Reviews over Stenay

Huiselijk, gastvrij en een fantastische omgeving

Slurink,
    27-8-2016

Het appartement is smaakvol ingericht, geheel in een klassieke landelijke stijl. Schoon en zonder kleine gebreken. De omgeving is ideaal voor fietstochten, maar ook met de auto kun je leuke uitstapjes maken. Als je staat met een lekke fietsband; een telefoontje en de eigenaar haalt je op en repareert je band. Zonder kosten. Bij de receptie liggen uitgebreide fietsroutes en ander informatie van de omgeving. Kortom: een aanrader voor een weekje heerlijk tot rust te komen.

Geweldig!!

Bressers, Helvoirt,
    28-8-2011

We hebben een overnachting geboekt bij Moulin le Cygne, als uitvalsbasis voor de historische omgeving rondom Verdun. (Slagveld WO1) Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaresse. De appartementen zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht, en van alle gemakken voorzien. De volgende ochtend werden we verrast door een uitgebreid buffet-ontbijt. Als we in de buurt moeten zijn, dan boeken we dit appartement weer. Absoluut aan te raden!

Boeiende ervaring

Ina,
    5-9-2009

Verassende omgeving. Er zijn in de molen boekjes met informatie te verkrijgen over diverse onderwerpen uit de omgeving hierdoor krijg je een andere kijk op deze omgeving en ga je er van houden. De Nederlandse gastvrouw en heer zijn op elk gebied behulpzaam en weten enorm veel over de omgeving. Veel fietstochten of wandelingen mogelijk met een thema in deze prachtige omgeving.En de appartementen....gewoon keurig!

Wij waren blij verrast bij het betreden van dit appartement

thm.Blom,
    24-9-2007

Wij waren blij verrast bij het betreden van dit appartement.

Voor twee personen voldoende ruimte. Complete vrijwel nieuwe inrichting.

Opgemaakte bedden, waarvan het linnengoed iedere week werd vervangen.

Per nacht te boeken.

Zeer aardige en behulpzame nederlandse eigenaren/verhuurders.

Het landschap - het Maasdal - is lievelijk. Voor het bezoek aan steden

moet vanuit Stenay wel een autorit worden gemaakt.

Advies:Bezoek de webside van Moulin le Cyne voor beschikbaarheid en aanvullende informatie

Stenay scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews