Camping De Villey-le-Sec

88 reviews over Camping De Villey-le-Sec in het Nederlands

Prima overnachtingscamping

Melanie
8-8-2018

Prima overnachtingscamping. Mogelijkheid om 's avonds uit eten te gaan bij het restaurant en receptie is al vanaf 7.30 geopend, ideaal wanneer je vroeg vertrekt. Toiletten wat verouderd wel schoon. Nadeel: geen wc papier. De plekken zijn netjes en groot genoeg.

Prima doorreiscamping

Mevrouw Kloppenburg
4-8-2018

Op zich een prima camping voor 1 of 2 nachten. Broodjes te bestellen bij de receptie. Restaurant matig; duur voor weinig eten. Goed te doen vanaf de snelweg.

Heerlijke (overnachtings)camping!

Miso
6-7-2018

Prima camping om te overnachten. Voor 2-3 nachten ook goed, kun je naar Nancy of Toul of de omgeving verkennen. De Moezel is hier trouwens wel heel anders dan bij Bernkastel-Kues of Cochem.

Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen. Schoon sanitair, wel even wc-papier meenemen. Restaurant om wat te kunnen eten als je geen zin hebt om te koken. Broodjes-service (om 8.00 uur afhalen) en met de hond kun je het beste bij de ingang van de camping naar rechts. Ons hoor je niet klagen!

Leuk voor 1 overnachting

John Kijkuit
11-6-2018

Hier 1 nacht gestaan op doorreis naar de Alpen met de camper. Camping ziet er leuk uit. Plek was ruim voldoende al deed electra het aanvankelijk niet. Douches waren schoon, maar koud. Ligging aan de Moezel is mooi, maar de laagvliegende Mirages van de Franse luchtmacht zijn niet leuk.

Nooit meer

Roelofs
2-6-2018

Campingplek (wens was tegenover rivier) voor 1 nacht hoewel erg rustig niet mogelijk. Volg. dag waren plekken nog steeds vrij. Nergens toiletpapier. Om 9 uur 's morgens sanitair dicht door schoonmaak ( duurde 1.5 uur!). Ongezellig restaurant (binnen). Straaljagers vlogen laag af en aan wat wij leuk vonden. Hou je niet van herrie dan is dit niet je camping. Mooie ligging.

Voor herhaling vatbaar

Ad
18-2-2018

Camping de Villey le Sec die aan de Mosel gelegen is. De camping wordt veel als doorgangscamping gebruikt maar is ook zeer geschikt voor een wat langer verblijf. Er is pas een restaurant geopend. Verder uitsluitend een broodjesservice en mogelijkheden voor servicen van de camper. De camping ligt dicht bij Toul (ca. 10 km). Interessant is de Boucle de la Moselle. In ons geval de driehoek Toul - Liverdun - Nancy met uitgepijlde fietsroute. Wij fietsten langs de Moesel naar Toul en langs de Moesel en Canal de Jonction (met zijn vele sluizen) naar Nancy. Nancy is een geweldig mooie stad waar we slechts een paar uur konden verblijven omdat we ook de 40 km naar Villey le Sec nog terug moesten fietsen. Die zetten we voor een uitgebreid bezoek zeker op onze lijst. Prachtige gebouwen en leuke winkelstad!

Prima doorreis camping

Rias
16-9-2017

Net terrein mooi aan de moezel correct receptie niet duur jammer dat het restaurant dicht was op maandag.

niet meteen een aanrader

elandenburg
12-9-2017

Voor een doorgangscamping, wat deze camping toch wel is, ligt het vrij ver van de snelweg af. Je krijgt er wel een rustige camping voor terug met een schitterende ligging aan de Moezel. Daarentegen zijn de toiletgebouwen vies en oud en niet onderhouden. Het eten in het restaurant is duur en weinig, geen aanrader.

Klein speeltuintje voor de kinderen en daarmee heb ik alles wel gezegd over deze camping.

Heerlijk gegeten!

Babette
11-9-2017

Als je een overnachtingscamping zoekt waar je heerlijk en voor een goeie prijs kan eten, dan moet je hierheen! Het restaurant ziet er uit als een kantine, maar het eten is voor een camping echt bijzonder goed.

De camping zelf is klein en ligt aan de rivier de Moezel. Je mag niet in de rivier zwemmen. Er zijn twee kleine toiletgebouwen die wij niet echt fris vonden. Er stonden veel passanten. Wij hadden de pech naast twee plekken met (gast)arbeiders te staan die om 06:00 uur in de ochtend al druk bezig waren om de dag op te starten en te vertrekken. Dat was dan wel weer jammer.

Prima (door)trekcamping aan de Moezel.

Joke Struik
1-7-2017

Mooie plekken: prima restaurant aanwezig voor schappelijk prijzen. Nadeel beperkt aantal toiletten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Villey-le-Sec in Villey-le-Sec (Meurthe et Moselle), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Villey-le-Sec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Villey-le-Sec scoort een 7.61 uit 10 op basis van 88 reviews.