Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 29 reviews

7.7GoedScore uit 29 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Club Med Vittel Le Parc

• 4Dorien12-08-2013

Dit nooit meer!

Wat een verschrikking dit Hotel! Club Med, we hadden er hoge verwachtingen van! Helaas, niet uitgekomen! Ik had beter naar verschillende referenties moeten luisteren. De kamer op de foto, is inderdaad mooi, onze kinderen verbleven in een andere kamer! Echt ik zou me hond er nog niet laten slapen, verschrikkelijk achterhaald, muf, klein en zo ouderwets! Eten was heel slecht, zijn een paar keer uitgeweken naar naastgelegen hotel le parc, wel bijbetalen maar echt beter eten! Wij waren daar in de meivakantie, nu was het toevallig geen mooi weer maar anders hadden we toch binnen moeten zwemmen aangezien het buiten zwembad nog vol lag met herfstbladeren, viezigheid enz! En het was LEEG!!!!! Dus geen water voor alle duidelijkheid! De accomodatie is echt verschrikkelijk verouderd! Never nooit meer! Dit hadden wij echt niet van een club med hotel verwacht, zo slecht!

• 8Jacqueline22-05-2013

Mooi gelegen, veelzijdig clubhotel

Van 2001 t/m 2005 brachten wij jaarlijks een week of midweek door in Club Med Vittel Le Parc, zowel in mei als in juni. Juni is ons achteraf beter bevallen, omdat dan het weer beter is en er meer buiten en in en om het zwembad gedaan kan worden.

De kamers zijn ruim en elegant ingericht, waarvan die met tussendeur ideaal zijn om met kinderen in te verblijven. De ontbijt-, lunch- en diner buffetten zijn zeer gevarieerd en van uitstekende kwaliteit, ondanks dat deze in enorme eetzalen plaatsvinden.

De door de kidsclub georganiseerde activiteiten zijn erg leuk, met als hoogtepunt de show in het theater op de donderdagavond. Enig minpuntje van de kidsclub is dat de locaties voor de verschillende leeftijdsgroepen zo ver uit elkaar liggen dat het als ouders van meerdere (jongere) kinderen onmogelijk is om ze tegelijk op te halen om samen te eten; hetgeen wij in de kleinere clubdorpen als extra gezellig samen zijn hebben ervaren (en waarvoor onze vakantie ook min of meer is bedoeld).

• 8kim26-10-2012

geweldig leuk

Voor de tweede keer op deze prachtige plek.. was super

• 6Reisganger12-04-2012

Teuleurstellende service

Zeker niet de plaats om rustig met de familie te eten en te genieten van een rustig diner, buffetten niet Club Med waardig, bediening van dranken heel ondermaats. Heel goed was de kinderopvang, de ligging en de vele sporten aanwezig. Maar je moet al een hele grote sportliefhebber zijn om alle andere mankementen te overzien! Prijs kwaliteit niet echt een topper.

• 7willem van beurden23-10-2011

beloven een probleem op te lossen maar niets doen

een van de kamers had een twijfelaar. daar moesten twee volwassen mensen in. er werd steeds weer beloofd dat er een bed zou worden bijgeplaatst maar steeds gebeurde er niets. En de verantwoordelijke weigerde naar de receptie te komen of zelfs maar aan de telefoon. ''Kom morgen maar dan regelen we wat''

• 0willem van beurden23-10-2011

nooit meer

je boekt een dubbele kan=mer, krijgt een smalle twijfelaar, geeft rond het niddaguur aan dat dit niet kan....... om middernachtnog green oplossing maar ''morgen kijken we er naar''. terwijl er wel kaamers beschikbaar waren met een normaal bed. Sorry maar voor een kemer met een normaal bed moet u bij betalen!

• 9Christl Peeters21-08-2011

Je voelt je 'Royalty'.

Prachtig gebouw in oud Romeinse stijl. Vrolijk en vriendelijk personeel. Groot festijn op 14 Juli. Er wordt erg hard gewerkt om het de klant naar de zin te maken. Elke avond een andere grootse show. We hebben werkelijk een fantastische week gehad. Fijn dat er ook een Nederlands sprekende gastvrouw was. Dat is erg prettig voor de dingen die we niet helemaal begrepen.

• 9big_stier117-08-2011

Wanneer kan ik terug???

Heerlijk luxe, vriendelijk personeel en een manager die zelfs kopjes mee opruimt en meedoet aan shows!

• 9Big-Stier17-08-2011

Wanneer kan ik terug???

Wat een luxe en verwennerij. Zelfs de manager van het resort ruimt kopjes op of doet mee aan een show.

• 8peter hiddema28-06-2010

Lekker uitrusten, niets moet en alles kan.

Hotel Club Med Le Parc is een stijlvol Grand Hotel. Wij zijn hier geweest van 19 tot en met 26 Juni 2010, 2 volwassenen en 1 kind (5 jaar). De formule is perfect; je kunt je kind halen en brengen van 9 tot 21.00 u. De GO's zijn super aardig voor onze zoon geweest, hij vond de afwisseling tussen Sport, eten, sport en knutselen erg leuk. Tussendoor zijn er voor volwassenen ook veel sporten te beoefenen, zwemmen, golf, tennis etc. Wat ons opviel waren de vele culinaire mogelijkheden die gedurende de dag werden aangeboden, en super smaakten. De kamers zijn heel schoon, we hadden een Clubkamer in het Grand Hotel. Enig minpuntje vond ik wel de wat arrogante houding van een aantal GO's, het zijn zo nu en dan wat omhoog gevallen Franse studenten (modellen) die zichzelf en hun collega's interessanter kunnen vinden dan de gast. Als je aankomt wordt de bagage keurig weggebracht zodat je er niet mee hoeft te sjouwen. Het Park is openbaar maar zeer rustig, heel veilig allemaal.

Hotel Club Med Vittel Le Parc info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    88800, F-88800