Hotel Club Med Vittel Ermitage

8.2Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Vittel (Vosges)

8.2Fantastisch

• Sauna

9 reviews over Hotel Club Med Vittel Ermitage

• 8Hanna Bol-Scheepe12-10-2012

Voor sport, rust en culinair genieten in stijl

Mooi klassiek hotel. Kamers comfortabel met brede bedden. Suite is luxe en ruim. Uitzicht op 3 golfterreinen. Prachtige locatie met rondom monumentale bomen. Heerlijk voor golf, tennis, spa, wellness of voor je rust. Behulpzaam, vriendelijk jong personeel. Goed restaurant, uitgebreid en luxe lunch- en diner buffet. Niet ingesteld op jonge kinderen. Vestiaire voor golf bags en -trolleys. Voor de 4e keer geweest. Genieten elk jaar telkens een weekje.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Eddy23-09-2011

Mooi maar toch een beetje vergane glorie

Hotel is knap, inkom en ruimtes stralen iets uit. Maar hotel mist het tikkeltje gezelligheid dat je toch wel verwacht. Kamers zijn strak, ruim en netjes. Maar je zit duidelijk in een oud gebouw. Dat kan gezellig zijn, maar dit is toch ietsje te ziekenhuisachtig. Domein is mooi, prachtige wandeltochten, ideaal om te joggen en/of te fietsen. Personeel is Frans, dwz. gedienstig en correct, maar echt vriendelijk kan je ze niet noemen. Het is een Club Med, daar moet je voor zijn. Alles is op zijn Frans. You like it or you don't. Aan mij ging het toch wel wat voorbij.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Stijn25-04-2011

Oude charme in een mooi park

Het hotel is een prachtig oud gebouw in een enorm park, waarin onder andere verschillende golfbanen en een ander Club Med hotel liggen. De kamers zijn vrij klein maar wel netjes ingericht. In de all-inclusive formule is de hele dag volop te eten, er staat altijd wel een hapje klaar voor de liefhebbers. De kwaliteit van het eten is heel wisselend, om culinair te genieten zou ik er in ieder geval niet heen gaan. De koffie bij het ontbijt is zelfs echt vies. Verder moet je van de formule houden waarbij het personeel je voordurend probeert te animeren, en waarbij je de hele avond in het kabaal van de gezellige muziek zit.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Rob van Breemen21-05-2010

een must voor elke golfliefhebber

prima verzorging en mooie banen. all inclusive is echt all inclusive.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Dh. S. Lie20-05-2010

Ongedwongen gastvrijheid op plek in sijl

Ik wil u graag bedanken voor een heerlijk verblijf dat mijn partner en ik genoten hebben in Vittel Ermitage afgelopen weekend. De relaxte ambiance en gastvrijheid waren geweldig evenals de hartelijke GO’s. Ik begrijp nu waarom Club Med zo aanslaat bij mensen, en ga mijn vrienden – met name deze plek – ook aanraden.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Ben Kuilman14-04-2010

Golflessen in het frans?

Wij zijn hier totaal tweemaal geweest.

De eerste keer kregen wij golfles in het frans. Met franse golftermen enz. Geen succes temeer daar de "leraren" geen engels ,duits spraken.

De tweede keer schreven wij in voor Hermitage. Deze keer met lessen door Eduard Driessen. Een nederlandse Pro. Geweldig hoe deze man les gaf. Jammer dat deze man door zijn franse collega's werd gesaboteerd. Sproeien op de oefengreens als deze pro daar les wilde geven. Geen ballen in de driving range enz. Jammer maar dit jaar 2010 geen lessen meer van deze pro.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Patrick14-12-2009

Heerlijk Club Med Hotel voor de fervente golfer

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Voor een redelijk bedrag hebben we een upgrade geboekt (ter plekke) naar een suite. In één woord geweldig! Een gigantische kamer met alle luxe. Gratis ontbijt op bed in de suites, gratis parkeren. Dagelijks een (groeps)golfles van een uur inclusief.

Tegen de tijd dat de golfkwaliteiten weer wat weggezakt zijn gaan we zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Paul04-08-2006

Top golfhotel met de gekende Club-Med service. De in de prijs begrepen golflessen zijn niet veel zaaks. De 9-holes baan die gratis kan gespeelt worden is niet echt top. De 2 18-holes banen van de Club zijn mooi en verzorgt maar hier dient wel voor bijbetaald (+/- 40€). de All-in service is tof( zelfs op de golbaan wordt U met drinks verwend). De buffetmaaltijden zijn super en van hoge kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juni 2006

• 9Angelique20-07-2006

Het is een fantastiche accomodatie voor een luxe en ontspannen (golf) vakantie. We zijn er nu 3 keer geweest en zullen hier zeker terugkomen. Het hotel is geweldig, het eten heerlijk en de sfeer erg gezellig. Wellicht minder geschikt voor mensen met (jonge) kinderen.

Gereisd in juli 2006

Hotel Club Med Vittel Ermitage info