Vakantiehuis Les Brimbelles

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Les Brimbelles

• 10Jonny10-04-2010

Einfach toll

Tolle Landschaft, Spielplatz und viele Möglichkeiten zu wandern! Nur zu empfehlen

• 9Rob Meyer30-03-2010

Geweldige woning en omgeving!!!!!!!

Deze woning vonden wij in eerste instantie via een touroperator in 2002. Het beviel ons en de overige familieleden zo goed, dat wij er sindsdien regelmatig zijn teruggekeerd. Al ben je er met het maximum van 12 personen, dan nog heb je niet het gevoel dat je op elkaars lip zit, zoveel ruimte is er in de woning. Ook de slaapkamers zijn meer dan ruim bemeten. De omgeving is schitterend; wie van wandelen en/of mountainbiken houdt, komt hier zeker aan zijn trekken. Ook voor geocatching is dit een leuke omgeving. Voor wijnliefhebbers ligt de Elzas op ca 45 autominuten van de boerderij. De dichtsbijzijnde buurman is op 500 meter. Alle gemakken van de moderne wereld zijn op 10 autominuten in het dal van de Moselotte in Vagney of bij Remiremont te vinden. De eigenaren zijn zeer sympathiek en staan altijd voor je klaar! Kortom, een aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Vakantiehuis Les Brimbelles info

• Balkon / terrasAanwezig