Camping Les Breuils

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima doorgangscamping

Henk
25-5-2018

Prima doorgangscamping voor 1 of meerdere nachten. Goede vlakke plaatsen. Sanitair enigszins gedateerd maar wel schoon. Op loopafstand van de citadel

Matig onderhouden

Ad
18-2-2018

Gemeentecamping van Verdun. Best uitgebreide voorzieningen zoals zwembad, restaurant en servicepunt voor de camper. We hadden al gelezen dat er iets was met het sanitair. De vernieuwing was nog volop gaande. Er hingen wastafels zonder kraan en afvoer maar als ze de tijd hebben zal het zeker beter worden. De Maas loopt door de stad. De gezellige terrassen waar we over gelezen hadden hebben wij niet gezien. Nu was het weer ook niet geweldig maar het zag er gedateerd uit. Ook niet echt een winkelstad. We bezochten de Citadel. Een fort waar tijdens de 1-ste wereldoorlog 10.000 man gelegerd was. Wat een complex! Je kunt er een rondritje maken in een automatisch rijdend voertuigje hetgeen met de bijbehorende audio guide een aanrader is omdat je dan een goed beeld krijgt van hoe het er destijds aan toe ging. In drukke periodes even tijdig aanmelden voor zo'n ritje (40 minuten). Verder stadswandeling langs veel wo-I objecten gemaakt.

overnachtingscamping

Annelies
26-10-2017

Echte overnachtingscamping.

Sanitair erg gedateerd en matig schoon.

Op loop afstand van de stad Verdun, die de moeite waard is om te bezoeken.

Nooit weer, vieze camping

Bianca
20-9-2017

Als je een eigen caravan met eigen sanitair e.d. hebt dan kun je het een nachtje doen voor doorreis, anders niet.

Toiletgebouw (1 op de hele camping) is verouderd, eenvoudig en vies. Geen toiletpapier e.d.

Als je het toiletgebouw hebt gezien kun je geen vertrouwen hebben in de keuken van het restaurant e.d. dus daar geen gebruik van gemaakt.

1 kleine speeltuin zonder mogelijkheid om toezicht te houden.

Camping direct aan rivier, niet geschikt voor kleine kinderen.

Auto's rijden erg hard op de camping.

Niet weer.

Familie
8-9-2017

Een prima overnachtingscamping, wat ook veel gebeurd, maar niet voor langer.

Het zwembad met de vele glijbanen is erg leuk voor de kinderen, maar schoon was het allerminst. Onze kinderen kregen rode uitslag op hun lijf van het water. Ook het sanitair laat te wensen over. Niet schoon.

Speeltuin zag er goed uit en was leuk voor de kinderen.

Op zich een mooie camping, maar laat je niet zoals ons is overkomen een plaatsje vlak naast het zwembad toewijzen, tenzij je het niet erg vindt om tot 10 uur 's avonds die kenmerkende zwembadgeluiden te horen. Verder weg van het zwembad zijn er best mooie en ook veel rustiger plekjes. Maar stel je schoon sanitair op prijs, dan moet je deze camping beslist overslaan, want in de rij staan voor een vies toilet wat hooguit 2x per dag halfslachtig schoongemaakt wordt is geen pretje. Gewoon ook te weinig toiletten (en douches) voor het aantal kampeerplaatsen, en dan was de camping nog maar voor 75% bezet

zwembad helaas bezet door plaatselijke bevolking!

zwemster senior
22-7-2017

Tijdens ons bezoek met een temperatuur van 30+ was het zwembad+grote glijbaan en ligstoelen door ons niet te gebruiken doordat de plaatselijke gezinnen en jeugd (met veel geschreeuw)hier beslag op hadden gelegd. Dat iedereen zonder enige controle de camping op kon, gaf ons nu niet bepaald een veilig gevoel. Daarbij komt dat er maar een sanitair gebouw in gebruik was aangezien de tweede buiten gebruik was wegens renovatie. Het gebruik door de jeugd was dan ook goed te zien.Ook de douche liet te wensen over. Het ene moment zo heet dat je er niet onder kon staan, het andere moment bijna koud. De druk viel soms weg, gevolg een klein slap straaltje waar je niets mee kon. Al met al, douchen vroeg veel geduld en gaf veel ergernis. Voor een handwasje is maar een bak aanwezig en de afwasplaatsen zijn zeer onhandig.

De plaatsen zijn mooi, met of zonder schaduw. Een helft van de camping werd weinig gebruikt wegens renovatie sanitair. Men probeerde ook zoveel mogelijk de gasten naar de andere kant camping te loodsen.

Gelukkig hebben wij op fietsafstand een prachtig meertje met strand ontdekt, waarin je heerlijk kunt zwemmen en afkoelen, dat maakte weer iets goed.

Kortom, camping is wel geschikt voor passanten of een of twee nachten om de regio Verdun te bekijken, maar voor ons geen tweede bezoek waard!

Mooie makkelijke aanrijbare camping.

Een gepensioneerde
19-7-2017

Veel nette verzorgde ruime afgebakende plaatsen aan de rechter zijde van camping.Deze werden niet benut tijdens ons bezoek.Het enige sanitair gebouw was maar matig,de zeer hete douche is niet te regelen waardoor lekker opfrissen een probleem was. Het andere sanitair gebouw was begin Juli nog lang niet klaar met renovatie.Ontvangst was vriendelijk maar beetje nonchalant en gemakzuchtig,we hadden een plekje gereserveerd maar deze was bezet.Zwembad is een crime, blijkt dat de bevolking van Verdun ook zwembad gebruiken. Dus tijdens prachtig weer zit het bad hutje mutje vol met opgeschoten stoere jeugd, geen schijn van kans om als campinggast te zwemmen of lig stoel te gebruiken. Geeft ons een onprettig gevoel om jou spulletjes daar achter te laten terwijl er hordes jeugd uit de stad op camping aanwezig zijn. Het is voor ons dan ook enkel aan te bevelen als overnachtings camping.

Prima camping, zeker voor Franse begrippen. Uitstekende ligging t.o.v. centrum met leuke winkeltjes en terrasjes (20 min lopen) en citadel (10 min lopen) slagvelden (15 min auto) Op de camping zelf is een halte voor de hop-on-off bus die je langs de bezienswaardigheden brengt.

Camping heeft voldoende ruime plaatsen (zowel zon als schaduw). Een aantal plaatsen liggen aan een grote visvijver. Eén van de sanitair voorzieningen wordt momenteel gerenoveerd. De andere sanitair voorziening wordt dagelijks schoongemaakt.

Zeer vriendelijk personeel, die bovendien ook engels spreken. Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan.

Oude reviews (archief)

Valt best mee.

Emile Molai
21-10-2016

Normaal zou de camping 's anderendaags sluiten maar wij mochten nog een nachtje extra blijven.

Tot 2x toe werden we uitgenodigd om binnen te komen wifi'en omdat het buiten te koud werd.

Vriendelijk onthaal, mooie camping, jammer dat er de 2de nacht een stelletje onverlaten met brommers herrie kwamen schoppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Breuils in Verdun (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Breuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Breuils scoort een 6.74 uit 10 op basis van 88 reviews.