Kasteel Chateau Hattonchatel

Kasteel
Kasteel Chateau Hattonchatel

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Hattonchatel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Kasteel Chateau Hattonchatel in het Nederlands

Wonderful Chateau

Anne Wilson
19-11-2011

We stayed in a beautiful suite with the most wonderful view, and in the evening we had dinner with our own private chef.

We are coming back as soon as we can, and will stay more days.

I went home and told my daughter that we had found the perfect place for her wedding.

en oplevelse der tåler at blive gentaget

Hanne Petersen
1-1-2010

Et romantisk weekendophold på slottet med deres helt specielle gourmetmiddag i riddersalen med den fantastiske pejs er en oplevelse for livet. Vi kan højt anbefale en ferie eller en weekend til det Franske slot.

Zeer charmerend kasteel!

Peter
21-9-2009

We hebben hier een weekend door gebracht en woorden kunnen niet bescrijven hoe groots en mooi dit kasteel is. We hadden het hele kasteel voor onszelf met uitzondering van de tuinman en zijn vrouw die het kasteel runnen. Wat een geweldige plek. Ik kan het iedereen aanraden.

We gaan zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau Hattonchatel in Vigneulles Les Hattonchatel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau Hattonchatel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau Hattonchatel scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.