Camping Les Bouleaux

• Matig / voldoende: 5 - 7

klantvriendelijke camping

Peter
1-7-2018

Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest ( in mobile-home ) en deden dat met name om de gezellige sfeer. Die sfeer wordt zeker mede bepaald door de wijze waarop de camping wordt gerund, klantvriendelijk, leuk in de omgang, niet moeilijk. Buiten dat is de omgeving ook de moeite waard.

Nooit meer.

Wim
30-6-2018

Dat de camping zeer slecht onderhouden is en de toiletgebouwen sterk verouderd zijn. Echter de toiletgebouwen zijn wel schoon. Het ontbreekt aan zeep om je handen te wassen na gebruik van het toilet. Verder zijn de douches niet verstelbaar en je moet regelmatig op de start-stopknop drukken om een beetje water te krijgen voor te douchen. Maar wat het meest storend is is de indringende vieze rioollucht die je overal op de camping ruikt. Na 3 dagen zijn wij in ieder geval weggevlucht en die hadden wij gedurende de 40 jaar dat wij kamperen nog niet eerder meegemaakt. Later bleek dat de rioollucht al jaren lang blijkbaar aanwezig was. Ondanks het feit dat de camping wordt geleid door een Hollands-Duits koppel mag je toch meer verwachten zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Mensen niet doen en zoek lekker een andere camping uit.

Rust en ongedwongen

Patrick & Caroline
3-2-2018

Na de derde keer voelt het echt als thuiskomen,zeker door de vriendelijke uitbaters .

Men investeert ieder jaar om de camping net dat ietsje beter te maken.

Het is géén vijfsterrencamping,maar dat hoeft ook niet,hier ben je tenminste niet Mijnheer of Mevrouw van nr.....

Steeds dezelfde reisbestemming????iedere keer ontdekken we wel iets nieuw.

Wij gaan zeker nog terug.

Prima gastvrije camping

Fred SNIJKERS
    7-9-2017

Prima gastvrije camping. Mooie rustige ligging en zeer vriendelijke eigenaren en personeel!!

Leuke camping met gastvrije eigenaren

L.a V.D. MEER
    7-9-2017

Leuke camping met gastvrije eigenaren. Wel gedateerd en nog veel onderhoud.

Was leuk daar eigenaar erg vriendelijk was erg goed

Ron en Marianne VAN SANTEN
          6-9-2017

Was leuk daar eigenaar erg vriendelijk was erg goed

Supergezellige familiecamping, erg betrokken en behulpzame

Sonja, hans en tom DIJKSLAG
          5-9-2017

Supergezellige familiecamping, erg betrokken en behulpzame eigenaren

Gastvrije eigenaars

Peter FIJT
          5-9-2017

Gastvrije eigenaars. Relaxte sfeer. Voor herhaling vatbaar

Kort verblijf op les bouleaux

Bert VAN DER LAAN
          4-9-2017

Prachtig terrein met ruime plaatsen. Éénvoudig sanitair, wel schoon. Tip: zeepdispenser plaatsen bij toiletten. Pluspunt: zeer enthousiaste en vriendelijke eigenaren. Verrassend mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

Gezellige camping

Stroom punt ver weg

De wegen op de camping zijn op de hellingen erg uitgesleten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bouleaux voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Vilsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bouleaux scoort een 8.25 uit 10 op basis van 88 reviews.