Hotel Ibis Budget Verdun

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Verdun voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Verdun in het Nederlands

Goed genoeg voor 1 of 2 nachten

Jeschica
20-8-2014

Vanuit het Ibis Hotel kun je prima de monumenten van Verdun bekijken.

Nette kamer, bed alleen erg hard.

Ontbijt erg mager.

Schoon hotel

Petra
31-7-2010

Wij hebben 4 nachten doorgebracht in Etap hotel Verdun het waren zware nachten omdat de bedden knoerthard waren en de kussens te laag.

Verder was het een mooi en schoon hotel,genoeg om voor de nachten daar te blijven,verder in het hotel niets te doen.

Je kan er wel een klein ontbijt krijgen maar geen lunch of avondmaal.

Personeel was vriendelijk,spraken weliiswaar geen engels maar met handen en voeten konden ze ons duidelijk maken hoe of wat.

Was een fijne vakantie al met al maar meer door de omgeving in Verdun.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Verdun in Verdun (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Verdun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.