Géén boekingskosten

Base de Plein Air

FrankrijkLorraine (Lotharingen)St. Mihiel (Meuse)

6.7VoldoendeScore uit 14 reviews
  • 4.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Base de Plein Air

• 4harwig4702-10-2015

Niet snel weer!

Wij zijn hier 1 nacht geweest. De camping is zeer rommelig en alles ziet er onverzorgd uit. De sanitaire voorzieningen zijn erg gedateerd maar wel schoon. Eigenlijk hadden we niet eens willen douchen. Wel gedaan, pluspunt: het water was goed warm. Wij zullen hier niet snel weer overnachten.

• 1Simon11-08-2012

Pas op, jeugd bende actief!

Ik kom al jaren op deze camping, en vind de ligging geweldig. Voorheen was ik vol met lof over deze camping, maar...

Deze week is een vriend van mij met zijn vader hier wezen kamperen omdat het niet ver van huis is en zij de omgeving interessant vond. Zij zijn 's nachts beroofd door een jeugd bende welke de tent opensneden. Waarschijnlijk gaan ze te werk met verdovende middelen aangezien zijn mobiel met oordopjes gestolen is welke hij in had, hij was in slaapgevallen terwijl hij muziek luisterde. Daarnaast kon zijn vader de paar nachten daarvoor slecht slapen (is het kamperen niet gewend) maar sliep die nacht door alles heen...

Er zijn geen bewakers op de camping aanwezig en verder is het terrein vrij toegankelijk. Helaas moet ik daarom deze camping afraden!

Zelf ben ik er dit zeizoen 2x 3 nachten geweest, een keer op doorreis richting zuid-frankrijk en 1x op de terugreis. Heb toen gelukkig geen last gehad van dit soort praktijken...

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Eveline03-08-2012

Geweldige camping voor eenvoudig kamperen

De camping is geen vijfsterren camping, maar je brood wordt wel gewoon bij je tentje gelegd. Verder is er tenminste wel genoeg ruimte voor te kamperen. Aardige eigenaresse en sanitair wordt wel goed schoongemaakt al is het wat gedateerd.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Marcel13-10-2011

Prima voor doorreis

Sanitair is ronduit slecht en oud. Koude douches. Bij mannen 3 douches, bij vrouwen slechts 1 douche waar tevens kakkerlakken rondliepen. Vreemd gezien de hoeveelheid ontsmetting die men gebruikt voor het schoonmaken. Camping zelf is rustig. Wij zijn 3 overnachtingen geweest voor 11 euro per nacht (caravan/2 personen). Dit omdat we wat van de omgeving wouden zien. Daarom, voor 1 nachtje prima, maar 3 is teveel. Wel lekkere croisants iedere dag. Prijs/kwaliteit is zoals je mag verwachten. Niet duur, maar je hebt dan ook niet veel.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Jaco en Mirjam24-08-2011

Rustige parkachtige camping

Wij zijn hier met z'n 2en ruim 10 dagen geweest. Zelf een plek uitzoeken (ruim). Dame van de camping komt elke avond langs voor de broodbestelling en die brengt ze 's-ochtends bij je tent. Sanitair is gedateerd maar redelijk schoon en wij hadden elke dag een warme douche. Voor 9,00 per nacht (auto + tent en 2 personen) mag je niet meer verwachten. Ook een leuk contact met de franse campinggasten. Stadje is op loopafstand (10 min.) en er zijn flink wat supermarkten in de buurt. Heb je belangstelling voor WO I dan ligt deze camping op een centrale plek.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Ad23-08-2011

Nooit meer

Sanitair is zeer verouderd. Geen warm water in de douches. En bij het afrekenen nog bedonderd ook. Kortom: nooit meer!

• 9Jeroen Simons08-07-2011

Lekker natuur en groen, rust en la Douce France

De camping ligt prachtig aan de oever van de Maas. De camping is ruim, parkachtig en er zijn veel bomen. Positief: geen camping met een overdaad aan regeltjes (geboden en verboden), het leven is relaxed. Sanitair is eenvoudig op zijn frans en schoon. Er is een klein campingwinkeltje met regionale producten. Brood voor morgen is te bestellen bij de receptie. Omgeving. St Mihiel ligt op enige afstand (lopen net te ver, dus fiets of auto/motor) en biedt fijne eetgelegenheden zoals een beste pizzeria, snelle kebab en prima locale restaurants. Zaterdagochtend is er een markt in St mihiel. Ook zijn er enkele supermarkten in St Mihiel. Lac de Madine is een half uurtje rijden en ook Bar Le Duc en verdun zijn in de buurt. Met kinderen: er is geen animatie ofzo. Maar het is een mooie groene en overzichtelijke natuur omgeving met een mini (en veilig) speeltuintje. Kleintjes vermaken zich maar pubers zullen er niet blij worden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7dineke13-08-2010

ruime plaatsen, rustige camping, verouderd sanitai

ruime plaatsen, rustige camping, vriendelijke beheerder die dagelijks 2x het sanitairblok met ruime hoeveelheden ontsmettingsmiddel ( chloor) reinigt. Sanitairblok erg verouderd en ziet er onderkomen uit. De camping is gunstig gelegen om de omgeving te verkennen ( fiets, auto en wandelend). St. Mihiel is een stadje met véél leegstand en is danig in verval/ geen mooie pleintjes of schilderachtige straatjes. Gauw je boodschappen doen en terug naar de camping met een goed boek.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Roel30-12-2009

Goedkoper dan thuis blijven

Eenvoud troef. Verwacht geen Center Parcs.(gelukkig) Supermarkten in nabije omgeving (4) Aardige hardwerkende Franse campingbaas. We gaan vaak naar de brocantes in de omgeving en ook naar de grotere plaatsen in omgeving zoals Bar le Duc, Commercy , Verdun.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8kannekens- heijnen jhj07-08-2007

zeer sober sanitair ,geen afhaalmaaltijden op de camping voor passanten.ook in de omgeving van de camping geen restaurants die open zijn.

Camping Base de Plein Air info

Camping-informatie