Hotel L'Horizon

8 reviews over Hotel L'Horizon in het Nederlands

warme ontvangst

Familie Rauwerdink
20-9-2015

Wij komen al jaren bij l'Horizon; vaak op de terugweg van onze vakantie. Het weerzien met gastvrouw Anne-Marie Speck was ook dit jaar weer warm en hartelijk en het eten, zoals altijd, heerlijk. Eerst een aperitief op het terras en daarna in het huiskamer-achtige restaurant met een prachtig, bijna sprookjesachtig uitzicht over Thionville. De inrichting van de hotelkamers is romantisch en doet Engels aan. De volgende ochtend in alle rust lekker ontbeten en ook in de ontbijtkamer weer genoten van de ambiance, de warme gastvrijheid én het Villeroy en Boch servies. Hopelijk weer tot volgend jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk hotelletje

Oelie
1-9-2015

Prima hotel, kamers schoon en netjes maar idd enigszins volgepakt. Het hotel ademt nog echte engelse sferen uit en ligt zeer rustig in de heuvels van Thionville! Bedden lagen heerlijk, we hebben geslapen als rozen!

Wat betreft het eten, we hebben een menu gegeten en dit viel enigszins tegen. Voor 40 euro pp verwacht je meer. Wel met liefde gekookt maar toch net niet top. Dat zou je wel verwachten. Wijnen in het restaurant beginnen vanaf 31 euro per fles voor huiswijn en daar schrokken wij ook wat van. Kindermenu aanwezig maar ook heel prijzig!

Verder aangenaam met zeer vriendelijke mevrouw Speck. Parkeren op de parkeerplaats voor hotel is veilig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch Frans

ann
30-10-2011

Klein hotel met veel persoonlijke aandacht. De kamers zijn ruim maar enigzins volgepakt met meubilair. De badkamers zijn een ware bezienswaardigheid, apart toilet waarbij je niet al te lange benen moet hebben. Het eten was met veel aandacht bereid maar bij boeken verwacht je eigenlijk meer. Ondanks dat heerlijk gegeten, het ontbijt is niet in buffetvorm en dat is voor grote ontbijters een tegenvaller.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2011

2008

Zeker aan te bevelen!

Nel Lievers
5-10-2008

Prachtige kamer, zeer vriendelijk personeel. Ontbijt niet zo uitgebreid, maar voldoende. Avondeten uitstekend, wel prijzig. Gelukkig hadden we halfpension geboekt, dan was het niet zo duur (behalve de drankjes dan). Zeker aan te bevelen!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Heerlijk hotel voor onderweg

Jerry en Nicolette
1-7-2008

Heerlijk hotel voor onderweg. Prachtige kamers, zeer vriendelijk personeel. Diner fantastisch.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 21:48:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prettig hotel voor op doorreis

Ellen Niemantsverdriet
26-10-2007

Prettig hotel voor op doorreis. Rustige ligging aan de rand van een bos.Fijn om je benen te strekken en de hond te laten rennen. De kamers zijn mooi ingericht zelfs het plafond en de deuren waren met stof bekleed.Goede bedden! Frans ontbijt is meestal karig Jam+stokbrood. We moesten Euro 9,-extra betalen voor twee eitjes en twee plakjes ham. Dinerprijs is voor Ned.maatstaaf misschien duur, maar wel goed.Via één touroperator is de prijs goedkoper.Eigenaresse is hartelijk en je krijgt een welkom gevoel. De inrichting met name de banken in de loungeruimte is heel erg aan vervanging toe. Geen hotel om met kinderen te verblijven ivm geen kindermenu.(drank: alleen cola-light) ELLEN

Gereisd Familie in oktober 2007

2006

Het hotel is mooi en het heeft een prachtig uitzicht van

D en A
14-8-2006

Het hotel is mooi en het heeft een prachtig uitzicht van het terras. Wij hadden een mooie kamer. De eigenaresse sprak niet alleen frans maar ook duits en was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden halfpension geboekt en dat is inderdaad een aanrader als je naar de prijzen keek op de menukaart. Alleen het ontbijt is inderdaad sober mag wat meer variatie in.

Gereisd Anders in Mon Aug 14 2006 15:03:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel maakt sobere indruk aan de buitenkant,riant uitzicht

Eric
4-6-2006

Hotel maakt sobere indruk aan de buitenkant,riant uitzicht vanaf terras, restaurant en enkele kamers helaas op de voorgrond flatgebouwen. Avondeten uitstekend,maar erg duur!! evenals de prijs van drankjes. Spreken alleen Frans Wij hadden een nette kamer Frans ontbijt zeer karig zeker in tegenstelling tegen het dure avondeten. Hotel geboekt voor op doorreis naar Zuid-Frankrijk op 13 mei 2006, eten a la carte, voortaan beter via touroperator boeken.

Gereisd Anders in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Horizon in Thionville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.