We hebben een aantal aanbieders voor Verdun (Meuse) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Verdun (Meuse) voor je op een rij gezet:

Reviews over Verdun (Meuse)

Voor herhaling vatbaar!

T Peters Smits,
    7-7-2018

Fijne camping met genoeg privacy. Jammer dat er niet op de hele camping WiFi is.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima doorgangscamping

Henk,
    25-5-2018

Prima doorgangscamping voor 1 of meerdere nachten. Goede vlakke plaatsen. Sanitair enigszins gedateerd maar wel schoon. Op loopafstand van de citadel

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie makkelijke aanrijbare camping.

Een gepensioneerde,
    19-7-2017

Veel nette verzorgde ruime afgebakende plaatsen aan de rechter zijde van camping.Deze werden niet benut tijdens ons bezoek.Het enige sanitair gebouw was maar matig,de zeer hete douche is niet te regelen waardoor lekker opfrissen een probleem was. Het andere sanitair gebouw was begin Juli nog lang niet klaar met renovatie.Ontvangst was vriendelijk maar beetje nonchalant en gemakzuchtig,we hadden een plekje gereserveerd maar deze was bezet.Zwembad is een crime, blijkt dat de bevolking van Verdun ook zwembad gebruiken. Dus tijdens prachtig weer zit het bad hutje mutje vol met opgeschoten stoere jeugd, geen schijn van kans om als campinggast te zwemmen of lig stoel te gebruiken. Geeft ons een onprettig gevoel om jou spulletjes daar achter te laten terwijl er hordes jeugd uit de stad op camping aanwezig zijn. Het is voor ons dan ook enkel aan te bevelen als overnachtings camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima franse camping met prima/ruime staplaatsen

Wim K.,
    19-6-2017

Prima camping, zeker voor Franse begrippen. Uitstekende ligging t.o.v. centrum met leuke winkeltjes en terrasjes (20 min lopen) en citadel (10 min lopen) slagvelden (15 min auto) Op de camping zelf is een halte voor de hop-on-off bus die je langs de bezienswaardigheden brengt.

Camping heeft voldoende ruime plaatsen (zowel zon als schaduw). Een aantal plaatsen liggen aan een grote visvijver. Eén van de sanitair voorzieningen wordt momenteel gerenoveerd. De andere sanitair voorziening wordt dagelijks schoongemaakt.

Zeer vriendelijk personeel, die bovendien ook engels spreken. Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Valt best mee.

Emile Molai,
    21-10-2016

Normaal zou de camping 's anderendaags sluiten maar wij mochten nog een nachtje extra blijven.

Tot 2x toe werden we uitgenodigd om binnen te komen wifi'en omdat het buiten te koud werd.

Vriendelijk onthaal, mooie camping, jammer dat er de 2de nacht een stelletje onverlaten met brommers herrie kwamen schoppen.

Gereisd met partner in oktober 2016
Verdun (Meuse) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews