Hotel Les Bruyères

Kleine hotelsWeer vandaag12°1°
Hotel Les Bruyères
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bruyères voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Bruyères in het Nederlands

SCHITTEREND hotel !!!

Johan Lecomte
15-10-2010

Prachtig klein hotel waar men heerlijke streekgerechten serveert.

De eigenaar en zijn vrouw doen moeite om Nederlands te spreken, en slagen hier zeer goed in ...

Als er te weinig kamers in gebruik zijn, wordt het ontbijtbuffet vervangen door tafelbediening, maar dit komt eigenlijk op hetzelfde uit.

De kamers zijn groot gerieflijk en zeer netjes.

De eigenaars doen moeite om tips over de omgeving en bezienswaardigheden mee te geven en zijn enorm vriendelijk, geen moeite is teveel

Echt een aanrader !!!!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bruyères in Ventron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bruyères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.