Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Vieille Colonie

FrankrijkLorraine (Lotharingen)St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)
9.3FenomenaalScore uit 269 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

269 Reviews over La Vieille Colonie

• 10Hiske28-08-2022

Fantastische fietsplek voor grote groepen

Met een groep van bijna 20 mannen met fiets, in wisselende samenstelling voor het tiende jaar op deze locatie, genoten van de accommodatie, het weer, de bergen, het ontbijt en het eten. De slaapplekken, het sanitair en de algemene ruimtes buiten en binnen zijn perfect geschikt voor ons. Dénise heeft ons elke avond een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. De fietsen staan veilig in de schuur.

• 10Natuur
  • 8Ilona15-06-2022

Mooie locatie voor groepen

Mooie lokatie waren hier net een groep van 28 personen. Grote schone kamers met mooie keuken waar gekookt kan worden. Rustig gelegen . We hadden prachtig weer maar met wat regen kan je s avond onder een overkapping zitten. Enige verbeter punt is slechte WiFi maar worst aan gewerkt. Mooie uitval basis voor prachtige bekende cols om op te rijden en mooi meer of korte afstand Vriendelijke eigenaars

• 9Natuur
  • 8Michiel28-09-2020

Een aanrader!

Wij zochten voor onze jaarlijkse fietstrip een geschikt verblijf in de Vogezen en kwamen uit bij La Vieille Colonie. Een schot in de roos! Na een hartelijke ontvangst door Jan en Ria maakten wij snel kennis met de kwaliteiten van deze accommodatie. Kamers en sanitair zijn brandschoon, tegen een aantrekkelijke prijs wordt er een prima ontbijt en diner geserveerd. Wat wil je nog meer als je 's middags vermoeid terugkomt. Niet onbelangrijk voor fietser, la Colonie beschikt over een goed uitgeruste werkplaats en Jan heeft niet alleen kennis van routes en omgeving maar weet ook het nodige van fietstechniek. Kortom, een prima plek en voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Theo en Wilma26-09-2020

Heerlijke plek om te onthaasten

Na een aantal jaren geleden hier ook overnacht te hebben was het heerlijk om op deze unieke plek terug te zijn geweest. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Schone kamers, fris beddengoed, heerlijke bedden, lekker eten en zeker niet de duur. De eigenaren Jan en Ria doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. We hebben een paar mooie wandelingen in de omgeving gemaakt. Na een paar dagen gingen we weer voldaan en uitgerust naar huis. We wachten in het vervolg zeker niet meer zo lang om hier weer terug te gaan. Bedankt.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Cycling Willemstad21-09-2020

Wat een gastvrijheid!

We hebben afgelopen weekend een super verzorgd verblijf gehad. Jan en Ria waren enorm betrokken en gastvrij en hebben ons verblijf gemaakt to iets om niet snel te vergeten.

Jan en Ria bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

Namens Cycling Willemstad

• 10Hiske Stalpers21-09-2020

Fietsuitstapje zoals altijd weer goed geregeld.

Zoals ieder jaar weer gekozen voor een verblijf bij Jan en Ria. Van tevoren goed contact gehad over de omstandigheden in de buurt en de mogelijkheid om met een groep toch veilig te kunnen wielrennen. Alles was zoals we gewend waren goed geregeld. Zeer nette plekken voor alle fietsen en genoeg mogelijkheden om te sleutelen en ruimte voor alle fietsen. Dit jaar werd er meer ruimte geboden om te douchen en te eten/ontspannen. Dit in combinatie met de vele mogelijke routes en beklimmingen heeft gezorgd voor weer een super mooi weekend.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jorieke27-08-2020

Fijne stek om te verblijven!

Fijne ligging, prima verzorgde - en gezellige locatie en goede zorgen! Jan en Ria zijn ook heel aardige, vriendelijke mensen. Zeker een aanrader! :-)

• 9Han Wijnands26-08-2020

Toppie!!

Helemaal prima. Erg schoon, nette kamers. Jan en Ria zijn super gastvrij. Ook heerlijk gegeten. Motoren konden binnen staan. Kortom...fantastisch!

• 8Jorrit26-08-2020

Perfect!

Prima lokatie, fijne ontvangst, lekker eten! Zeer geschikt voor een groep motorrijders.

• 10shahin03-08-2020

ontspannend

goed plek om te vertoeven, een huis met veel mogelijkheden, rustgevende beek die langs het huis stroomt

Vakantiehuis La Vieille Colonie info

• CafeNiet beschikbaar