Camping Base de Plein Air

13 reviews over Camping Base de Plein Air in het Nederlands

Niet snel weer!

harwig47
2-10-2015

Wij zijn hier 1 nacht geweest. De camping is zeer rommelig en alles ziet er onverzorgd uit. De sanitaire voorzieningen zijn erg gedateerd maar wel schoon. Eigenlijk hadden we niet eens willen douchen. Wel gedaan, pluspunt: het water was goed warm. Wij zullen hier niet snel weer overnachten.

Pas op, jeugd bende actief!

Simon
11-8-2012

Ik kom al jaren op deze camping, en vind de ligging geweldig. Voorheen was ik vol met lof over deze camping, maar...

Deze week is een vriend van mij met zijn vader hier wezen kamperen omdat het niet ver van huis is en zij de omgeving interessant vond. Zij zijn 's nachts beroofd door een jeugd bende welke de tent opensneden. Waarschijnlijk gaan ze te werk met verdovende middelen aangezien zijn mobiel met oordopjes gestolen is welke hij in had, hij was in slaapgevallen terwijl hij muziek luisterde. Daarnaast kon zijn vader de paar nachten daarvoor slecht slapen (is het kamperen niet gewend) maar sliep die nacht door alles heen...

Er zijn geen bewakers op de camping aanwezig en verder is het terrein vrij toegankelijk. Helaas moet ik daarom deze camping afraden!

Zelf ben ik er dit zeizoen 2x 3 nachten geweest, een keer op doorreis richting zuid-frankrijk en 1x op de terugreis. Heb toen gelukkig geen last gehad van dit soort praktijken...

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Geweldige camping voor eenvoudig kamperen

Eveline
3-8-2012

De camping is geen vijfsterren camping, maar je brood wordt wel gewoon bij je tentje gelegd. Verder is er tenminste wel genoeg ruimte voor te kamperen. Aardige eigenaresse en sanitair wordt wel goed schoongemaakt al is het wat gedateerd.

Gereisd Met partner in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor doorreis

Marcel
13-10-2011

Sanitair is ronduit slecht en oud. Koude douches. Bij mannen 3 douches, bij vrouwen slechts 1 douche waar tevens kakkerlakken rondliepen. Vreemd gezien de hoeveelheid ontsmetting die men gebruikt voor het schoonmaken. Camping zelf is rustig. Wij zijn 3 overnachtingen geweest voor 11 euro per nacht (caravan/2 personen). Dit omdat we wat van de omgeving wouden zien. Daarom, voor 1 nachtje prima, maar 3 is teveel. Wel lekkere croisants iedere dag. Prijs/kwaliteit is zoals je mag verwachten. Niet duur, maar je hebt dan ook niet veel.

Gereisd Met partner in september 2011

Rustige parkachtige camping

Jaco en Mirjam
24-8-2011

Wij zijn hier met z'n 2en ruim 10 dagen geweest. Zelf een plek uitzoeken (ruim). Dame van de camping komt elke avond langs voor de broodbestelling en die brengt ze 's-ochtends bij je tent. Sanitair is gedateerd maar redelijk schoon en wij hadden elke dag een warme douche. Voor 9,00 per nacht (auto + tent en 2 personen) mag je niet meer verwachten. Ook een leuk contact met de franse campinggasten. Stadje is op loopafstand (10 min.) en er zijn flink wat supermarkten in de buurt. Heb je belangstelling voor WO I dan ligt deze camping op een centrale plek.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Nooit meer

Ad
23-8-2011

Sanitair is zeer verouderd. Geen warm water in de douches. En bij het afrekenen nog bedonderd ook. Kortom: nooit meer!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Lekker natuur en groen, rust en la Douce France

Jeroen Simons
8-7-2011

De camping ligt prachtig aan de oever van de Maas. De camping is ruim, parkachtig en er zijn veel bomen. Positief: geen camping met een overdaad aan regeltjes (geboden en verboden), het leven is relaxed. Sanitair is eenvoudig op zijn frans en schoon. Er is een klein campingwinkeltje met regionale producten. Brood voor morgen is te bestellen bij de receptie. Omgeving. St Mihiel ligt op enige afstand (lopen net te ver, dus fiets of auto/motor) en biedt fijne eetgelegenheden zoals een beste pizzeria, snelle kebab en prima locale restaurants. Zaterdagochtend is er een markt in St mihiel. Ook zijn er enkele supermarkten in St Mihiel. Lac de Madine is een half uurtje rijden en ook Bar Le Duc en verdun zijn in de buurt. Met kinderen: er is geen animatie ofzo. Maar het is een mooie groene en overzichtelijke natuur omgeving met een mini (en veilig) speeltuintje. Kleintjes vermaken zich maar pubers zullen er niet blij worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ruime plaatsen, rustige camping, verouderd sanitai

dineke
13-8-2010

ruime plaatsen, rustige camping, vriendelijke beheerder die dagelijks 2x het sanitairblok met ruime hoeveelheden ontsmettingsmiddel ( chloor) reinigt. Sanitairblok erg verouderd en ziet er onderkomen uit. De camping is gunstig gelegen om de omgeving te verkennen ( fiets, auto en wandelend). St. Mihiel is een stadje met véél leegstand en is danig in verval/ geen mooie pleintjes of schilderachtige straatjes. Gauw je boodschappen doen en terug naar de camping met een goed boek.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkoper dan thuis blijven

Roel
30-12-2009

Eenvoud troef. Verwacht geen Center Parcs.(gelukkig) Supermarkten in nabije omgeving (4) Aardige hardwerkende Franse campingbaas. We gaan vaak naar de brocantes in de omgeving en ook naar de grotere plaatsen in omgeving zoals Bar le Duc, Commercy , Verdun.

Gereisd Met vrienden in december 2009
2007

zeer sober sanitair ,geen afhaalmaaltijden op de camping

kannekens- heijnen jhj
7-8-2007

zeer sober sanitair ,geen afhaalmaaltijden op de camping voor passanten.ook in de omgeving van de camping geen restaurants die open zijn.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2007 23:05:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Base de Plein Air in St. Mihiel (Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Base de Plein Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.