Hotel Du Tigre

Hotel Du Tigre

We hebben een aantal aanbieders voor Du Tigre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Du Tigre in het Nederlands

Hotel Du Tigre te Verdun

Mart
20-10-2010

Een goed verblijf om Verdun te bezoeken. Het hotel ligt niet in het centrum. Eigen parkeerterrein en net gerenoveerde kamers. Het ontbijt is niet uitgebreid. In het restaurant aan de rechterkant van het hotel, een paar huizen verder, kun je goed en betaalbaar eten. Gratis draadloos internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Tigre in Verdun (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Tigre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Tigre scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.