Camping Les Breuils

Camping Les Breuils
6,7

6 tips over Camping Les Breuils

Rogier, 11-8-2015
Als het zwembad dicht is vanwege het weer en je wilt toch zwemmen (of de kinderen), dan doen ze het open als je dat vraagt.
ssl_1, 14-8-2014
Knekelhuis (Ossuaire de Douaumont), Fort de Douaumont (met videorondleiding in het NL), Citadel in Verdun (met NL audiotour).
Eric, 26-7-2013
Verdun is een mooi stadje met een triest verleden, de eerste wereldoorlog heeft hier flink gewoed. De resten daarvan zijn in de omgeving nog goed te zien aan oude loopgraven, dorpjes die totaal verdwenen zijn en vele monumenten. Gelukkig is Epernay op een uurtje rijden een goede aanrader voor een vrolijke noot. Hier zijn de grote champagnekelders van grote Champagehuizen als De Castellane, Moët&Chandon en Mercier.

N, 16-5-2013

Als je wil afwassen haal dan afwaswater bij de wasgootsteen of douche, want het afwaswater is LAUW of koud.

Fietsroute: Rij de camping uit, sla linksaf en volg route 13

Let op in mijn geval ging het wel door kniehoog gras maar voert vlak langs de Meuse. Al loop je alleen het zandpad even af tot aan het beekje sta je al midden in de mooie vergezichten.

Arie, 11-10-2012
De stad Verdun, bekend van de strijd die daar is gevoerd in WO I
juulke222, 6-5-2012
TIP: voordat u deze camping kiest en gebruik wilt maken van het zwembad, vraag even of het zwembad gevuld is.