Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 6Peter17-09-2015

Doorgangscamping

Wij hebben hier 1 nacht gestaan en eigenlijk was dit genoeg. Voor ons was het niet meer of niet minder dan een doorgangscamping. Niet het type camping waar we heel onze vakantie zouden (willen) doorbrengen. De staanplaatsen zijn vrij ruim en de camping op zich was wel proper, het sanitair was iets minder proper. De cafeteria bied een kleine kaart en je kan er iets drinken, er is ook een kleine 'shop' waar je het hoogst nodige kan kopen. Als doorgangscamping zouden wij er misschien nog wel eens komen, maar meer ook niet. De prijs was dan wel weer OK.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Simpele camping15-08-2015

Overnachtingscamping

Wij hebben hier overnacht op weg naar het zuiden,wat sfeerloze camping was mijn eerste indruk. Redelijk restaurant en prima sanitair..Om te overnachten prima maar zou hier niet graag langer willen staan

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Teiget01-08-2015

Overnachtingscamping

Prima camping ter overnachting. Plekje was prima, en groot genoeg voor 1 overnachting. Voor langer hadden wij er met vouwwagen auto en pup tent niet opgepast. Kids (9 en 11) op het springkussen, konden wij ff rustig de boel neerzetten. Snackbar was prima. Uitermate aardige mensen. Eén douchegebouw had geen warm water, dat was goed aangegeven. Verder alles prima in orde.

• 8Eetgelegenheden

• 6hjdekker125-07-2015

overnachtingscamping

Ik kom hier al jaren, altijd erg goed geweest. Op dit moment zijn ze erg druk met het milieu. dat is op zich mooi, maar houd nu dus in:

douches koud, afwassen met koud water.

helaas

• 4Eetgelegenheden

• 3norel18-07-2015

Onnozele ganzen bij de receptie nooit meer

Bij de receptie 1 wachtende dus tweede in de rij . Het duurde uiteindelijk meer dan anderhalf uur voordat we op de plek stonden. Eerste plek stond een boom in het midden paste dus niet, weer terug 20 minuten wachten ze kunnen daar geen twee dingen te gelijk en de telefoon gaat altijd voor. Zoek maar eennieuwe plek boel neergezet moesten we daar weer weg bleek niet beschikbaar. Weer wachten er stonden inmiddels meer mensen te wachten om de camping op te komen pas nadat ik op zijn zachts uitgedrukt pissig werd kreeg ik een nieuwe plaats deze was overegens wel in orde. Heb deze camping vaak bezocht dit was echt de laatste keer !

• 8Hengelaar, 17-09-2014

Veelzijdige camping

Deze camping is zowel uitermate geschikt voor de passant maar evenzo geschikt voor een langer verblijf. Zeer goed bereikbaar vanaf de A33 en toch weinig verkeerslawaai. Op redelijke afstand een InterMarché (met pomp) en diverse restaurants kort na de afslag van de snelweg. Voor ons is deze camping al jaren de eerste stop vanaf huis en het stokbrood s'morgens vinden wij fantastisch. De sanitaire voorzieningen zijn voldoende (afwas, toilet, douche) met goed warm water. Er zijn afgebakende, ruime plaatsen en speciale camperplaatsen. Vanaf de camping eenvoudig met de bus naar de stad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 7jan25-08-2014

Handige overnachtingscamping

Deze camping is handig als overnachtingscamping, vlakbij de snelweg. Het sanitair is prima en schoon. De prijs voor een nachtje is vrij hoog en wat echt een gemis is (het is tenslotte een * camping!!) een zwembad. Voor de kinderen (12, 10) is er verder niks te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7loisloveseverybody24-08-2014

Prima voor stadsbezoek of als doorreiscamping

Kleine groene camping aan de rand van Nancy. Makkelijk te bereiken vanaf de A31 als je op doorreis bent (5 min-> A31/kleinstukje A33/afslag 2b, dan borden camping Le Brabois volgen). Ontvangst is heel vriendelijk. Alle plekken zijn rond een speelplaatsje met springkussen gesitueerd, zodat kinderen gelijk kunnen spelen terwijl je zelf bij kunt komen van de reis met een biertje. Het restaurant is meer een uitgebreide snackbar met een wel zeer wonderlijke bediening;-) Het eten was prima, de entrecote zelfs verrassend goed. Bij het restaurantje zijn allerlei grappige houten behendigheids- en denkspellen waarmee kinderen kunnen spelen. De toiletten toen wij er waren vies door gebruikers. Volgens mij is dit niet altijd zo aan de rest van het sanitair te zien. De volgende ochtend waren ze weer schoon. De camping ligt aan een groot stadspark. Voor ons als doorreiscamping zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8D16-07-2014

Ideale tussenstop

Camping als tussenstop gebruikt vanwege de ideale ligging bij de snelweg A31. Voor een camping, die zo dicht bij de stad ligt is het ongelooflijk rustig. Prima service en veel plaatsen zijn dusdanig ingericht dat je de caravan in principe niet hoeft af te koppelen. Sanitair is modern en schoon. Camping staat goed aangeven als je van de snelweg A33 komt, maar zorg wel dat je de afslag niet mist, want je rijd zo de stad in en keermomenten zijn daar krap en beperkt !!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Alex09-07-2014

ideaal voor stadsbezoek

Mooie camping met veel bomen/schaduw. Sanitair is in orde en voldoende sanitaire blokken. Receptie is zeer behulpzaam - busticketten te koop op camping voor bezoek aan Nancy (bushalte bij de camping). Het restaurant is geen hoogvlieger en je sterft er niet van de honger of van het voedsel. Wifi enkel in nabije omgeving van de bar/restaurant maar wel gratis. Doorgangscamping vooral voor bezoek aan Nancy. Stanislasplein is mooi, maar ook brasserie Exelsior waar je een koffie kan gaan drinken en genieten van het prachtige interieur. Ook mooi is het museum van Schone Kunsten. Leuk restaurant l'Ardoise in rue Gustave Simon 20 bis - lekker en niet duur - 3 gangen dagmenu voor 12 € in de week.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012