Camping Les Breuils

84 reviews over Camping Les Breuils in het Nederlands

Te duur

Anoniem
2-9-2018

De foto s zijn mooier dan de werkelijkheid, vergane glorie voor een stevige prijs

Nooit of te nimmer komen we hier nog

Wesley
17-8-2018

De gehele camping is gedateerd, absoluut niet zoals de website doet uitschijnen.

Op zich was alles wel proper, ook het sanitair.

Maar, grootste minpunt zijn de overvliegende vliegtuigen.

Zowel overdag als 's nachts was het een hels kabaal.

We hadden 3 nachten geboekt, maar zijn na 1 slapeloze nacht terug vertrokken.

Toen we de uitbater hierover aanspraken, keek hij 'verbaasd ' en deed alsof hij nog nooit een vliegtuig had gehoord...je kon verdorie de kerosine bijna ruiken.

Toen we vroegen hoe het met de betaling van de overige nachten zat, was het snel duidelijk.

Dat geld waren we gegarandeerd kwijt.

We hebben in 30 jaar tijd al heel wat verschillende campings gedaan, maar deze staat helaas in de top 3 slechtste, 24/24 kabaal en een mentaliteit dat niet strookt met wat kampeerbelevenis moet zijn.

Deze camping raad ik absoluut niet aan.

Er zijn er in de buurt veel rustigere, vriendelijkere en mooiere campings dan dit.

Voor herhaling vatbaar!

T Peters Smits
7-7-2018

Fijne camping met genoeg privacy. Jammer dat er niet op de hele camping WiFi is.

Prima doorgangscamping

Henk
      25-5-2018

Prima doorgangscamping voor 1 of meerdere nachten. Goede vlakke plaatsen. Sanitair enigszins gedateerd maar wel schoon. Op loopafstand van de citadel

Matig onderhouden

Ad
      18-2-2018

Gemeentecamping van Verdun. Best uitgebreide voorzieningen zoals zwembad, restaurant en servicepunt voor de camper. We hadden al gelezen dat er iets was met het sanitair. De vernieuwing was nog volop gaande. Er hingen wastafels zonder kraan en afvoer maar als ze de tijd hebben zal het zeker beter worden. De Maas loopt door de stad. De gezellige terrassen waar we over gelezen hadden hebben wij niet gezien. Nu was het weer ook niet geweldig maar het zag er gedateerd uit. Ook niet echt een winkelstad. We bezochten de Citadel. Een fort waar tijdens de 1-ste wereldoorlog 10.000 man gelegerd was. Wat een complex! Je kunt er een rondritje maken in een automatisch rijdend voertuigje hetgeen met de bijbehorende audio guide een aanrader is omdat je dan een goed beeld krijgt van hoe het er destijds aan toe ging. In drukke periodes even tijdig aanmelden voor zo'n ritje (40 minuten). Verder stadswandeling langs veel wo-I objecten gemaakt.

overnachtingscamping

Annelies
      26-10-2017

Echte overnachtingscamping.

Sanitair erg gedateerd en matig schoon.

Op loop afstand van de stad Verdun, die de moeite waard is om te bezoeken.

Nooit weer, vieze camping

Bianca
      20-9-2017

Als je een eigen caravan met eigen sanitair e.d. hebt dan kun je het een nachtje doen voor doorreis, anders niet.

Toiletgebouw (1 op de hele camping) is verouderd, eenvoudig en vies. Geen toiletpapier e.d.

Als je het toiletgebouw hebt gezien kun je geen vertrouwen hebben in de keuken van het restaurant e.d. dus daar geen gebruik van gemaakt.

1 kleine speeltuin zonder mogelijkheid om toezicht te houden.

Camping direct aan rivier, niet geschikt voor kleine kinderen.

Auto's rijden erg hard op de camping.

Niet weer.

Familie
      8-9-2017

Een prima overnachtingscamping, wat ook veel gebeurd, maar niet voor langer.

Het zwembad met de vele glijbanen is erg leuk voor de kinderen, maar schoon was het allerminst. Onze kinderen kregen rode uitslag op hun lijf van het water. Ook het sanitair laat te wensen over. Niet schoon.

Speeltuin zag er goed uit en was leuk voor de kinderen.

Op zich een mooie camping, maar laat je niet zoals ons is overkomen een plaatsje vlak naast het zwembad toewijzen, tenzij je het niet erg vindt om tot 10 uur 's avonds die kenmerkende zwembadgeluiden te horen. Verder weg van het zwembad zijn er best mooie en ook veel rustiger plekjes. Maar stel je schoon sanitair op prijs, dan moet je deze camping beslist overslaan, want in de rij staan voor een vies toilet wat hooguit 2x per dag halfslachtig schoongemaakt wordt is geen pretje. Gewoon ook te weinig toiletten (en douches) voor het aantal kampeerplaatsen, en dan was de camping nog maar voor 75% bezet

zwembad helaas bezet door plaatselijke bevolking!

zwemster senior
      22-7-2017

Tijdens ons bezoek met een temperatuur van 30+ was het zwembad+grote glijbaan en ligstoelen door ons niet te gebruiken doordat de plaatselijke gezinnen en jeugd (met veel geschreeuw)hier beslag op hadden gelegd. Dat iedereen zonder enige controle de camping op kon, gaf ons nu niet bepaald een veilig gevoel. Daarbij komt dat er maar een sanitair gebouw in gebruik was aangezien de tweede buiten gebruik was wegens renovatie. Het gebruik door de jeugd was dan ook goed te zien.Ook de douche liet te wensen over. Het ene moment zo heet dat je er niet onder kon staan, het andere moment bijna koud. De druk viel soms weg, gevolg een klein slap straaltje waar je niets mee kon. Al met al, douchen vroeg veel geduld en gaf veel ergernis. Voor een handwasje is maar een bak aanwezig en de afwasplaatsen zijn zeer onhandig.

De plaatsen zijn mooi, met of zonder schaduw. Een helft van de camping werd weinig gebruikt wegens renovatie sanitair. Men probeerde ook zoveel mogelijk de gasten naar de andere kant camping te loodsen.

Gelukkig hebben wij op fietsafstand een prachtig meertje met strand ontdekt, waarin je heerlijk kunt zwemmen en afkoelen, dat maakte weer iets goed.

Kortom, camping is wel geschikt voor passanten of een of twee nachten om de regio Verdun te bekijken, maar voor ons geen tweede bezoek waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Breuils in Verdun (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Breuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.