Camping Les Breuils

Weer vandaag22°
Camping Les Breuils
5,7

89 reviews over Camping Les Breuils in het Nederlands

Vies, vies en nog eens vies. Nooit meer.

Jonas
22-8-2019

Na lange tijd weer eens Verdun aangedaan. Vergane glorie. Deze camping is op sterven na dood. Onbeschoft personeel. Vorige eigenaren wisten nog hoe ze een camping moesten runnen. Huidige eigenaren intereseert het een mallemoer. Eeuwig zonde. Alles verouderd en smerig. Geen toezicht op bezoekers. Heb het idee dat dievenbendes de camping bezoeken s'nachts. Ik voelde me niet veilig daar. Eigenaar niet gevoelig voor feedback. Schouders worden opgehaald en dat was het ook. Noooooooooooit meer.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Nooit meer

Arvid
14-8-2019

Zwembad is prima, helaas slecht verouderde vieze sanitair. Eigenaren spreken geen woord Engels, de faciliteiten worden mooier voor gedaan als dat ze zijn, mogelijkheid om een baby in bad te doen was er niet aangezien er geen stop voor het badje was en dat kon ook niet worden geregeld. Ik vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een keer nooit meer.

Marsha
14-8-2019

Goede locatie, perfecte uitvalsbasis om de bezienswaardigheden in de buurt te bezoeken. Voorzieningen zijn slecht. Toiletgebouw verouderd en absoluut niet schoon. Zwembad ok maar de inloop kan wel een opknapbeurt gebruiken. Wij waren hier met een baby, er is een mogelijkheid om gebruik te maken van een babybadje. Je moet hiervoor een sleutel vragen bij de receptie. Echter zat er geen stop in het badje, na dit nagevraagd te hebben was er geen stop aanwezig. Dit kon ook niet bijvoorbeeld morgen geregeld worden. Spreken ook slecht / nauwelijks engels waardoor communicatie zeer slecht verloopt.

Eten niet gegeten maar zag er wel lekker uit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima uitvalsbasis, ontspannen sfeer

Mariska Roessen
2-8-2019

Ontspannen sfeer, gemoedelijke camping. Behulpzame en relaxte eigenaren . Geen animatie. Zwembad fris maar prima. Sanitair wat verouderd maar wordt goed schoongemaakt. Prima plek om vanuit hier verdun en slagvelden uit ww1 te ontdekken.

Aanrader voor oorlogs-geinteresseerden

Gert en Thea Bikker
3-7-2019

ENORM veel bezienswaardigheden omtrent de Slag om Verdun (WO I)

Gereisd Met partner in juni 2019

Te duur

Anoniem
2-9-2018

De foto s zijn mooier dan de werkelijkheid, vergane glorie voor een stevige prijs

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Nooit of te nimmer komen we hier nog

Wesley
17-8-2018

De gehele camping is gedateerd, absoluut niet zoals de website doet uitschijnen. Op zich was alles wel proper, ook het sanitair. Maar, grootste minpunt zijn de overvliegende vliegtuigen. Zowel overdag als 's nachts was het een hels kabaal. We hadden 3 nachten geboekt, maar zijn na 1 slapeloze nacht terug vertrokken. Toen we de uitbater hierover aanspraken, keek hij 'verbaasd ' en deed alsof hij nog nooit een vliegtuig had gehoord...je kon verdorie de kerosine bijna ruiken. Toen we vroegen hoe het met de betaling van de overige nachten zat, was het snel duidelijk. Dat geld waren we gegarandeerd kwijt. We hebben in 30 jaar tijd al heel wat verschillende campings gedaan, maar deze staat helaas in de top 3 slechtste, 24/24 kabaal en een mentaliteit dat niet strookt met wat kampeerbelevenis moet zijn. Deze camping raad ik absoluut niet aan. Er zijn er in de buurt veel rustigere, vriendelijkere en mooiere campings dan dit.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

T Peters Smits
7-7-2018

Fijne camping met genoeg privacy. Jammer dat er niet op de hele camping WiFi is.

Prima doorgangscamping

Henk
25-5-2018

Prima doorgangscamping voor 1 of meerdere nachten. Goede vlakke plaatsen. Sanitair enigszins gedateerd maar wel schoon. Op loopafstand van de citadel

Gereisd Met partner in mei 2018

Matig onderhouden

Ad
18-2-2018

Gemeentecamping van Verdun. Best uitgebreide voorzieningen zoals zwembad, restaurant en servicepunt voor de camper. We hadden al gelezen dat er iets was met het sanitair. De vernieuwing was nog volop gaande. Er hingen wastafels zonder kraan en afvoer maar als ze de tijd hebben zal het zeker beter worden. De Maas loopt door de stad. De gezellige terrassen waar we over gelezen hadden hebben wij niet gezien. Nu was het weer ook niet geweldig maar het zag er gedateerd uit. Ook niet echt een winkelstad. We bezochten de Citadel. Een fort waar tijdens de 1-ste wereldoorlog 10.000 man gelegerd was. Wat een complex! Je kunt er een rondritje maken in een automatisch rijdend voertuigje hetgeen met de bijbehorende audio guide een aanrader is omdat je dan een goed beeld krijgt van hoe het er destijds aan toe ging. In drukke periodes even tijdig aanmelden voor zo'n ritje (40 minuten). Verder stadswandeling langs veel wo-I objecten gemaakt.

Gereisd Met partner in juli 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Breuils in Verdun (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Breuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.