Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 7liavandenkieboom05-10-2011

Bezoek het centrum van Nancy ! Geweldig !

Leuke camping Vanaf deze camping met de bus het mooie centrum van Nancy bezocht Bus stopt voor de camping. 20 min en je bent voor ca 6,50 euro retour met 2 personen naar nancy Kun je niet voor in de parkeergarage Als je meerdere nachten blijft heb je een mooie plek tussen de bomen Geen enkele plek is dezelfde. Schoon sanitair, Brood op bestelling Leuk voor een paar nachten

Gereisd met partner in augustus 2010

• 2Rob16-09-2011

Nooit meer

Bijzonder onvriendelijke ontvangst. Voor een paar uurtjes internet € 6 betaald. Kleiachtig terrein, nummers ontbreken, waterpunten ontbreken. Chemisch toilet loospunten niet te vinden. Onduidelijkheid over code slagboom, eenmaal binnen zie er dan maar uit te komen! Wij zoeken wel een andere overnachtingscamping!

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2011

• 8ddecoster04-09-2011

Goede doorreiscamping

Propere en mooi verzorgde camping. Sanitair is goed en proper. Toegewezen plaats was iets minder, nogal klei ondergrond en hellend. Er lopen kippen los op de camping, als attractie voor de kinderen, maar wel opgepast voor etensresten en kippenstront. Bij aankomst stond er een springkasteel, mooie speeltuin met nieuwe toestellen. Voor herhaling vatbaar als doorreiscamping.

• 6H. Dijk04-09-2011

Voor een overnachting oké

Onderweg naar Spanje hebben we (m/v + kinderen) op deze camping overnacht (begin augustus). Goed te vinden vanaf de snelweg, correcte ontvangst en ruime plaats. Sanitair is voor een overnachting oké, maar de bediening en eten in het restaurant kan beter. We hadden bijna een vers eitje bij het ontbijt gehad, want er lopen kippen vrij op de comping. Algemene conclusie: voor een overnachting oké.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Rob en Erna29-08-2011

prima doorreiscamping

Camping ligt gunstig vlakbij snelweg. Zeer ruime plaatsen. Rustige camping, ook prima geschikt om Nancy te bezoeken en de omgeving te bekijken. Veel groen en voldoende schaduw. Sanitair is redelijk. Eetgelegenheid is matig. Heel redelijk geprijst.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7ed_snijders13-08-2011

goede onderweg camping

Wij gebruiken deze camping om te overnachten terug naar nederland op zich een prima camping goede plekken lekker ruim wees wel op tijd anders staat je in de file bij de ingang voor de hollande invasie sanitair is iets minder elke keer gaat het licht uit bij de douche en wc deze werken via een censor ,wc papier op ,wel lekkere warme douche voor de kinderen was er een opblaaskussen en animatie, speeltoestellen volgend jaar overnachten wij hier weer

• 5Staat v/h sanitair

• 8Theo en Toos03-08-2011

goede doorgangscamping en voor de stad

de camping is goed bereikbaar vanaf de snelweg. De camping ligt bovenop een heuvel dus met de fiets de stad in gaat goed als je rekening houdt dat je terug misschien een stukje moet lopen. De busverbinding naar de stad is goed. Een grote camping met goede toiletvoorzieningen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Petra P.01-08-2011

Handige overnachtingscamping.

Scone en redelijk ruim opgezette camping. Lekker gras voor tentjes. Schoon sanitair, en 's ochtends vers brood (wel 's avonds of bij inchecken bestellen). Van te voren even uitzoeken hoe je moet rijden: de camping is vanaf de snelweg goed aangegeven maar je moet wel van de doorgaande snelweg af en even een andere snelweg nemen. Het centrum van Nancy ligt vanaf de camping ond er aan de berg, een km of 4 verderop. Helaas niet erg fietsbaar: steile heuvel, donkere smalle straten. Weg naar het centrum behoorlijk slecht aangegeven, neem kaart mee of stel Tomtom in op centrum. Centrum zelf erg leuk: Place Stanislas met daaromheen veel studientikoze straatjes met dito restauranjes.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Jaap25-07-2011

Eenvoudig, electriciteit matig geregeld

Ik was niet bijzonder onder de indruk van deze camping. We hebben er 1 nacht gestaan. Wel is het zo dat de sroomvoorzienings-punten ver verwijderd zijn van de (eenvoudige) staanplaatsen. Als je geen 2 kabels bij je hebt, kan je beter geen stroom nemen. Er waren diverse campinggasten die bij het inchecken wel electriciteit namen, en er dus voor betaalden, maar het vervolgens niet konden gebruiken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8laker23-07-2011

nette camping

Wij waren op doorreis weer naar huis. Leuke camping voor een nachtje. Heel groot speelveld met speeltoestellen voor de kinderen. Het sanitair was erg basis, wel schoon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012