Hotel Les Bruyères

Kleine hotels
Hotel Les Bruyères
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bruyères voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Bruyères in het Nederlands

Heel goed !

Huysentruyt Marleen
12-4-2010

Hotel Les Bruyères is een klein,gezellig hotel. De eigenaar is heel vriendelijk en doet zijn best een woordje nederlands te praten. Ontbijt niet in buffetvorm (te weinig kamers bezet) maar toch lekker en voldoende. Het avondmaal, drie gangen en heel goed. Verzorgde kamers, elke dag verse handdoeken. Een prima hotel. Wij gaan er nog eens terug !

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bruyères in Ventron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bruyères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.