Camping Campéole Le Braboisstersterster

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Villers-lès-Nancy

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Brabois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

81 reviews over Camping Campéole Le Brabois

• 8Hans Voskamp17-08-2017

Overnachten op goede plek

Camping ligt dicht bij snelweg. Goed opletten op T splitsing waar bord wat lastig te zien is. Verder prima overnachtingsplek en ook best interessant om extra nachtje te blijven voor een bezoek aan Nancy. Is per fiets te doen al moet er wel geklommen worden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Fam. van der Weide10-08-2017

Prima

Prima doorreiscamping, vlak aan de snelweg. Aangekomen rond 19.00 op de weg terug naar NL. Receptionist spreekt goed Engels. Sanitaire voorzieningen waren netjes, goede douches en warm water, wel een beetje donker s ávonds. Eetgelegenheid was prima, erg druk en het personeel doet zijn best om het een ieder naar de zin te maken. Electra en waterpunt naast de caravan, vers brood wat je van te voren moet bestellen ligt vanaf 7.30 klaar bij de receptie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Frans10-07-2017

laatste keer dat we hier overnacht hebben

Sanitairgebouw ronduit vies en op beide dagen geen behoorlijke warme douche. Electroaansluitingen uit het jaar blok. Veel te weinig watertappunten en door verbouwingen slechte mogelijkheid ledigen chemisch toilet. Zie de camping i.p.v. beter worden er op achteruit gaan. Word steeds sfeerlozer, zoeken voortaan een andere camping

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Nelleke10-09-2016

Wij bezoeken deze camping al jaren 4x per jaar

Ligt dicht bij de autoroute. Alles is aanwezig wat nodig is. En is in oktober nog open!

Gereisd met partner in september 2016

• 7Michel26-08-2016

Voor doorreizen prima, dicht langs de route.

Electrakasten zijn bejaard. Geen zwembad (gevonden?) Sanitair wat ver lopen maar prima in orde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5margret van kampen06-08-2016

niet nog een keer!!

Een grote doortrek camping, receptie kan de drukte niet aan. Te duur voor wat er aangeboden wordt, zeker voor een overnachting. Sanitair was niet schoon. En naast de dure overnachting ook nog eens betaald wifi. Enig voordeel, dichtbij snelweg, en route nationaal, en vlak bij intermache. Volgend jaar gewoon weer camping langs de route nationaal.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Bas & Sas31-07-2016

Prima doorgangscamping

Ook wij waren hier voor 1 nacht op doorreis. Omstreeks 15.00 uur ingecheckt en toen was het nog bijzonder rustig. Nog voldoende tijd voor een bezoekje aan het centrum van de stad Nancy op 10 minuten rijden. Alles concentreert zich rond het place de Stanislas en de moeite waard voor een bezoekje. Camping is eenvoudig en de plaatsen zijn groot genoeg voor een caravan en 1 of 2 bijzettentjes. Wij maakten gebruik van een overdekt toiletgebouw aan de linkerzijde van de camping. Beetje donker binnen, maar wel schoon. Voor ons lag de geasfalteerde zgn playground met goaltjes enz.. Geen gebruik gemaakt van de gratis wifi en/of restaurant. Wel brood bestelt wat de volgende dag vanaf 08.00 uur opgehaald kon worden. Binnen 10 minuten zaten wij de volgende dag weer op de snelweg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6wmjdejong14-01-2016

Nederlandse kolonie als doortrekcamping

Wij hebben op de terugweg hier vaker gestaan. Helaas is het veel te druk geworden. 90 procent staat er voor 1 nacht. Resultaat is dat receptie rond het spitsuur (16.00 uur) het niet meer kan bijhouden. Dat zorgt voor irritatie her en der. Sanitair is er voldoende maar wordt amateuristisch schoongemaakt. De gedweilde vloeren maakt men niet droog en iedereen loopt er weer doorheen met zandschoenen. Dus voor de schoonmakers frustratie en voor de gebruikers doet het vies aan. Met openbaar vervoer (aanbevolen) kun je de stad Nancy bezoeken. Restaurant lees cafetaria voldoet aan cafetaria eisen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Daniella16-11-2015

Prima doorreiscamping

Dit is een prima doorreiscamping of camping voor een paar nachten. De plek die wij kregen was erg klein tussen een paar houten afzetpalen in. Sanitair is prima. Ook was er een voor de kinderen een goochelshow en springkussen. Aanrader is hier zeker het lekkere verse stokbrood 's morgens!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Hans09-10-2015

Goede camping met natte vloeren in sanitairgebouw

Prima als doorreiscamping, ruime plaatsen. Leuk om de stad met het Stanislasplein te bezoeken per bus. Enige minpunt is het sanitairgebouw. Dat gebouw zelf ziet er goed uit, maar de vloeren worden er schoongespoten en daarna niet droog gemaakt. Dus na het schoonmaken is het meteen een kliederzooi met plassen en afdrukken van modderschoenen op de tegels. Niet fijn om zo te gaan douchen of naar het toilet te gaan. Even een trekker over de vloer zou al veel helpen, maar die moeite wordt niet genomen. Er staan ook geen trekker om het zelf te doen. Jammer.

Gereisd met partner in oktober 2015

1 tip over Camping Campéole Le Brabois

• Groningen, 28-08-2012

Het plein In Nancy is erg mooi, maar de rest van Nancy inziet echt heel bijzonder. Leuk voor een paar uur.

2 vragen over Camping Campéole Le Brabois

• Guijt, 19-06-2013

Zijn alle plekken hellend? En ongelijk

Wij kamperen met een combicamp en onze wagendeksel moet plat op de grond kunnen, daarom vraag ik me af of de gehele camping hellend loopt met stenen en kei ondergrond.

Johan, 04-07-2013

Nee. Er is gras als ondergrond. De mogelijkheid bestaat om zelf een plaats uit te zoeken.

• Feltmann, 20-09-2011

open van...tot....???

Enig idee of deze camping in oktober nog open is? Camping staat niet in ANWB campinggids.

Marie-Jose, 11-07-2012

Camping is geopend van 01-04-2012 tot 15-10-2012