Reviews over St. Pierremont

zeer goed hotel en lekker eten

de beukelaer tony,
    10-9-2010

3dagen half pension , eten was met streekproducten zeer lekker en mooi gepresenteerd, propere en nette kamer met alles erop en eraan, vriendelijke en proffesionele service, zeker een aanrader .

Vriendelijke gastvrouw

Van Haecke - Hoys,
    7-12-2009

Wij komen zeker nog terug,alles was naar wens. We hebben er van genoten,wij voelden ons zeer welkom.

goede verhouding prijs/kwaliteit

wim,
    13-8-2009

Ondanks onze late aankomst kregen we een goede ontvangst. Ideale gastvrouw en perfecte service in restaurant. Ontbijt is wel zeer karig en eenvoudig. Avondmaal wordt geserveerd in mooie omgeving, niet altijd even lekker maar verdienstelijke pogingen om plaatselijke producten te serveren.

Kamer was wel vrij ouderwets en vrij sober.

Jammer dat sauna zogenaamd 'volledig volzet' was tijdens ons volledig verblijf ?

Weinig of niets te bezichten en te beleven in nabije omgeving wat het dus meer een etappehotel maakt.

Laat je niet vangen !

Andre Verbeeck,
    18-8-2008

We zijn net terug. Het moet gezegd worden dat dit Hotel echt ver weg ligt van alles en nog wat. Minstens 1 uur rijden van waar wat te beleven valt. Kamers zijn zeer stoffig en kon er zelfs moeilijk door slapen (normaal gezien nooit last van). Wat het eten betreft heb ik meermaals diarree gehad en nog steeds heb ik krampen en voel ik me misselijk als ik aan hun eten terug denk. Niet altijd vers. Alles komt uit diepvriezer. Mijn vrouw en ik waren absoluut niet tevreden over dit hotel en wij waren de enigen niet. Kies liever een hotel in de buurt van de Alsace waar veel meer te beleven en te zien valt en waar het eten ook veel beter is.

Een uitstekend (familie) hotel. Niet duur!

Regina Jansen,
    6-8-2008

Juli 2008 waren we daar. Het is een goed hotel in een heel klein dorpje. De kwaliteit is goed en de service is ook erg goed. Aanraders zijn het westernpark in de buurt (zie website hotel) en voor een zwembad kun je het beste naar het plaatselijke zwembad in Lunneville gaan (boxerzwembroek is daar niet toegestaan)(aanrader Cora supermarkt-Lunneville heeft niet echt veel winkels) of naar het buitenbad in blainville-sur-leau. Terug naar het hotel. Tv had maar een paar zenders en alles wat goed verzorgd. Ik kon me in het engels niet zo goed verstaanbaar maken.