Kasteel Chateau Hattonchatel

Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag22°9°
Kasteel Chateau Hattonchatel

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Hattonchatel voor je op een rij gezet:

1 review over Kasteel Chateau Hattonchatel in het Nederlands

Zeer charmerend kasteel!

Peter
21-9-2009

We hebben hier een weekend door gebracht en woorden kunnen niet bescrijven hoe groots en mooi dit kasteel is. We hadden het hele kasteel voor onszelf met uitzondering van de tuinman en zijn vrouw die het kasteel runnen. Wat een geweldige plek. Ik kan het iedereen aanraden.

We gaan zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau Hattonchatel in Vigneulles Les Hattonchatel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau Hattonchatel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.