Sorteren

Reviews over St. Mihiel (Meuse)

Heerlijke plek!

K.Bas
    17-4-2018

Wij verbleven in de Toren. Met een wijds uitzicht op de beboste heuvels. Het is hier nog echt stil...Het is een eeuwenoude plek, een bijzonder erfgoed. Enigszins geisoleerd van de wereld. Maar verbonden met de schepping. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De friese paarden zijn prachtig, wat een mooi karakter. Je krijgt hier prima les, en je kunt mee op heerlijke buitenritten.

Geweldige camping voor eenvoudig kamperen

Eveline
    3-8-2012

De camping is geen vijfsterren camping, maar je brood wordt wel gewoon bij je tentje gelegd. Verder is er tenminste wel genoeg ruimte voor te kamperen. Aardige eigenaresse en sanitair wordt wel goed schoongemaakt al is het wat gedateerd.

Rustige parkachtige camping

Jaco en Mirjam
    24-8-2011

Wij zijn hier met z'n 2en ruim 10 dagen geweest. Zelf een plek uitzoeken (ruim). Dame van de camping komt elke avond langs voor de broodbestelling en die brengt ze 's-ochtends bij je tent.

Sanitair is gedateerd maar redelijk schoon en wij hadden elke dag een warme douche. Voor 9,00 per nacht (auto + tent en 2 personen) mag je niet meer verwachten.

Ook een leuk contact met de franse campinggasten.

Stadje is op loopafstand (10 min.) en er zijn flink wat supermarkten in de buurt.

Heb je belangstelling voor WO I dan ligt deze camping op een centrale plek.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Lekker natuur en groen, rust en la Douce France

Jeroen Simons
    8-7-2011

De camping ligt prachtig aan de oever van de Maas. De camping is ruim, parkachtig en er zijn veel bomen. Positief: geen camping met een overdaad aan regeltjes (geboden en verboden), het leven is relaxed. Sanitair is eenvoudig op zijn frans en schoon. Er is een klein campingwinkeltje met regionale producten. Brood voor morgen is te bestellen bij de receptie.

Omgeving. St Mihiel ligt op enige afstand (lopen net te ver, dus fiets of auto/motor) en biedt fijne eetgelegenheden zoals een beste pizzeria, snelle kebab en prima locale restaurants. Zaterdagochtend is er een markt in St mihiel. Ook zijn er enkele supermarkten in St Mihiel. Lac de Madine is een half uurtje rijden en ook Bar Le Duc en verdun zijn in de buurt. Met kinderen: er is geen animatie ofzo. Maar het is een mooie groene en overzichtelijke natuur omgeving met een mini (en veilig) speeltuintje. Kleintjes vermaken zich maar pubers zullen er niet blij worden.

Goedkoop hotel midden in de Lorraine

Jacques Verduijn
    17-10-2010

Je moet niet te veel verwachten voor de prijs; beetje gedateerd maar wel heel schoon. Apart toilet op kamer. Frans ontbijt. Heel rustig gelegen aan het vroegere spoor, net buiten het dorp. Dorp zelf heeft weinig te bieden qua restaurants/terrassen. Dorp ligt aan rand van de "Saillant" uit WO1. Verdun ligt een uurtje rijden verderop.

St. Mihiel (Meuse) scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews