaravan verbleven met onze kinderen (1 en 2 jaar).

Wij waren van te voren huiverig ivm alle reviews maar dit was achteraf niet nodig. Hele mooie nieuwe stacaravan. Super leuk zwembad en een fantastisch zwembad ! De camping is nog flink in opbouw waardoor sommige paden nog niet volledig zijn aangelegd en de bomen en struiken nog moeten groeien in het nieuwe gedeelte.

Wij zaten in een caravan tegenover het zwembad, dit was een ideale locatie !

Qua privacy is het minder, caravans staan allemaal erg dicht op elkaar!

Wij misten wel een restaurant of supermarkt(je) op de camping. Gelukkig zijn er supermarkten op 5 min. afstand (alles wel met de auto te bereiken).

Dierentuin is een aanrader !

Al met al de drie sterren waard en wij komen misschien nog wel eens terug !

• 3Eetgelegenheden

• 8Kim21-08-2019

Super week gehad

Hele leuke week op deze camping gehad met ons meisje van 3. Verbleven in een bijna nieuwe stacaravan aan het meer, wat er top uitzag en waar alles het deed. Zwembad en speeltuinen zijn super voor de leeftijd van onze dochter. Het capfun team doet het ook super goed, heel enthousiast! Ze spraken enkel Frans, zoals ook aangegeven stond, maar probeerden echt goed te begrijpen wat je bedoelt. En vooral de minidisco viel enorm in de smaak bij ons meisje😍. Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar vooralsnog heeft de camping ook maar 3 sterren. Wel een rondje gedaan over het campinggedeelte en moet inderdaad zeggen, daar is nog veel werk aan. Maar ik snap ook dat daar eerst wat geld voor verdiend moet worden en met de nieuw huisjes en stacaravans gaat dat vast lukken! Wij zouden hier echt nog een keer heen gaan!

• 9Staat v/h sanitair

• 4ellen20-08-2019

Doorijden!

Zwembad en speeltuin heel mooi, sanitair erg vies. Kampeer plekken vol kuilen bosjes en bomen mogen wel gesnoeid worden en er ligt overal rommel wc papier flessen enzovoort. Wel veel mooie nette huisjes.helaas hadden ze bij deze camping beter moeten investeren in de basis. Ook erg dure camping vind dit niet waard ik zeg voor nu doorrijden!!

• 1Staat v/h sanitair

• 5yves17-08-2019

nooit meer

voor een 3 sterren camping waren onze verwachting niet hoog er was een mooi overdekt zwembad fantastische glijbanen sanitair was vies stonk er hongen zelfs uitwerpsels aan de muren het werd 3 maal per dag gekuist (nat gespoten met een tuislang) we hadden geboet voor 7 dagen we zijn na 4 dagen terug vetrokken

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Corrine17-08-2019

Rij door!

De camping lijkt fantastisch. Prachtig zwembad en nog mooiere en gave waterglijbanen. De speeltuin wordt momenteel vernieuwd en wordt echt leuk. Maar binnen een kwartier knalrode ogen krijgen in het zwembad is niet ok. Zo is ook vooral het kampeergedeelte slecht onderhouden en smerig. Hondenpoep op de plek, (gebruikt) wc papier is overal te vinden. Toiletgebouw lijkt ok, maar staat geregeld een laag water in. En waar de wc’s goed schoongemaakt worden, geldt dat niet voor de poepvlekken op de wanden. Vanaf 23 uur moet je stil zijn op de camping maar de animatie gaat luid door tot 23.30 uur. Waarna de gasten lallend naar hun kampeerplek terug gaan vaak met jonge kinderen die alleen nog maar kunnen huilen van moeheid. Pas rond 0.30 uur was het de twee nachten dat wij er stonden stil! Daarnaast rijdt het personeel met hoge snelheid over terrein. Wij hebben gezien hoe een dame net niet 2 kinderen aanreed en met gierende banden parkeerde!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Hanneke17-08-2019

Slecht

Op doorreis 3 nachten op deze camping geweest. Bij aankomst vertelde de jongen van de receptie dat het vol was, maar er waren genoeg lege plaatsen. Na aandringen bleek dat er wel plek was. De plaatsen zijn klein en veel kuilen. Het vuilnis is het visitekaartje van de camping. Ziet er niet uit. Sanitair mooi gebouw maar te vies voor woorden en douches ook. Zwembad wel heel fijn voor de kinderen maar dat is het enige pluspunt. Nooit meer naar deze camping.

• 4Vd Reep16-08-2019

Heel misschien over 5 jaar nog een keer...

Lastig te beoordelen. Er wordt hard gewerkt aan deze camping; nieuwe speeltoestellen, mooie glijbanen in het zwembad, overal nieuwe stacaravans. Maar het kampeergedeelte blijft achter; vieze plekken met etensresten, toiletpapier en afval, nauwelijks waterpunten, omgegooide of kapotte bloembakken. In het sanitairgebouw staat continu een laag water en wordt dus een blubberbende, loshangende slangen en afgesloten urinoirs.

Het is dat de kids zo genoten van het zwembad, anders waren we na een nacht al vertrokken.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair