Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 9Luc49909-09-2012

Mooie doorreiscamping, met stadsbezoek

redelijk dichtbij autostrade; Nancy bezoeken per bus; met de auto naar Nancy is moeilijk; met de fiets is terugkomen een forse beklimming; Prima camping voor kort verblijf.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 8karin_van_vaalen06-09-2012

Leuke, schone camping!

Wij zijn hier slechts 1 nacht gebleven, op terugreis van Zuid-Frankrijk. We waren aangenaam verrast. Camping is 's avonds tot 21.30 uur open voor late aankomers. Plekken zijn groot genoeg, soms wel wat lastig inparkeren omdat de weggetjes nogal smal zijn en de plekken voor 1 nacht afgebakend zijn met houten balken. Personeel is buitengewoon aardig en spreekt goed Engels. Sanitair is netjes, lekker warm water. Niets mis mee. Er is een overdekte tafeltennistafel. De camping is heel aangenaam geprijst. Het brood dat je 's avonds kunt bestellen en 's morgens ophaalt is van superkwaliteit! Echt heel erg lekker brood. Ik vind dat deze camping meer verdient dan overnachters alleen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Dick06-09-2012

niet alleen een overnacht camping

Deze camping gebruiken wij al heel lang als overnachtcamping op de terugreis. De camping staat goed aangegeven op de borden. Bij het aanmelden krijg je een plaatsnummer toegewezen met een duidelijke plattegrond. Ook wordt je gevraagd of je de volgende morgen brood wilt. Het brood kan je de volgende morgen vanaf 8 uur afhalen bij de receptie. De plaatsen zijn ruim. Wel kan het na regen modderig zijn. Ook heb je soms een lange stroomkabel nodig.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Groningen28-08-2012

Prima camping voor een bezoek aan Nancy.

Deze camping is prima en kost niet veel. Ideaal voor een bezoek aan Nancy en/of voor op doorreis naar huis of op vakantie

• 9hjdekker126-08-2012

overnachtingscamping

we gebruiken deze camping al enkele jaren als overnachtingscamping. zowel op de heen als op de terugreis gebruiken we hem. netjes en kindvriendelijk sanitair is schoon

• 9Staat v/h sanitair

• 8nancy regeer12-08-2012

Goed geholpen

Wij hadden deze camping als overnachtingscamping uitgekozen. Een prima camping zeker voor een overnachting onderweg, schoon sanitair, wel een simpel restaurant (voor wie iets anders wil vlakbij zit een Buffalo Grill, erg lekker) en zeker als je de stad Nancy wilt bezoeken. Er is een bushalte bij de camping en voor 9 euro met 4 volwassenen ga je retour met de bus. Wij hebben hier namelijk 3 dagen moeten verblijven omdat wij pech met de auto hadden en het personeel van de camping heeft ons uitstekend geholpen door o.a. te bellen voor ons naar de garage omdat wij de franse taal niet goed beheersen. Niets was teveel. Wij onthouden deze camping zeker.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Arjan06-08-2012

Camping dicht bij snelweg

De camping is een dicht bij de snelweg dus wij hebben hem gebruikt als overnachtingscamping. Wij kwamen op een veld te staan tussen bomen waarbij de plekken erg ongelijk waren (caravanwiel moet op levellers worden gezet om waterpas te komen). Verder was het sanitair schoon en waren de douches warm en zelf in te stellen. Prima camping om te overnachten alleen wel zorgen dat je levellers bij je hebt omdat je anders nog niet lekker slaapt

• 4Meijer29-07-2012

Als alles gaat zoals gepland...

Er zijn ons twee problemen overkomen, in beide gevallen zou er meer begrip en handelingsbekwaamheid moeten worden verwacht. 1. Ik heb te maken gekregen met een medisch probleem waarvoor externe zorg noodzakelijk was. De receptie is niet voldoende opgeleid om ons door te verwijzen naar de juiste instantie. Ondersteuning ontbreekt volledig, terwijl je toch zou moeten kunnen spreken van gastvrijheid? Nazorg bij terugkomst uit het ziekenhuis een paar dagen later is slecht. 2. Op een avond rond 22:00u komt een bus met kampeerders aan. Het is dan bijna donker. Er worden tenten opgezet, kris kras op een veld, mensen lopen vlak langs andere tenten naar het sanitair dat in korte tijd verandert in een waterpoel. De dag erop meld ik de gebeurtenis naast onze caravan en de effecten van de 'invasie' . Met moeite komt de beheerder tevoorschijn en hij weet uiteindelijk te melden dat de groep elk jaar komt maar dat dit jaar de verkeerde plek is gekozen door hun. (waarom niemand die plaatsen wijst?)

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Marie-Jose11-07-2012

Goede overnachtingscamping

Camping le Brabois is goed bereikbaar vanaf de A 33 afslag 2 B, richting Nancy-Brabois en de campingborden volgen. (Navigatie werkt niet altijd goed) Goede overnachtingscamping voor 1 of 2 dagen. Schoon sanitair met regelbare douches. Voor een hapje eten kun je terecht in het restaurant van de camping, waar eenvoudige maaltijden geserveerd worden. De plaatsen worden toegewezen en zijn niet allemaal even groot. Brood op bestelling bij de receptie. Wifi is bij verblijf vanaf 2 nachten gratis. Bij het restaurant heb je de beste Wifi verbinding. Voor 1 uur Wifi betaal je 1 euro bij een verblijf van 1 nacht. Er stoppen 3 buslijnen voor de deur, waarmee in 20 minuten in het centrum van Nancy staat. Grote E.Leclerc supermarkt in Vandoeuvres-les Nancy op ongeveer 6 km rijden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Eduard29-06-2012

Goed voor 2 dagen, en dan verder trekken.

We zijn op doortocht en zijn hier 2 dagen geweest, vriendelijk beheerder, matige plekken, heel veel blubber, veel doortrekkers, 1 dag de omgeving in geweest en was de moeite waard.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2012

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012