Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 8Janssens (België)12-06-2011

Zeer goede doorgangscamping

Camping zeer goed gelegen op 2 km van de snelweg en zeer rustig. Goed om Nancy te bezoeken met de bus.Met de ACSI kaart voor 15€ buiten het seizoen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7joko15629-04-2011

Goede overnachtingscamping

Camping ligt zeer gunstig t.o.v. de snelweg. Kwaliteit is voor één overnachting ruim voldoende, ik zie me hier geen 2 weken staan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Dick11-01-2011

Niet alleen maar een mooie doortrekcamping

Wij komen hier al jaren op terugreis van het zuiden. Je wordt bij de receptie vriendelijk ontvangen en krijgt direct een plaats toegewezen als je 1 nacht blijft. Als je wat langer wilt blijven kun je zelf een plaats uitzoeken. Het zijn mooie ruime plaatsen op een uitstekende grasmat. De toiletgebouwen zijn prima in orde waarbij zeker het vermelden waard is dat hier, in tegenstelling tot veel andere campings, het afwaswater echt warm(heet) is. Het is altijd weer leuk te zien hoe de camping iedere dag na 16 uur volstroomt met caravanners en tentcampeerders.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Hengelaar09-01-2011

Voor ons de ideale passantencamping

Camping le Brabois is een grote, ruim opgezette camping. De ruime plaatsen, met of zonder schaduw zijn gescheiden door balken. Passanten kunnen vaak aangekoppeld staan. De sanitairgebouwen zijn een paar jaar geleden gerenoveerd en voldoen prima. Het is een rustig terrein -zeker overdag- want dit terrein wordt veel door passanten gebruikt. Voor een bezoek aan Nancy is deze camping zeer geschikt. Winkels zijn er op korte afstand, het restaurant is niet groots maar je kunt er goed eten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Kees05-12-2010

mooie doorgang camping

Zeer mooie doorgang camping op doorreis van NL naar het zuiden of omgekeerd. Goede plaatsen met mooi sanitair. Klein winkentje en beperte kaart in het kleine restaurant.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2010

• 6bert24-10-2010

Geschikt als overnachtingscamping

Een nacht doorgebracht op deze camping met uitzicht op Nancy. De staanplekken wordengescheiden door hekken maar de oppervlakte is genoeg voor een vouwwagen (slaapgedeelte met auto). Het restaurant had een beperkte aanbod maar wel goed van kwaliteit. Voor de kinderen was er een speelplaats.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8Anne Marie16-07-2010

blijf vooral een dagje langer op je terugreis!

Prima plekken we stonden lekker onder de bomen. Echte doorgangscamping, vonden we wel jammer. Waren er zelf vier dagen, en het was een komen en gaan van auto's/caravans, dus 's ochtends vroeg al steeds rumoer van de vertrekkende gasten. Nancy is prima bereikbaar met de bus en is een mooie stad, dus mensen, blijf vooral even lekker een dagje extra voor al die mooie cultuur ! heeft de rest van de campinggasten ook wat meer rust! En, nogal logisch dat het 's middags druk aan de receptie is met al die Nederlanders en hun caravans die allemaal tegelijk aankomen vanuit het zuiden!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Fam. Hulshof03-07-2010

prima overnachtingscamping

Keurig aangelegde overnachtingscamping. Ruime plekken, heerlijk gras. Sanitair is geweldig, ook voor kinderen. Eetgelegenheden waren vreemd genoeg gesloten op maandag ivm familieomstandigheden. Vreemde is, dat dat de weer ervoor ook zo was (op maandag, toen waren mijn ouders er). Dus op zoek naar de Mac of Buffalo Grill in Nancy. Broodjes bestellen bij de receptie, lekker vers brood!

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7van Loo12-06-2010

Goede doorgangscamping, maar verre van schoon

Een goede doorgangscamping. Behoorlijke plaatsen, maar niet heel ruim. Het inchecken verloopt soms erg traag en de wachtrij kan dan behoorlijk lang worden. Het sanitair was in juni verre van schoon en je kon het dan ook met je ogen dicht vinden als je een goede neus had. Het was wel in nette staat, maar een emmer chloor zou wonderen doen. In juli en augustus wil ik niet weten hoe het eruit ziet als het nog intensiever gebruikt wordt. Nancy is mooi dichtbij. Speelterrein voor kinderen is behoorlijk. Wifi ? Niet gevonden. De drempel bij de ingang is niet geschikt voor een porseleinen servies ! Goed bereikbaar als je op doorreis bent, maar de camping is geen lang verblijf waard.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7mailmehier28-12-2009

Fijne camping voor bezoek aan stad nancy

Camping met 181 plaatsen in bosrijke omgeving, speeltuin en speelvelden. Op 3 km. van A31 (sortie 9), ten zuiden van de stad Nancy. Vanaf camping voor 1 euro p.p. met de bus naar stadscentrum Nancy, met veel winkelstraten, en prachtige Place Stanislas en stadspark. Supermarkt op 4 km. afstand (met auto); op de camping is brood te bestellen en een restaurant. Ruime staanplaatsen (gras) met veel schaduwrijke plaatsen. Tafeltennis-zaal en opblaasbaar speelkasteel. Ook geschikt als overnachtingscamping. Rustige camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012