Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 10Jan Bosman06-06-2014

Een fantastische plek.

De ontvangst in mei 2014 was vriendelijk en de hulpvaardigheid groot, het sanitair prima en hygienisch en het terrein goed onderhouden. Voor 2 x E 1,50 kom je met de bus van vlak voor de camping eenvoudig en snel in het Centrum van Nancy en weer terug. Wij hopen er nog meer te komen.

Jan en Henny Bosman, Hazerswoude-Dorp

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Spkk11-05-2014

dichtbij stad

Openbaar vervoer bij de ingang van de camping. makkelijk met de bus naar Nancy camping had mijn kaart niet teruggegeven bij afrekenen, op de volgende camping kan ik daar achter, na een telefoontje heben ze de kaart opgestuurd. service is dus goed. wel lang inde rij gestaan om een plaats op deze camping te krijgen. rumte genoeg.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6jhglammers03-11-2013

overnachings camping dichtbij snelweg

makkelijk bereikbaar. Wij hadden gevraagd om plek waar we onze vaste dakschotel konden gebruiken en aangeko[ppeld voor een nacht.

Hellas kregen we een krappe plek toegewezen onder bomen

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Fam. v. Schalkwijk31-08-2013

Gebruikt als overnachtingscamping begin aug 2013

Prima gelegen, dichtbij snelweg. Camping wordt veel gebruikt als overnachtingscamping of om paar dagen te staan voor bezoek aan Nancy. Camping ziet er netjes en verzorgd uit. Sanitair is netjes, zou ietsjes schoner kunnen misschien, maar zeker voor Franse begrippen prima!! Er is een restaurantje (uitgebreide snackbar) en mogelijkheid brood te bestellen voor de ochtend. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Arjan25-08-2013

Mooie overnachtingscamping

Tweede jaar dat we er zijn geweest en nog steeds een camping waar we graag overnachten. Prima plekken en goed sanitair. Je kan als het moet tot 22 uur aankomen! Broodjes service is ook aanwezig dus je kan na het ontbijt zo weer verder richting het zuiden of naar huis

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Gep07-08-2013

doorreis camping

wij hebben hier op alleen gestaan op doorreis, vriendelijke ontvangst bij aankomst en de dames op de receptie probeerde zelfs een enkel woord nederlands te spreken. zit een eetgelegenheid waar je ook kunt afhalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Vakantieganger11704-08-2013

Prima overnachtingscamping.

Deze camping gebruikt om te overnachten tijdens onze reis, zowel de heen als de terugweg. De camping ligt gunstig tov snelweg. Het sanitair is schoon. Vriendelijk personeel, spreken goed Engels. Leuke speeltuin met luchtkussen voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Johan04-07-2013

Prachtige camping

Eén nacht gestaan als doortrekcamping. Mooie grote camping. Sanitair was subliem onderhouden. Voor kinderen veel te doen op de camping. Entertainment was leuk.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Tika29-06-2013

Perfect!

Deze camping is perfect als tussenstop. De heen weg hebben we hem weer gebruikt. De terug weg zijn we bij een andere camping geweest maar we gaan toch weer terug naar deze!

Perfect sanitair! Leuke speeltuin.

Jammer is dat er geen zwembad is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Koos28-06-2013

Prima doorreiscamping

We hebben deze camping als tussenstop naar het zuiden gebruikt. Een camping niet ver gelegen vanaf de autoweg Nancy. Uitstekend geschikt als doorreiscamping. Speciaal deel voor één overnachting.

Gereisd met partner in mei 2013

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012